Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan nähnyt miestäni?

Vierailija
21.12.2022 |

Hei vauva.fi-sivuston käyttäjät,

Olen todella huolestunut miehestäni, joka lähti viettämään iltaa eikä ole palannut kotiin. Mies ei myöskään vastaa puhelimeen, mikä on poikkeuksellista hänelle. Olen yrittänyt tavoittaa häntä monista eri lähteistä, mutta onnistumatta.

En tiedä, onko hänellä jokin ongelma tai onko hänellä tapahtunut jotain ikävää. Olen todella huolissani hänen turvallisuudestaan ja toivon, että joku voisi auttaa minua tässä asiassa.

Jos joku tietää jotain tai on nähnyt mieheni, olisin kiitollinen, jos voisitte ottaa yhteyttä minuun.

Kiitos etukäteen avusta.

Huolestunut vaimo

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täällä Tampereella meidän jätkäporukan kanssa viettämässä iltaa :) Otetaan kaljaa ja viinaa, tilattiin shemale myös saunomaan kanssamme. Mutta sehän on "kuin yksi jätkistä" eli älä huoli. Ei ole naisissa ja turvassa on. Tilataan aamulla pitsat, Buranaa, keltaista jaffaa ja kondomeja on.

Vierailija
22/31 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on telakoitunut ja jäänyt jumiin. Nyt ap äkkiä etsimään kaikista ystäväporukoiden saunoista! Sillähän voi olla jo nälkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehesi Prisman vaateosastolla valikoimassa rintaliivejä.

Vierailija
24/31 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita whatsapp linkki tänne, niin laitetaan kaikki illan havainnot miehestäsi kuvina.

Vierailija
25/31 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma siitä että mies on poissa kotoa? Tarkoitan, että olethan katsonut vessasta?

Vierailija
26/31 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, katsomme miehesi kanssa parhaillaan naisten telinevoimistelua! Jorma pullottaa alushousuissa.

Vierailija
27/31 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkasta nukkuuko teidän postilaatikon juurella.

Vierailija
28/31 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on täällä Porvoossa!

Vierailija
29/31 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin sen.

Vierailija
30/31 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukaan täällä ei ole vielä nähnyt sitä tälle iltaa, se on aloittelemassa kaverilla. Siis juomassa pohjia. Se ei vielä ole päässyt kunnolla alkuun ja puhelin jäi hiljaiselle eteiseen jääneen takin taskuun.

Vierailija
31/31 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No löytyikö mies? Tai miksi kukaan ei ole nähnyt tai tunnistanut tuosta kuvauksesta? Onko kaikki muka vain kotikoneellaan neljän seinän sisällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä