Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitiltä puuttui hampaita!

Vierailija
20.12.2022 |

Oon tavannut netissä todella kivan naisen ja eilen sitten treffattiin ekaa kertaa livenä. No ihan lähettämänsä kuvan näköinen nätti ja ihana nainen oli. Mutta kuvassa oli suu kiinni ja iskikin aikamoinen yllätys kun heti jo puhuessa ja hymyillessä näky että etuhampaiden takana on koloja ja puuttuu hampaita! Ja leveämmin hymyillessä ja nauraessa näky että niitä puuttuu monta ja joka puolelta taempaa!
Ikää hänellä vasta 35 joten kai ne nyt pitäis hampaat tallella olla, ja edessä kyllä ihan siistit ja nätit hampaat oli. Mut mikähän juttu tuollainen oikein on ja mitähän tässä oikein tekis, kun muuten oli niin kiva nainen...?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran oli niin mukavaa että nainen noin paljon ja noin leveästi nauroi, niin eikös ne sitten olleet hyvät treffit? Tunnen useita ihmisiä joita puuttuu  yksi tai useampiakin hampaita, ja eihän se nyt hyvänenaika ihmistä mihinkään muuta!

Vierailija
22/82 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on hammashoito retuperällä. Kallista lystiä. Ikäänkuin olis rikkaiden oikeus saada hyvät hampaat.Julkinen jono on pitkä kuin leipäjono.

Miten niin rikkaiden oikeus? Luuletko että he saavat julkista hammashoitoa? Päinvastoin, pelkkänä maksumiehenä saa olla mutta ei pääse ikinä julkiselle hoitoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto on helpompaa eikä tarvitse pelätä, että hampaat satuttaisi jos sattuisi puremaan

Vierailija
24/82 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole normaali nainen tuo. Jättäisin väliin sinuna. 

N41

Vierailija
25/82 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli muuten kiva ja sopiva niin treffatkaa uudestaan ja kysy suoraan asiasta tai johdattele jotenkin keskustelu asiaan? Voi olla joku ihan järkevä selitys asialle?

Vierailija
26/82 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampaat ei lisäänny eli hampaattomana pysyy. tai tekareita saa rahalla mutta kaikki ei halua. noin iso ongelma sulle niin älä tapaa enää.

Vierailija
27/82 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ens kerralla kun kysyy hammastikkua niin tarjoat lyijykynää :D

Vierailija
28/82 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole täydellinen ja hampaita voi korjata! 

Muuten oli noinkin mukava ja tulitte hyvin juttuun, niin jatka ihmeessä tutustumista.

Ei minua ainakaan haittaisi muuten mukavan ja sopivan nainen kohdalla. 

Ja voihan se olla että on joku hammashoito kesken tms, mutta kysymättä ei tiedä taustaa.

Jatkoon!

M44

Vierailija
29/82 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on muuten siistit hampaat, mutta yksi välihammas puuttuu. Siitä halkesi juuri, se paikattiin, ei tullut kuntoon, joten annoin poistaa sen.

En ole vielä hankkinut implanttia, mutta suun terveys on palautunut hyväksi, en pidä kiirettä. Aika kallis hankinta yksikin implantti, joten mietin, että laittaisinko siihen timantinkin samalla kirpaisulla?

32 v

Minulta puuttuu myös yksi poskihammas. Juuri tulehtui paikan alta, juurihoidettiin, mutta hammas sitten irtosi. Pitäisi laittaa implantti, mutta jotenkin pelottaa, onnistuuko laitto vai voiko jopa leukaluu vaurioitua tms. jonka myötä tilanne vain pahenisi. Siis en tiedä asiasta mitään, enkä ole kuullut epäonnistumisista. Pitää perehtyä.

Tätä minäkin mietin, että onko turvallisempaa laitattaa se implantti vai olla ilman. Miten implantin ja ikenen rajasta saadaan niin tiivis, että siitä ei pääse uutta tulehdusta tulemaan? En kiirehdi, kun suu tuntuu kivalta näinkin.

Jos puuttuu yksi tai kaksi hammasta niin silta. Minä menetin ylähampaista rivin hammasnastalle joka tulehdutti hampaan ja tuhosi viereisenkin sekä sulatti osan leukaluusta niin että nyt se on täysin mössöä.  Ennestään puuttui jo takaa yksi. Päätin ottaa proteesin. En yhtään luota kehon sisään laitettaviin metalleihin kun kaikki mitä tähän mennessä on laitettu on aiheuttanut massiivisen tulehduksen ja järjettömät kivut.

Vierailija
30/82 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden puuttuminen ei kerro mitään mutta jos on täysmustat hampaat niin on piripää.

Vierailija
31/82 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monilta puuttuu hampaita, etkö ole ennen nähnyt?

Vierailija
32/82 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samanikäinen nainen, ja hampaat ovat huonossa kunnossa läpikäymäni vaikean masennuksen seurauksena. Yksi poistettu, pelkään ettei jää viimeiseksi. Tästä syystä en enää edes haaveile kumppanin löytämisestä.

Kyllä minä haaveilen vaikka poistettu useita hampaita. Täytyy olla pinnallinen ihminen jota haittaa.

Vierailija
33/82 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo olette monet pinnallisia! Minä olen 42-vuotias nainen ja hoidan hampaitani todella hyvin, mutta minulta on silti epäonnistuneiden juurihoitojen ja halkeamien ym syiden takia jouduttu poistamaan vuosien varrella useita hampaita, yhteensä seitsemän väli- ja takahammasta.

Olen ihan hyvätuloinen, ja itselläni on tällä hetkellä ns osaproteesit näiden poistettujen tilalla. Ehkä joskus laitatan implantit, mutta ovat valitettavan kalliita jopa ihan hyvätuloiselle. Myös hammasiltoja olen harkinnut, mutta toistaiseksi nämä osaproteesit ovat ollaat ihan toimiva ratkaisu.

Minulla ei hymyillessä näy koloja kun proteesit on suussa, mutta proteesien metalliset kiinnikkeet näkyvät. Jos proteesit eivät ole suussa niin kolot kyllä näkyvät kauas. Mutta jos jonkun mielestä nämä asiat minua ihmisenä muuttavat, niin silloin en katso olevani kyseisen ihmisen seuran tarpeessa. Joltain voi yhtä hyvin sairauden tai onnettomuuden vuoksi puuttua vaikka käsi tai jalka, ja kelle vaan voi tulla mitä vaan sairauksia.

Pinnallista ja lapsellista ajatella että puuttuvilla hampailla olisi jotain väliä! 

Vierailija
34/82 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin nyt vaan on heikko hammasluu. Implantin laitto ei aina onnistu, mm. minulla, kun oikea kakkonen levisi. Korvattiin kuituhampaalla, joka ihme ja kumma on kestänyt. Oli myös paljon edullisempi.

Kuituhammas. Pitääpä tutustua. Kiitos kommentistasi.

Vierailija
35/82 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pinnallinen mies joutaa pysyä yksin! Se nainen ei ole tollasen arvoinen!

Vierailija
36/82 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kuituhammas?

Vierailija
37/82 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hammaslääkärit suosittelevat vain viiden tonnin implantteja jos hammas puuttuu potilaalta?

Vierailija
38/82 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puuttuu yksi tai kaksi hammasta niin silta. Minä menetin ylähampaista rivin hammasnastalle joka tulehdutti hampaan ja tuhosi viereisenkin sekä sulatti osan leukaluusta niin että nyt se on täysin mössöä.  Ennestään puuttui jo takaa yksi. Päätin ottaa proteesin. En yhtään luota kehon sisään laitettaviin metalleihin kun kaikki mitä tähän mennessä on laitettu on aiheuttanut massiivisen tulehduksen ja järjettömät kivut.

Mulle suukirurgi (julkisella) sanoi, ettei siltaa suositella, kun kolon viereiset hampaat ovat ehjät. Että keinojuuri on ainoa järkevä ja kestävä vaihtoehto, mutta sitä en ole uskaltanut ottaa juuri näiden kauhutarinoiden takia :( Pitääkö nuo pari ehjääkin hammasta mädättää, jotta saa muun ratkaisun. Ja kestääkö silta pururasitusta.

Vierailija
39/82 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa puuttuu myös yksi juurihoidettu hammas. Lohkesi äskettäin ja sain ajan hammaslääkäriin vasta viikkojen päähän. Oli lohjennut juureen asti niin mitään muuta ei voitu tehdä kuin poistaa.

Vierailija
40/82 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin nyt vaan on heikko hammasluu. Implantin laitto ei aina onnistu, mm. minulla, kun oikea kakkonen levisi. Korvattiin kuituhampaalla, joka ihme ja kumma on kestänyt. Oli myös paljon edullisempi.

Miten kakkosen leviäminen nyt kuuluu aiheeseen? Käytä pienempää a-tappia jatkossa.

Implantiksiko sitä suristinta nyt kutsutaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi