Syitä siihen miksi nainen ei tee aloitetta?
Miksi naiset eivät tee aloitteita IRL? Siitäkin huolimatta, että ovat metoo-kohulla pelotelleet miehet niin ettei miehet enää voi lähestyä naisia. Naiset siirsivät vastuun aloitteen tekemisestä itselleen mutta nyt eivät pysty kantamaan sitä vastuuta.
Kommentit (36)
Tunnekuohuissaan vaahtosiva jotain metoota ja nyt itkevät kun ei löydy miestä.
Kaikki tuntemani naiset ovat tehneet aloitteita elämänsä aikana.
Eivät varmasti ole lähestyneet sinua, siksi itsellesi ovat naisten aloitteet vieraita. Kuten sekin miten erotetaan ahdistelu aloitteen tekemisestä.
Koska naiset ovat säälittäviä mukaan vietäviä
Naiset ei tee aloitteita kun heidän ei tarvitse tehdä niitä. Kaikki on naisille helpompaa.
Ehkä he tekevät niitä miehille, eivätkä vauvapalstalla ruikuttaville alatoopeille.
Koska en usko että miestä kiinnostaa, vaikka sen suuntaisia vinkkejä onkin antanut.
Selittelen itselleni että kuvittelen vain liikoja ja turha yrittää.
AP:stä tulee mieleen se kummelin sketsi, jossa äijä uhkailee kerrostalon sisäpihalla "Mää rä jäy tän itteni" ja lopulta alkaa huutokaupata autoradan kaukosäädintä. Eikä ketään kiinnosta.
Koska äijiä tuppautuu seuraan muutenkin häiriöksi asti. Sitä en kyllä tajua, miksi jopa meidän kanttori sanoi ensi töikseen mulle, että on onnellisesti naimisissa. Näkyyköhän mun silmistä jollain tapaa viettelys?
N 57
Miksi tehdä aloitetta jos toinen ei kiinnosta?
Toisekseen nykyisin saa olla todella tarkkana ketä uskaltaa lähestyä, esim.viime aikojen uutiset ei paljon houkuttele lähempään tuttavuuteen.
Itselläni liiankin rankka kokemus ajalta kun olin vielä nuori ja tyhmä. Opetti kantapään kautta olemaan tosi varovainen. Sormensa polttanut lapsi oppii varomaan tulta.
Vierailija kirjoitti:
Koska äijiä tuppautuu seuraan muutenkin häiriöksi asti. Sitä en kyllä tajua, miksi jopa meidän kanttori sanoi ensi töikseen mulle, että on onnellisesti naimisissa. Näkyyköhän mun silmistä jollain tapaa viettelys?
N 57
Minulle on käynyt aika lailla samalla tavalla :D
Juttelin häissä bestmanin kanssa, hän hätääntyi, töksäytti *minulla on vaimo ja pieni lapsi kotona* ja miltei juoksi pois!
Olen lesbo :D
Olen elämäni aikana tehnyt miehelle yhden kerran aloitteen ja se riitti.
Jos naista kyseinen mies kiinnostaa, niin hän kyllä tekee aloitteen. Jos nyt ei tule suoraan juttusille, niin tekee muuten tiettäväksi, että lähestyminen on suotavaa. Ei vaadi mieheltä kovasti vaivaa siirtyä lähemmäs ja sanoa "hei".
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tee aloitteita kun heidän ei tarvitse tehdä niitä. Kaikki on naisille helpompaa.
En sanoisi ei-toivottujen ahdistelijoiden potkiskelua helpommaksi. Nehän on suurempia,lihavampia ja aggressiivisempia kuin minä. Mutta toki tuo polven jysäytys miessonnin haaroihin toisinaan tekee hyvääkin, vaikka teen sen vain itsepuolustukseksi.
N 57
Jos minä en tee aloitetta, en ole kiinnostunut sinusta.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 57
Minulle on käynyt aika lailla samalla tavalla :D
Juttelin häissä bestmanin kanssa, hän hätääntyi, töksäytti *minulla on vaimo ja pieni lapsi kotona* ja miltei juoksi pois!
Olen lesbo :D
Heh, ilmeisesti ne peilaavat omia salaisia ajatuksiaan meidän silmistä. Tuota on tapahtunut monta kertaa ja aina se on yhtä hupaisaa :D Mä myös punastun helposti ja niillä on sellainen harhaluulo, että se johtuu kiihottumisesta.
Syitä siihen on seuraavia:
naiset ovat heikko luonne.
tinder on tehnyt naiset entistä ylimielisimmiksi ja nirsoimmiksi kun saavat siellä todella paljon tykkäyksiä, jopa rumat naiset alkaneet nirsoilemaan miesten suhteen, hyvä esimerkki on kun eräs nainen sai noin 2100 tykkäystä ja tykkäsi takaisin vain 30 miehestä, tämä nainen oli naamaltaan ruma, lesoili asialla tiktok videolla.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset ovat säälittäviä mukaan vietäviä
Etkä sinä silti ole yhtään tuollaista säälittävää mukaan vietävää saanut viedyksi mukaasi? Kukahan silloin on ekstrasäälittävä?
Siihen on vain yksi syy: ET OLE KIINNOSTAVA. Hyväksy se.
Olen tehnyt aloitteen IRL kaksi kertaa, ja kummallakin kerralla päätynyt parisuhteeseen. Se riittää. Teen aloitteen, jos kiinnostaa ja ajankohta on sopiva, Hyvät ovat usein jo parisuhteessa.