Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitiltä puuttui hampaita!

Vierailija
20.12.2022 |

Oon tavannut netissä todella kivan naisen ja eilen sitten treffattiin ekaa kertaa livenä. No ihan lähettämänsä kuvan näköinen nätti ja ihana nainen oli. Mutta kuvassa oli suu kiinni ja iskikin aikamoinen yllätys kun heti jo puhuessa ja hymyillessä näky että etuhampaiden takana on koloja ja puuttuu hampaita! Ja leveämmin hymyillessä ja nauraessa näky että niitä puuttuu monta ja joka puolelta taempaa!
Ikää hänellä vasta 35 joten kai ne nyt pitäis hampaat tallella olla, ja edessä kyllä ihan siistit ja nätit hampaat oli. Mut mikähän juttu tuollainen oikein on ja mitähän tässä oikein tekis, kun muuten oli niin kiva nainen...?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on vuosien varrella poistettu useampi haljennut ja hajonnut yms tuhoutunut hammas ja tilalla on nyt osaproteesit. Nämä on varmaan juuri sellaiset kun sun deittikin on saanut, elikkä irralliset mutta metallipinteillä omissa hampaissa kiinnitettynä. Mulla pinteet etualueella esim kulmahampaissa ja joissain siinä taempana joten näkyy hyvin hymyillessä. Ja kun esim yöksi otan nämä pois niin sitten näkyy kolot ja puutokset taas hymyillessä. Oon vähän yli nelikymppinen ja sain nää jo jokunen vuosi sitten. Hampilääkärini mukaan näitä on ihmisillä kyllä ja nuoremmillakin kuulemma kun silloin laitettaessa tietysti kauhistelin mitä suuhuni saan. Elikkä en pidä itteäni kovinkaan friikkinä vaikka mulla tälläset suussani onkin. Ja parempi näillä on purra kuin koloilla jos useita hampeja puuttuu. Eiköhän sekin nainen sulle kerro kun aika on kypsä siihen?

Vierailija
62/82 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi sinulle on tärkeämpi, naisen hampaat vai nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on synnynäisesti sellainen poikkeama hampaissa että on muutama maitohammas jotka ei lähteneet koskaan koska tilalle ei ole tulossa pysyviä. Maitohammas ei kuitenkaan kestä koko ikää ja nyt yksi niistä jouduttiin poistamaan.

Eli voi olla seurausta sairaudesta, synnynnäisestä häiriöstä hampaissa tai vaikka onnettomuudesta.

Kaksi nuorempaa sisarustani, joilla on tämä häiriö, ovat saaneet implantteja julkiselta puolelta. Pysyvien puute huomattiin jo kauan sitten, mutta piti odotella muiden hampaiden vaihtuminen ja aikuistuminen, jotta implantit voitiin tehdä. Ei ollut halpaa lystiä julkisellakaan, koska käyntejä on paljon, mutta kuitenkin halvempaa kuin yksityisellä.

Vierailija
64/82 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla syömishäiriö. Esimerkiksi bulimia vaikuttaa hampaisiin.

Tai on käynyt jokin onnettomuus jossa hampaita irronnut. Tai sitten päihdeongelma, joka voi olla jo menneisyyttä.

Vierailija
65/82 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serbiassa pystyy edullisesti hoidattamaan hampaita. Leuankin saa halutessaan kuntoon. Vink, vink lentäjä leuoista haaveileville. Osta naiselle lahjaksi, jos muuten on kivaa seuraa.

Vierailija
66/82 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on synnynäisesti sellainen poikkeama hampaissa että on muutama maitohammas jotka ei lähteneet koskaan koska tilalle ei ole tulossa pysyviä. Maitohammas ei kuitenkaan kestä koko ikää ja nyt yksi niistä jouduttiin poistamaan.

Eli voi olla seurausta sairaudesta, synnynnäisestä häiriöstä hampaissa tai vaikka onnettomuudesta.

Minulla sa juttu. Yksi hampaista uupuu juuri tästä syystä johtuen. Ei huolimattomasta hampaiden pesemisestä tai muustakaan epämääräisestä syystä.

Vierailija
67/82 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa on vuosien varrella poistettu useampi haljennut ja hajonnut yms tuhoutunut hammas ja tilalla on nyt osaproteesit. Nämä on varmaan juuri sellaiset kun sun deittikin on saanut, elikkä irralliset mutta metallipinteillä omissa hampaissa kiinnitettynä. Mulla pinteet etualueella esim kulmahampaissa ja joissain siinä taempana joten näkyy hyvin hymyillessä. Ja kun esim yöksi otan nämä pois niin sitten näkyy kolot ja puutokset taas hymyillessä. Oon vähän yli nelikymppinen ja sain nää jo jokunen vuosi sitten. Hampilääkärini mukaan näitä on ihmisillä kyllä ja nuoremmillakin kuulemma kun silloin laitettaessa tietysti kauhistelin mitä suuhuni saan. Elikkä en pidä itteäni kovinkaan friikkinä vaikka mulla tälläset suussani onkin. Ja parempi näillä on purra kuin koloilla jos useita hampeja puuttuu. Eiköhän sekin nainen sulle kerro kun aika on kypsä siihen?

Mulla on täsmälleen sama. Pinteet näkyy kulmassa edessä ja kulmahampaan takana edessä. Leveästi hymyillessä näkyy.  

Vierailija
68/82 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hyväksyvä ketju hampaiden puuttumista kohtaan. Niissä ketjuissa, missä harvahammastreffikumppani on mies, meno on tuomitsevaa ja ilkeää.

Vierailija
69/82 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saa tilalle jos hammas irtoaa? Onko sillä merkitystä onko tulehdus vai tapaturma? Miksei ihmiset hanki implanttia pudonneen tilalle? Mun pahin painajainen olisi jos edes yksi hammas lähtisi. En kehtaisi hymyillä.

Vierailija
70/82 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan juonut hampaansa.

Vierailija
71/82 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös vaikka saanut turpiin joskus nuorempana. Esim. väkivaltainen ex. Jos muut hampaat ovat hyvässä kunnossa, niin on aika helppo päätellä että hampaita puuttuu itsestä riippumattomasta syystä.

Vierailija
72/82 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama hammas sinne tänne. Voithan maksaa hammasrempan.

Vierailija
73/82 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama hammas sinne tänne. Voithan maksaa hammasrempan.

Vähän kalliimmat treffit.

Vierailija
74/82 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä saa tilalle jos hammas irtoaa? Onko sillä merkitystä onko tulehdus vai tapaturma? Miksei ihmiset hanki implanttia pudonneen tilalle? Mun pahin painajainen olisi jos edes yksi hammas lähtisi. En kehtaisi hymyillä.

Implantti, halvempi on hammassilta tai kevytsilta. Yhdelle hampaalle ei tehdä proteesia.

Vierailija
75/82 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaita voi puuttua monesta syystä: urheilijoilta puuttuu usein, olipa laji jokin kamppailu, kiekko  tai melkein mikä joukkuelaji tahansa. Ihan kuka vaan voi menettää hampaita, niitä menee onnettomuuksissa usein, eikä kaikkien ole tarvinnut mennä samasta syystä. Happamat ruuatkin vievät hampaita.

Hampaiden paikkaaminenkin on sellaista, että pikkuhiljaa paikan ympärille syntyy entistä isompi reikä, ja taas porataan. Sitten sama homma. Kolmannen remontin jälkeen onkin jo poiston aika, kun ei jäljellä oleva luu riitä paikattavaksi. Hampaiden korjauksessa ei ole ollut päätä huimaavan nopea innovaatiokehitys: saman vian korjaaminen kerta toisen jälkeen on niin tuottoisaa.

Vierailija
76/82 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki leegot veks niin siinäpä unelmien fellaatiokone.

Vierailija
77/82 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriöiden takia on moniltakin nuorilta naisilta jouduttu poistamaan hampaita, jopa kaikki hampaat. Älkää tuomitko, koska se on kyseisille henkilöille varmasti tarpeeksi raskasta ilmankin. Tekohampaita on jouduttu tekemään ihmisille iät ja ajat, ja kyllä niitä tehdään edelleenkin. Kaikilla ei ole varaa implantteihin, joten irtoproteesit ovat ihan normaali tapa korvata puuttuvia hampaita edelleenkin. Ja niitä voi olla kaiken ikäisillä, myös nuorilla. 

Vierailija
78/82 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla naisella on onnettomuudessa hammas painunut sisään, ei varsinaisesti puutu vaikka siltä näyttää. Eikä siihen kai saa implanttia laitettua koska hammas on paikallaan siinä ikenen sisällä.

Vierailija
79/82 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutulla naisella on onnettomuudessa hammas painunut sisään, ei varsinaisesti puutu vaikka siltä näyttää. Eikä siihen kai saa implanttia laitettua koska hammas on paikallaan siinä ikenen sisällä.

Eikö sen vois sitte vetää paikalleen?

Vierailija
80/82 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hammaslääkärit suosittelevat vain viiden tonnin implantteja jos hammas puuttuu potilaalta?

No ei maksa kuin vajaa kolme tonnia. Oralilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän