Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikan vaihdos, mitä tekisitte mun tilanteessa?

Vierailija
20.12.2022 |

Olen siis ollut nykyisessä työpaikassani nyt puoli vuotta, enkä tykkää tästä työstä yhtään, työ tuntuu pelkältä pakkopullalta.

Vuoden loppuun on työsopimus ja olen jo ehtinyt kysyä jatkoa ja sain myöntävän vastauksen, mutta uutta työsopimusta ei ole allekirjoitettu vielä.
Nyt kuitenkin tuli itseä kiinnostava työ ja vielä oman alan töitä.
Lisäksi työ olisi kokoaikainen. Toisin kuin nykyisessä 0-40 h soppari, vaikka täydet työtunnit saanut nykyisessäkin.

Jos sattuisin tuon työpaikan saamaan niin voiko vielä vaihtaa työpaikkaa?

Työ olisi myös eri paikkakunnalla, kyseessä siis tuttu paikkakunta, johon olen aina halunnut muuttaa.
Työmatka olisi n. 4 km eikä mulla ole ajokorttia.
Pyörällä pitäisi mennä talvellakin.
Hakisitko toista työpaikkaa?

Anteeksi vähän sekava teksti, mutta kiitos vastauksista!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa sydämesi ääntä ja hae paikkaa.

Kyllä 4km talvella pyörällä onnistuu kun on talvirenkaat pyörässä tai kokonaan talvikäyttöinen pyörä.

Vierailija
2/6 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelisin järkeäni, mitä se sanoisi. Kumpi on mielenkiintoisempi työ ja parempi palkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suullinen kysymys nykyisen työn jatkosta ei velvoita sinua mihinkään.

Jos saat toisen työn niin voit sanoa että suunnitelmiin tuli muutos ja muutat toiselle paikkakunnalle.

Vierailija
4/6 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelisin järkeäni, mitä se sanoisi. Kumpi on mielenkiintoisempi työ ja parempi palkka.

Peruspalkka on sama kummassakin. Sitten ei vaan olisi enää viikonloppuvuoroja nostamassa palkkaa, mutta ehkä kaikessa ei voi ajatella rahaa.

Ap

Vierailija
5/6 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmiset näin tyhmiä oikeasti, että ne tekee päätöksiä tän sontapalstan vastausten perusteella.

Vierailija
6/6 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran sellainen tilanne että piti valita kahdesta työstä ja valitsin väärin.

No onnellinen loppu kuitenkin, lopulta päädyin siihen työhön mihin en aluksi valinnut.

Ainahan voit hakea toista työpaikkaa.