Elokuva jonka olen nähnyt enemmän kuin 5 kertaa?
Omalle listalle ei päädy yksikään. Notting Hill ja Truman Show ovat katsotuimpia mutta nekin vain 2-3 kertaa.
Kommentit (443)
Calamari Union. Jonkin Uunon olen myös saattanut nähdä, ainakin pätkittäin...
Lapsena katsoin jatkuvasti Tyttöni mun ja joitakin Uuno Turhapuroja (Epsanjassa, Kaksoisagentti ja Armeijan leivissä ainakin). Indiana Jonesin vanhimmat on myös katsottuna yli 5 kertaa, ja luultavasti myös Pretty Woman, Paluu Tulevaisuuteen ja 6 ekaa Star Warsia, vähintään neljästi myös Sormusten herrat. Ja Clueless! Sen olen nähnyt kymmeniä kertoja kyllä. Ja Crocodile Dundy elokuvia myös tuli katseltua moneen kertaan. Ja täällä jo aiemmin mainittu Prinsille morsian tosi monesti.
Lumiukko tulee katsottua joka joulu. Omien lasten suosikkielokuvia on tullut pakkokatsottua päivästä toiseen, Heinähattu ja Vilttitossu ja sellaista. Omia jumituselokuvia ei ole ollut, paitsi nyt uusi Humiseva harju, kaiketi neljästi olen katsonut, eikä jää siihen.
Niskavuori-leffat
Alkuperäinen Tuntematon
Rambot
Terminatorit
Harry Potterit
LOTRit
Titanic
NollaNollaSeiskat
Onhan näitä. Tulee katsottua kun tulevat telkusta. Muistaa melkein ulkoa, niin voi vaikka sukkaa neuloa samalla ja katsoa vaan toisella silmällä :)
Pekka ja Pätkä n e e k e r e i n ä.
Todennäköisesti joku s*tanan bondi kun tulevat joka kesä uusintana. Muuten ei tule katsottua samoja jatkuvalla syötöllä, 200kpl leffoja vielä kääreissä odottamassa katselua = en striimaa.
Edvin Laineen Tuntematon sotilas.
Dollari trilogia, Niskavuori elokuvat, Kulkurin valssi, Tuntematon sotilas. Rio Grande, Psyko, Linnut, Käsi joka kehtoa keinuttaa. Tappaja hait ym..varmaan muitakin
Laineen Tuntematon sotilas
Turhapurot
Bond-elokuvat
Komisario Palmut
Mamma Mia
Paholainen pukeutuu Pradaan
Poirot ja Neiti Marple- elokuvat
Happy-Go-Lucky
Blues Brothers ja Pulp Fiction Tulee kasseltua joka kerta, kun ne Sontalootassa näytetään. Ja jos näyttökertojen väli alkaa muodostua liian pitkäksi, käännytään oman tallennehyllyn puoleen.
Niin ja Tuntematon Sotilas tietysti, useimmiten se alkuperäinen. Easy Riders ja Christine.
Kenelle kello soivat, Englantilainen potilas, Jättiläinen, Maa on syntinen laulu
Kummisetä I, Solaris, Pekko aikamiespoika, Kellopeli appelsin ja Tarzan viidakon valtias.
Vierailija kirjoitti:
Terminator 2 (1991)
Predator (1988)
Nuo näytetään noin 10 kertaa vuodessa muutenkin. Kaikki irti näyttöluvista. Suomalaiset pitää arnoldista.
Tosi yleisiä ja huonoja elokuvia palstalla mainittu.
Hei, kuka puhuu ja Hei, kuka puhuu taas.
Ikinä en kyllästy.
T.Skäbä
Ohis, mutta:
Ketjun perusteella vauvapalstalaisten keski-ikä on aika korkea🤔
Ja paljon tuntuu olevan miespuolista porukkaa vauvailemassa.
Blues Brothers, Piukat paikat, Aamiainen Tiffanylla, Holiday, Kuolleiden runoilijoiden seura, Pulp fiction, Big Lebowski, Fargo, Loistavat Bakerin pojat.
Titanic
Paluu tulevaisuuteen 1, 2 ja 3
Terminator 2
Forrest Gump
Rakkautta vain
Mamma Mia
Gilbert Grape
Vain kuolleen ruumiini yli
Bill Kill 2
On varmaan vielä muitakin, mutta nuo nyt tulee mieleen.