Tilasin taas työttömyyskorvauksella kotiinkuljetuksella ruokaa
Vaikka tiedän että ei ole varaa. Mutta en halunnut mennä kauppaan koska ahdistus.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Sun rahoistasihan se on pois. Olet sitten ilman jotain muuta.
Niin siis siks tämän aloituksen teinkin. Kun ahdistaa se että tää on sitten pois kaikesta muusta.
10 pistettä siitä että tajusit.
-ap
Siis tilasotko ravintola-annoksen vai kaupasta kotiinkuljetuksella kasiillisen elintarvikkeita?
Nykyään on mahdollisuus olla tekemättä mitään ja ahdistua rauhassa. Ennen oli tehtävä toisin.
Oma elämä ja omat rahat. Teet miten tykkään.
En minä sun huonoista päätöksistä kärsi vaan sinä ihan itse.
Älä tilaa valmiita annoksia vaan elintarvikkeita esim prismasta kotiin kuljetettuna, ei tule heräte ostoksia, voi tilata ison määrän kerrallaan, tee ruokalista viikoiksi ja osta kaikki tarvikkeet näihin aterioihin kerrallaan, kotiruoka on halpaa ja ylleensä ihan jokainen pystyy sitä valmistaa, etsi helppoja reseptejä.
Cittarissa 9.90 kotiinkuljetus. Tilaan itsekin kerran viikossa ison satsin, hygieniatuotteet myös kuten weskipaperit, shampoot. Tarjouksesta iso limukeissi silloin tällöin (teinit ostaa kuitenkin, turha ostaa yksittäisiä lähes kolmen euron puolen litran pulloja).
Kun ruokaostokset tulee ovelle, en tarvitse bussikorttia, täydennykset lähi-K-kaupasta (harvoin).
Kertyy Plussarahaa kun keskittää K-ryhmään. Tai Ässään, ihan kumpaan kukakin haluaa. Nuoriso käyttää nuo Plussarahat omiin eväsostoksiinsa.
Ihan loistava palvelu, minusta hintansa väärti.
Good for you
Minä keskituloisena en ole koskaan tilannut ruokaa kotiin vaan haen noutopisteestä. Säästän senkin vitosen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis siks tämän aloituksen teinkin. Kun ahdistaa se että tää on sitten pois kaikesta muusta.
10 pistettä siitä että tajusit.
-ap
Sitten ja koska tarkoittavat tässä yhteydessä eri asioita. Eli jos teet jotain, koska... TAI teet jotain ja sitten...
Toisessa on siis kysymys syystä ja toisessa seurauksesta. Ehkäpä alhainen osaamisesi suomen kielessä on osasyynä työttömyyteesi?