Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitatko laihdutuskuurin ensi vuoden alussa

Mies vaan
20.12.2022 |

Minä aloitan kyllä. Olen lihonut 7 kiloa tänä vuonna. Tosin olen karkkia syönyt ja olutta juonut syksyn aikana paljon joten ne kilot tulleet siitä. Joten ensi vuonna en syö karkkia. Olutta en nauti koviin usein. Pakko saada paino putoamaan 97 kilosta 90 kiloon.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Paljonkohan sellaiset kuurit auttaa.  Painon pudotuksessa avain asemassa on elintapojen muutos.

Kyllä sellaisella kuurilla saa varmaan painoa putoamaan mutta kun sen saa sitten tupalana takaisin. 

Yhtäkään ihmistä en tunne joka laihdutuskuurilla olisi onnistunut pysyvään painonpudotukseen.

Naapurissani asuu nainen joka oli huomattavan ylipainoinen. Vähitellen huomasin että hänen olemuksensa alkoi muuttua ja koko ihminen oli iloisempi ja sosiaalisempi.

Ei ole luunlaiha vieläkään eikä varmasti siihen pyri, mutta hitaalla järkevällä tavalla saanut paljon liikoja kiloja pois ja ne on pysyneet myös poissa.

Olen iloinen hänen puolestaan. On mukava nähdä ihminen jolla on elämäniloa ja positiivinen mieli. 

Vierailija
22/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aloita. Muutin elämäntapojani pysyvästi ilman mitään väliaikaisia kuureja, muutama vuosi sitten, kun alkoi olla tukala olo silloisessa kehossani. Nyt yli 25 kg ja 10 vaatekokoa pienempänä on paljon mukavampaa. Jouluna aion herkutella täysin ilman omantunnontuskia, ja elämä jatkuu normaalina terveellisenä juhla-ajan jälkeen. Kasvispainotteista ruokaa, päivittäistä kuntoilua, maltillista eli harvinaista herkutteluakin.

Laihdutuskuuri ei kannata. Pitää muuttaa koko elämä.

Miten muuttaa koko elämä jos jo nyt syö terveellistä kasvisruokaa ja on aina syönytkin ja liikkuu 2-5 h päivässä? Silloin ei auta kuin tiputtaa kaloreita siksi aikaa että laihtuu. Sitten kun on laihtunut niin kulutuksen tasolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi