Elokuva jonka olen nähnyt enemmän kuin 5 kertaa?
Omalle listalle ei päädy yksikään. Notting Hill ja Truman Show ovat katsotuimpia mutta nekin vain 2-3 kertaa.
Kommentit (402)
Valheet ja viettelijät
Viimeinen mohikaani
Sinulle on postissa
4 häät ja hautajaiset
Pikku naisia ( se 90-l)
Yksin kotona
3 miestä ja baby
Sokkotreffit
Vierailija kirjoitti:
Barton Fink.
Tämä! TOP-10 leffa of all time!
Tämä on yllättävän pitkäksi venähtänyt. Ihmettelen ja ihastelen intoa ja himoa. Yksi tykkää Uunosta ja toinen Fellinistä.
Ei mikään elokuva oikein kestä viittä katselukertaa, mutta on ehkä tullut katsottua jopa viisi kertaa jotakin elokuvaa, mutta ei varmaankaan ihan alusta loppuun. Die Hard, Rain Man, The Holiday, Cast Away, Big, Home Alone jne.
Monty Python and the Holy Grail
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään elokuva oikein kestä viittä katselukertaa, mutta on ehkä tullut katsottua jopa viisi kertaa jotakin elokuvaa, mutta ei varmaankaan ihan alusta loppuun. Die Hard, Rain Man, The Holiday, Cast Away, Big, Home Alone jne.
Siis yhtäkään näistä mainituista ei tulisi mieleenikään katsoa 5 kertaa. Die Hard ja Cast Away kestää just ja just sen kolme kertaa. Seb verran hyvää viihdettä ne tarjoavat. Nuo muut ovat yhden kerran katseluelokuvia. Sitten päästäänkin itse aiheeseen. Itse en ole koskaan nähnyt viiden tähden elokuvaa. Turha heittää framille etenkään jotain kummisetiä. Kummisedät ei ole koskaan edes nähnytkään mitään liki viittä tähteä. Se aika vaan, kun ne tehtiin synnytti niistä jotain puuduttavaa perustasoa kummisetäisempää.
-StarWarsin 3 alkuperäistä
-Pretty woman
-Uneton Seattlessa
-Bridget Jones 1. osa
-Veren vangit
Tulivat ensimmäisenä mieleen. Osa menneisyyden suosikkeja - osa lohtuelokuvia, jotka saavat iloisemmalle mielelle tarpeen tullen.
Top Gun kymmeniä kertoja 😃
Kummelin Kultakuume
Uuno Epsanjassa
Rock of Ages uusimpana listalla 👌
Rocky-sarja
Bournet, Shawshank redemption, The usual suspects, Koston liekki, Pulp Fiction..
Yksi suosikki: Matrix
Ja jos saa mainita, sarjoissa: Frasier
Tuntematon sotilas (Edvin Laine) lukuisia katselukertoja.
Sormus -trilogia lukuisia kertoja.
Alien elokuvat lukuisia kertoja.
Paris, Texas.
Manaaja.
Bridget Jones nro 1