Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitatko laihdutuskuurin ensi vuoden alussa

Mies vaan
20.12.2022 |

Minä aloitan kyllä. Olen lihonut 7 kiloa tänä vuonna. Tosin olen karkkia syönyt ja olutta juonut syksyn aikana paljon joten ne kilot tulleet siitä. Joten ensi vuonna en syö karkkia. Olutta en nauti koviin usein. Pakko saada paino putoamaan 97 kilosta 90 kiloon.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan.

Vierailija
2/22 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin jo syksyllä mutta olen laistanut aina välillä. Kyllä se varmaan jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan todellakin. 20kg kesään mennessä pitää pudota.

Vierailija
4/22 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo aloittanut, viitisen kiloa mennyt paino alaspäin. Jouluna herkuttelen maltillisesti, vähän konvehteja ja muutaman joulutortun aion syödä.

Vierailija
5/22 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Ozempic on odottamassa josko siitä olisi apua. Melkein kaikki muu on vuosien aikana jo kokeiltu, kalorien laskeminen, vhh, keto, pätkäpaasto...

Vierailija
6/22 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joo. Sitä ennen mätän kitusiin kaksin käsin kinkkua, pullaa, torttua, konvehteja ja kaikkea mitä pöydästä löytyy. Eihän sitä muuten jaksa.

Vierailija
7/22 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, palaan vain normaalin päivärytmiin niin joulun pöhö katoaa parissa viikossa. Liikun kuitenkin säännöllisesti myös pyhinä ja pääsääntöisesti koetan myös valita laatua ennen kuin lisätä määrää, mutta makeaa tulee syötyä normaalia enemmän.

Vierailija
8/22 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan.

Vierailija
9/22 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, Ozempic on odottamassa josko siitä olisi apua. Melkein kaikki muu on vuosien aikana jo kokeiltu, kalorien laskeminen, vhh, keto, pätkäpaasto...

Kun sain refluksitaudin löysin laihdutuksen salaisen aseen. Gaviscon. Nälkä katoaa.

Vierailija
10/22 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä pitää kuntopyörää polkea  joka päivä lähes. Jos saisin 10 kg painoa pudotettua niin olisin tyytyväinen. Pitää myös lopettaa makarooni ruokien syöminen koska siitä tulee hillareita liikaa.

Vierailija
11/22 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi homma ostaa Dressmannista uudet tuumakokoa isommat housut,

ei kannata harrastuksista luopua.

Vierailija
12/22 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut 27kg viimeisen 2,5 vuoden aikana. Näin joulun alla ja aikaan annan mennä omalla painolla (!) ja ryhdistäydyn 2.1.23. Valitettavasti pitäisi vielä pudottaa kymmenisen kiloa. Tavoite on saada se pois jouluksi 23.

Vierailija
13/22 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi, olen aika timmissä kisakunnossa.

-Äm 190/85

Vierailija
14/22 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo aloittanut, viitisen kiloa mennyt paino alaspäin. Jouluna herkuttelen maltillisesti, vähän konvehteja ja muutaman joulutortun aion syödä.

Syö kinkkua.

Vierailija
15/22 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitan jouluna. Tai siis jatkan, to-pe syön wienernougata ja taatelikakkua hieman, sekä muutama drinkki. Muuten jouluruokani onkin terveellistä kasvisruokaa ja pätkäpaastoan. Sain lisää tyroksiinia joten toivon että se helpottaa laihduttamista. Syön terveellisesti ja liikun paljon sekä paastoan mutta todella hitaasti tippuu paino kun on kilpparin vajis ja vaihdevuodet. Viime keväästä tippunut 8 kg. 25 kg pitäisi vielä tiputtaa, 35 kiloa tuli parissa kuukaudessa kun 3 vuotta sitten poistettiin kilpirauhanen.

Jouluna minulla on luvassa paljon liikuntaa.

Ap varmasti nopsaan laihtuu jos jättää oluet ja karkin pois sekä polkee. Miehillä laihtuminen on hieman helpompaa. Laita kuntopyörä esille ja käyttövalmiiksi niin sen selkään on helppo hypätä hetkeksi vaikka useammankin kerran päivässä. Youtubessä on monenlaista kuntojumppaa ja treeniä. Myös spinning- tai hiit-tunteja niin saat tehokkaamman treenin.

Vierailija
16/22 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lihonut jouluna niin paljoa, että olisi ollut tarpeen. Sen sijaan kesäloman jälkeen on useampana vuotena ollut tarvetta parin kilon pudotukselle.

Vierailija
17/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aloita. Muutin elämäntapojani pysyvästi ilman mitään väliaikaisia kuureja, muutama vuosi sitten, kun alkoi olla tukala olo silloisessa kehossani. Nyt yli 25 kg ja 10 vaatekokoa pienempänä on paljon mukavampaa. Jouluna aion herkutella täysin ilman omantunnontuskia, ja elämä jatkuu normaalina terveellisenä juhla-ajan jälkeen. Kasvispainotteista ruokaa, päivittäistä kuntoilua, maltillista eli harvinaista herkutteluakin.

Laihdutuskuuri ei kannata. Pitää muuttaa koko elämä.

Vierailija
18/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tarkoitus muuttaa tätä elämän suuntaa ja vähentää viinin lipittämistä sekä makeiden syöntiä. Painoa noin 10kg liikaa. Koko kroppakin on niin jumissa ettei mitään rajaa.

Ajattelin uskaltautua salille. Tämä kyllä vähän pelottaa, mutts yritän ainakin. Lisäks ajattelin hommata rullat pyörään niin voisi pyöräillä autotallissa myös talven.

Vierailija
19/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen kuukaudessa laihtunut 3 kiloa syömällä vain silloin, kun on nälkä sen verran, että nälkä lähtee. Jouluna en ole koskaan lihonut, kun ei silloin ole mitään hyvää tarjolla. Jatkan kuitenkin samalla linjalla kuin tähän asti ja jätän syömättä ruokarytmin mukaan, se ei selvästi sopinut minulle.

Vierailija
20/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloitan jouluna. Tai siis jatkan, to-pe syön wienernougata ja taatelikakkua hieman, sekä muutama drinkki. Muuten jouluruokani onkin terveellistä kasvisruokaa ja pätkäpaastoan. Sain lisää tyroksiinia joten toivon että se helpottaa laihduttamista. Syön terveellisesti ja liikun paljon sekä paastoan mutta todella hitaasti tippuu paino kun on kilpparin vajis ja vaihdevuodet. Viime keväästä tippunut 8 kg. 25 kg pitäisi vielä tiputtaa, 35 kiloa tuli parissa kuukaudessa kun 3 vuotta sitten poistettiin kilpirauhanen.

Jouluna minulla on luvassa paljon liikuntaa.

Ap varmasti nopsaan laihtuu jos jättää oluet ja karkin pois sekä polkee. Miehillä laihtuminen on hieman helpompaa. Laita kuntopyörä esille ja käyttövalmiiksi niin sen selkään on helppo hypätä hetkeksi vaikka useammankin kerran päivässä. Youtubessä on monenlaista kuntojumppaa ja treeniä. Myös spinning- tai hiit-tunteja niin saat tehokkaamman treenin.

Itselle tuli 15 kg lisää kilpirauhasongelmien takia. Kyllä se kilpirauhanen kun sakkaa, niin sitä painoa voi ihan hyvin tulla, ilman että lisätään syömistä. Eipä sitä usko muut, kuin ne jotka ovat asian itse kokeneet.

Sain sitä painoa pois, kun rupesin syömään kunnolla eli määrällisesti enemmän.

Kun se ruokahaluttomuus on yksi oire vajaatoiminnassa.

Itse kysymykseen, niin en, olen ihan normaalipainossa bmi n 20,5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi