Hotellihuone päiväkäyttöön?
Missä te tapaatte päiväkahviseuraanne, jos kummankaan koti ei ole mahdollinen kutupaikka? Jeesustelijat voivat jatkaa matkaa.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kummankaan koti ei sovi tapaamiselle? Olette varattuja?
Likainen peli.
Lue aloituksen viimeinen lause huolella.
Muut nukkuvat siellä ja toisille se on joku bordellia miltei vastaava paikka? Varmaan kiva turistin nukkua sellaisessa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Likainen peli.Lue aloituksen viimeinen lause huolella.
Olen ylpeästi ns " Jeesustelija", olen uskovainen😊.
Kyllä hotellista saa päivähuoneita. Olen monesti ottanut, en tosin kutupaikaksi, mutta esim. tullessani mannertenväliseltä lennolta ja joutuessani suoraan esim. illallistilaisuuteen.
Ihmeellisiä kommentteja tässä ketjussa! Kyllä hotellissa nyt seksiä saa harrastaa, olen usein harrastanut.
Soittaisin hotelliin ja kysyisin voiko huoneen saada aikaisemmin. Yleensä huoneen saa klo 15. Kysyisin suoraan tuosta päivähuonemahdollisuudesta. Itse voisin kans kysellä joltain kaverilta, voiko sen kotiin mennä sillä aikaa kun hän esim töissä. Ja on varmasti muitakin syitä kuin pettäminen. Esim lapset kotona tai puolison kanssa sovittu avoimesta suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisiä kommentteja tässä ketjussa! Kyllä hotellissa nyt seksiä saa harrastaa, olen usein harrastanut.
Soittaisin hotelliin ja kysyisin voiko huoneen saada aikaisemmin. Yleensä huoneen saa klo 15. Kysyisin suoraan tuosta päivähuonemahdollisuudesta. Itse voisin kans kysellä joltain kaverilta, voiko sen kotiin mennä sillä aikaa kun hän esim töissä. Ja on varmasti muitakin syitä kuin pettäminen. Esim lapset kotona tai puolison kanssa sovittu avoimesta suhteesta.
Oho mikä meininki. Sairas maailma.
Vierailija kirjoitti:
Likainen peli.
Juu, sen saa pestyä vain hotellissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan terve ihminen anna kotiaan sulle irtopanoja varten.
Naispuolisen työkaverin kanssa mennään usein meidän mökille rakastelemaan. Sanon kotona vaimolle tekeväni jotain remonttia tms.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot mun kaveri, niin älä tule kysymään, jooko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Likainen peli.Juu, sen saa pestyä vain hotellissa.
Minkä? 😏
Saa päivähuoneita. Kannattaa soittaa suoraan hotelliin niin asia järjestyy.
Älä vaan kysy hotellista, valopää. Noin tyhmästä ei ole kuin nussimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Aasiassa on monessa paikkaa tuntihuoneita.
Miten pystyy etukäteen arvioimaan, kauanko seksi sattuu sillä kerralla kestämään? Vaihdetaanko lakanat sen jälkeen?
Tuskin hotellissa, Suomessa, mitään tuntitaksaa on. Otat huoneen yhdeksi yöksi, saat sen haltuusi n.klo 14, luovutat viimeistään seur.pvänä klo 12, ja panet niin kauan kun aikataulunne antaa myöten. Ota S-hotelli, saat bonustakin 👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Likainen peli.Juu, sen saa pestyä vain hotellissa.
Minkä? 😏
Likaisen pelin
Etätyöhuoneen nimellä niitä on saanut ainakin aiemmin GLOlla ja Scandicilla.
Vierailija kirjoitti:
Naispuolisen työkaverin kanssa mennään usein meidän mökille rakastelemaan. Sanon kotona vaimolle tekeväni jotain remonttia tms.
Miks et kalaan?
"Muisti pelas jälleen umpiluussa
Mullahan on eukko Joensuussa
Salaojaa pitkin jätin talon
Sillälailla vältin päivän valon
Lesken luokse Tuupovaaraan useasti palaan
Vaimolle mä valehtelen mänen sinne kalaan
Vaimon kanssa liiton pyhänä mä pidän aina
Mut eihän haittoo tämä sattu perjantaina"
Likainen peli.