Elokuva jonka olen nähnyt enemmän kuin 5 kertaa?
Omalle listalle ei päädy yksikään. Notting Hill ja Truman Show ovat katsotuimpia mutta nekin vain 2-3 kertaa.
Kommentit (402)
A Serbian Film
The Human Centipede -trilogia
Vierailija kirjoitti:
JFK avoin tapaus
Upseeri ja herrasmies ehkä
Kuollut mies ei palttoota kaipaa
Joku Bondi varmaan
Ja tietysti Grease.
Mitä tarkoittaa teen ohessa hommia ja katson elokuvaa?
Puolet Sallan kunnasta meidän hautausmaat kirkot pellot mökit jäi stalinisteille ku ne varasti niin nyt katsoo Ukrainaa ja näkee uusin silmin tuntemattomankin. Ääninen on myös suomea ollut oikeasti laillisesti alunperin.
Vierailija kirjoitti:
A Serbian Film
The Human Centipede -trilogia
Laatua!
Toisilla on luvattu maa hukassa se on tuolla punaisen meren suunnalla. Jordan...
Siunattu hulluus YLE elokuvat kotimaiset .
Halloween H20(?). Joskus junnuna otettiin "haaste" tms, että montako kertaa jaksaa katsoa putkeen, kuusi kertaa maltettiin 😅😁
Point Break - Myrskyn ratsastajat, Strange days, juu Kathryn Bigelow toimii. Doors, Oliver Stonen ohjaama, Val Kilmerin tähdittämä elokuva. Matrix ja Star Wars on katsottu moneen kertaan. Kevin Smithin Dogma ja erityisesti Päiväni murmelina - Groundhog Day. On noita tähän ikään tullut katsottua enemmänkin useampaan kertaan, Die Hard ihan vain mainitakseni. Toiset ovat vain hyvää viihdettä, ja toisten kanssa pää saa uusia ajatuksia. Tänkjuu veri meni.
Beautiful Mind-Russel Crow
Cast Away/Forrest Gump-Tom Hanks
Veren Vangit- Brad Pitt/Tom Cruise
Bram Stokerin Dracula-Gary Oldman
..ja monia,monia muita..
Samu Sirkan joulu
Cherbourgin Sateenvarjot
Die Hardit
Notting Hill
Pretty Woman
Holiday
Love Actually
Vierailija kirjoitti:
The end of affair.
Omaa luokkaansa.
Mafiaveljet.
Englantilainen potilas.
Yksin kotona 1 ja 2. joka joulu tulee katsottua.
Netflixistä The Dig.
Forrest Gump.
The Wolf of Waltt street.
Mun hyvän mielen elokuva on The Grand Budapest Hotell. Sen pistän usein pyörimään kun tulen töistä kotiin ja rupean hääräilemään kotihommia.
Aah. Jutun loppu on ehkä romattisin elokuva minkä olen ikinä nähnyt. Julianne Mooren ja Ralph Fiennesin välillä
oli todella kemiaa.
Omaa luokkaansa myös todella hyvä!
Ghost - näkymätön rakkaus
(1990)
On mun lempielokuva, en tiedä montako kertaa olen katsonut, saattaa olla viisikin.
Useamman kerran katsoin aikoinaan myös Beetlejuice, ihan elokuvissa kolmeen kertaan, koska siihen aikaan, kasarin lopulla meidän elokuvateatterissa tuli parhaat elokuvat toisen kerran kymmenellä markalla, ja kolmannen kerran viidellä markalla uusintanäytöksiin. Luulen että ainakin neljä kertaa olen sen katsonut koska olen sen telkkaristakin katsonut.
Notting Hill, Pretty Woman, Die Hardit on nähty vähintään kolmeen kertaan.
Tuntematon, Terminaattori, Alien, Predator, Forrest Gump.
Sitten nämä joululeffat nuorempana.
JFK avoin tapaus
Upseeri ja herrasmies ehkä
Kuollut mies ei palttoota kaipaa
Joku Bondi varmaan