Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienten koirien omistajat, älkää jähmettykö kun toinen koira tulee vastaan!!

Vierailija
21.12.2022 |

Ihan oikeasti tällä säällä se aiheuttaa vaaratilanteita. Me isojen koirien omistajat joudutaan pennusta alkaen kouluttamaan että ohi kävelevät koirat ohitetaan. Mutta jos sinä jäät sinne kakkat housussa lukkoon tien varteen odottamaan koiran kanssa joka räkyttää tai tempoo hihnassa, miten luulet että tätä tilannetta varten on voitu kouluttaa?

Ne pienetkin fifit voi oikeasti kouluttaa ohittamaan muut koirat, olen jopa tämän ihmeen nähnyt! Mutta eihän teidän täydy vaivautua. Tietenkään, se on niiin pikkuinen.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet tästäkin jonkun pienet ja isot koirat-vastakkainasettelun? Itse olen nähnyt ihan kaiken kokoisilla koirilla sitä ettei osata ohittaa tai muuten hihankäytös on selvästi vähän ja niin ja näin. Kaikki vaan reippaasti ja neutraalisti ohi, ei tervehtimisiä ilman lupaa eikä jäädä siihen möllöttämään kummankaan taholta.

Vierailija
2/68 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii on lemmikkit pitäsi kieltää!!

Kauheesti vie ruokaa ja resursseja!

Pelkästään koiria on maailmassa miljardi (tämä on totta) !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et siis osaa. Itse ajoin autolla ja kävelytiellä meni opaskoira omistajan kanssa. Ihana koira, kun se ei edennyt, vaikka pysähdyin autollani antamaan tietä. Lähti etenemään vasta kun omistaja antoi luvan ja varmistuivat, että annan autollani tietä.

Siinä mulla tuli vaan jotenkin tippa linssiin, kun vaan tuli niin hyvä mieli koirasta joka piti omistajasta huolta.

Vierailija
4/68 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä pitäisi!

Itekin viet ruokaa!

Ihmisiä on monta miljardia!!!

Vierailija
5/68 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mun pieni koira ei halua tutustua siihen "vasikkaasi", joten voitte myös itse mennä eteen päin sitä omaa puolta tietänne päästämättä sitä "vasikkaa" tutustumaan koiraani, joka pelkää isoja koiria. Olkoon miten kiltti hyvänsä.

Vierailija
6/68 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kouluttanut, mutta pieni koirani kyllä alkaa reuhaamaan kun se vastaantulijan koira kulkee vaanimalla kohti eikä omistaja tajua ettei se ole oikein, kohdalla sitten yrittää käydä päälle. Ja kyllä jotkut taas tekee pienten kanssa sitä että koira hyppii hihnan päässä ihan valtoimenaan ja on myös päälle tulossa. Koita siinä sitten ohi mennä. Oman koiran otan aina niin että koirani on siellä pientareen puolella, mutta monella koira on siinä keskellä, ei pientareen puolella, koirani on pieni mutta suojelu vietti en, joten on haasteellista kun vastaantuleva koira onkin minussa melkein kiinni.

Vierailija
7/68 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät ihmiset hankkii isoja koiria ja sitten antaa niiden kitua pienessä asunnossa

Vierailija
8/68 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on koiria älykkäämpiä

kuin myös kissaihmiset on koiraihmisiä

Vierailija
9/68 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä pitäisi!

Itekin viet ruokaa!

Ihmisiä on monta miljardia!!!

Vain ihmiset tärkeitä

Ihmisvihaaja!!! Murhaaja!!!

Juuri nöin

Vierailija
10/68 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on ideaa

Vierailija
11/68 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ilmiön. Ja ne on aina poikkeuksetta pikkukoirien omistajia jotka jähmettyy paikoilleen ohitustilanteissa ja koira vaan rääkyy ja räksyttää. Kiva kun pitää itse siirtyä autotien puolelle ohittamaan tällaisia kun ne ei saa pidettyä edes hihnaa lyhyellä.

Vierailija
12/68 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan koira pitäisi viedä piikille, ja aloittaja itsekin samalla kertaa.

Vierailija
13/68 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mun pieni koira ei halua tutustua siihen "vasikkaasi", joten voitte myös itse mennä eteen päin sitä omaa puolta tietänne päästämättä sitä "vasikkaa" tutustumaan koiraani, joka pelkää isoja koiria. Olkoon miten kiltti hyvänsä.

Mulla on naapurustoon tullut pari pikku"rottaa". Onneksi omistajat ovat fiksuja ihmisiä ja ovat tieten tahtoen halunneet pikkurottansa tutustuvan mun lempeään vasikkaan etteivät ala sitten pelkäämään ja rähisemään.

Vierailija
14/68 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoisia nämä muita ihmisiä neuvovat ja valistavat.

elämä on helpompaa kun tajuat ettet voi vaikuttaa toisten ihmisten käytökseen.

Vierailija
15/68 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät ehdottaa koirakieltoa

Vierailija
16/68 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua tutustua räkyttävään gerbiiliisi. Eikä hihnan toisen pään rottaan joka jättää ohitustilanteet muiden vastuulle seistessään puntit tutisten paikallaan kun näkee toisen koiran kymmenien metrien päässä.

Vierailija
17/68 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat pitäsi kieltää Suomessa ja olla esimerkki

Ne kuluttavat turhaan resursseja

Jos olet aito vihreä - lopetat koirasi

Vihreät

Vierailija
18/68 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat pitäsi kieltää Suomessa ja olla esimerkki

Ne kuluttavat turhaan resursseja

Jos olet aito vihreä - lopetat koirasi

Vihreät

Juuri näin ne aiheuttaa paljon haittaa

koiranruoka jne...

Vierailija
19/68 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teet tästäkin jonkun pienet ja isot koirat-vastakkainasettelun? Itse olen nähnyt ihan kaiken kokoisilla koirilla sitä ettei osata ohittaa tai muuten hihankäytös on selvästi vähän ja niin ja näin. Kaikki vaan reippaasti ja neutraalisti ohi, ei tervehtimisiä ilman lupaa eikä jäädä siihen möllöttämään kummankaan taholta.

Minua meinasi rotikka ottaa kiinni, kun ohi menin alle 10 kiloisen koirani kanssa, olisi ottanutkin mutta ensimmäinen reaktio oli potkaista kun hampaat alkoi olemaan reidessä kiinni, eli ei siis mikään pieni koira kyseessä. Yks pöljä jäi aina paikoilleen seisomaan kahden Canariandogin kanssa kun alkoivat remmiräyhäämään vaikka mentiin ohi, tien toiselta puolen. Samoin oli yhdelle koiran omistajalle amstaffin omistaja sanonut, ettei voi liikkua kun tulee koiria vastaan että mene sinä, ei kuulemma pysty liikkeessä hallitsemaan koiraansa.

Vierailija
20/68 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

erikoisia nämä muita ihmisiä neuvovat ja valistavat.

elämä on helpompaa kun tajuat ettet voi vaikuttaa toisten ihmisten käytökseen.

Sama pätee vissiin liikenteeseen. Et voi vaikuttaa siihen että pyöräilen miten sattuu, sakkojakaan kun siitä harvemmin saa.

Tai vaikka muuhun kohteliaisuuteen. Mun mukulat saa tulla valtaamaan sun kakaroiden lumilinnat koska et voi vaikuttaa muiden käytökseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi