Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin monella ystävällisellä ja sosiaalisella naisella on juro mies?

Vierailija
19.12.2022 |

Nainen on mukava, puhelias, ystävällinen, fiksu ja vielä kauniskin. Sellainen jolle riittää kysyntää.

Mies on juro, ei ystävällinen, kiinnostunut lähinnä urastaan, autoista ja teknologiasta. Pitää naisen juttuja lähinnä hölmöinä. Muutamat näistä ovat ihan täysiä oikeistolaisia ja persujakin, kun taas vaimonsa ovat näennäisvihreitä (puhutaan vihreistä arvoista, mutta eletään saastuttavasti, matkustelu/iso talo/citymaasturi/shoppailu ym). Tai jopa täysiä mulkvisteja, yksikin pitää 5v lastaan idioottina kun tämä kiinnostuu "typeristä asioista joista ei ole mitään hyötyä".

Vai tuliko vastaus jo siinä? Kiinnostunut urastaan -> raha ja asema...

Minusta tuntuu ettei kyse ole pelkästään siitä, vaan oikeasti naisiin vetoavat nämä jurot jämerämiehet. Naisten kanssa samalla aaltopituudella olevat miehet ovat loistavia kavereina, kun on yhteistä puhuttavaa. Mutta parisuhteeseen sellaista ei haluta, ilmeisesti koska halutaan se jyrkkä mies-nainen-vastakohta.

Naiset eivät toden totta pidä siitä mistä kertovat pitävänsä. On suorastaan niin että miehen pitää olla sellainen josta nainen voi puhua että no kun mies ei tajua sitä ja tätä, koska mikä mies se sellainen olisi joka ymmärtäis naisten juttuja.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies ei osannu sanoa ei.

Vierailija
2/56 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun kyseisillä naisilla oli rivi miehiä sanomassa kyllä.

Ja he nimenomaan halusivat miehen jonka kanssa eletään lähes erillistä elämää, ja kaikki syvällisemmät jutustelut tapahtuvat ystävättärien tai kamumiesten kanssa.

Ja ovat tyytyväisiä parisuhteisiinsa. Eivät todellakaan ole eroamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se ollakin joitten osalta nuin. Tai sitten ne miehet on muuttunut aikain kuluessa. Vastakohtien vetovoimaa? Tai sitten se mies on vahva luonteinen tai vastaavaa, mitä nainen on halunnut. Kukaa näistä tietää...

Vierailija
4/56 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiin vetoavat miehet, joilla on valtaa ja osoittavat sen. Siinä se.

Vierailija
5/56 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun kyseisillä naisilla oli rivi miehiä sanomassa kyllä.

Ja he nimenomaan halusivat miehen jonka kanssa eletään lähes erillistä elämää, ja kaikki syvällisemmät jutustelut tapahtuvat ystävättärien tai kamumiesten kanssa.

Ja ovat tyytyväisiä parisuhteisiinsa. Eivät todellakaan ole eroamassa.

Voi olla taloudellinen hyöty pääasia. Kyllä itse kaipaisin jotain ystävyyttä vähintään parisuhteelta. Muuten tuppaa olemaan liian etäinen.

Vierailija
6/56 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus ja palkka vetoaa naisiin.

Nainen on valitsija. Mies on valittava.

Nainen valitsee harvoin työtöntä amista.

Vierailija
7/56 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niille dna testi ja katso mitä kaikkea löytyy. Perimä ja sukualueet. Raportoi sitten meille palstalle. Kysy myös miehiltä miksi on sellainen ja tee tutkimusta.

Vierailija
8/56 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalisen höpöttäjänaisen mies ei saa suunvuoroa

Vierailija
9/56 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ns juro murjottaja on parisuhteessa hellä, rakastava, keskusteleva ja huomaavainen. Rahaa sillä ei ole. Heivaa ap ne stereotypiat, ne tekee susta tylsän ja typerän

Vierailija
10/56 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi näitä juromiehiä raahataan ihmisten ilmoille. Raskasta seuraa jossain illanistujaisissa.

Vierailija
11/56 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä nyt aika iso osa on noita sosiaalisesti kömpelöitä jurottajia. Kyllä vaakakupissa painaa paljonkin miehen kyky elättää perheensä, vastuullisuus, huolehtivuus jne. Räpätysseuraa naiset löytää toisistaankin.

Vierailija
12/56 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jurolla miehellä on jyrkkä kulli aito työkalu

Vierailija
13/56 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa saatu parisuhteen malli. Jos oma isäkin on ollut itsekseen jupiseva autotalliin pakenija, siinä on jotain tuttua ja turvallista. Tietää, mitkä on itse silloin ne rooliodotukset. Sinä olet se, joka hoitaa molempien suhteet ympäröivään maailmaan ja niin kauan kuin täytät paikkasi, se mies ei lähde lipettiin (mukamas).

Itsekin olin vuosia suhteessa mieheen, joka ei oikeastaan minusta tai luonteestani niin tykännyt, mutta ei osannut sitä sanoa muuten kuin urahtelemalla. Emme olisi koskaan alkaneet seurustella, jos en olisi ollut alussa se innokkaampi osapuoli.

Vierailija
14/56 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun juro on maailman paras juro. Ei pälpätä koko ajan turhaa vaan avaa suunsa kun on asiaa. Ja silloin se on nokkelaa, älykästä ja hauskaa kuunneltavaa, tilanteen mukaan. En vähääkään kaipaa jatkuvasti äänessä olevaa puolisoa. Jurollani on myös käytöstavat, vaikka ei koko aikaa pälpätä ihmisten seurassa.

Vierailija
15/56 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä nyt aika iso osa on noita sosiaalisesti kömpelöitä jurottajia. Kyllä vaakakupissa painaa paljonkin miehen kyky elättää perheensä, vastuullisuus, huolehtivuus jne. Räpätysseuraa naiset löytää toisistaankin.

Ei ole. Länsimaissa on puhuviakin miehiä.

Vierailija
16/56 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"elättää perheensä" *😂

Terveiset 50-luvulta. Nykynainen harvoin etsii "elättäjää".

Vierailija
17/56 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osumme aika hyvin tuohon kuvaukseen. Välillä ihan oikeasti hävettää, miten mies käyttäytyy minun ystävien, sukulaisteni, lapsuuden perheensä tai ihan vieraiden seurassa. Ei osaa (tai halua) ns. seurustella eli ei kysele ja vastaa lyhyesti. Jos puhutaan häntä kiinnostavasta asiasta, silloin juttua riittää kyllä. Eli omien kavereidensa kanssa homma toimii. Parisuhteessa on kuitenkin kiltti ja mukava, kipinääkiin on. On myös hyvä isä, ajattelee meidän parasta. Teemme paljon asioita yhdessä perheenä ja meillä on hyvä olla. Tiedä sitten, mistä tuo johtuu. Liekö vain niin introvertti. Itsekin olen ja rehellisesti sanottuna, minua ei monestikaan jaksa kiinnostaa puolituttujen asiat. Ymmärrän kuitenkin sosiaalisen etiketin enkä siksi käyttäydy jurosti.

Vierailija
18/56 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen mies. Minua ei kiinnosta juurikaan sosiaalisuus.

Olen vaimon kanssa keskustellut kaikki maailman asiat halki ja poikki. Ulkopuolisille näytän jurottajalle, mutta vaimo pitää juuri keskustelutaidoistani.

En juurikaan anna arvoa muille tuntemattomille tai puolitutuille ihmisille, mutta vaimon osalta tilanne on toinen. Hän on ainoa ihminen, joka näkee totuuden.

Vierailija
19/56 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osumme aika hyvin tuohon kuvaukseen. Välillä ihan oikeasti hävettää, miten mies käyttäytyy minun ystävien, sukulaisteni, lapsuuden perheensä tai ihan vieraiden seurassa. Ei osaa (tai halua) ns. seurustella eli ei kysele ja vastaa lyhyesti. Jos puhutaan häntä kiinnostavasta asiasta, silloin juttua riittää kyllä. Eli omien kavereidensa kanssa homma toimii. Parisuhteessa on kuitenkin kiltti ja mukava, kipinääkiin on. On myös hyvä isä, ajattelee meidän parasta. Teemme paljon asioita yhdessä perheenä ja meillä on hyvä olla. Tiedä sitten, mistä tuo johtuu. Liekö vain niin introvertti. Itsekin olen ja rehellisesti sanottuna, minua ei monestikaan jaksa kiinnostaa puolituttujen asiat. Ymmärrän kuitenkin sosiaalisen etiketin enkä siksi käyttäydy jurosti.

Meillä täysin sama tilanne! Ja lisään vielä, että tutustuessa ja siitä pari vuotta, ei ollut sellainen. Vasta, kun rakastumisen huuma oli ohi, alkoi näkyä tämä piirre. Tsemppasi siis alkuvaiheen ja sitten oli oma itsensä.

Vierailija
20/56 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"elättää perheensä" *😂

Terveiset 50-luvulta. Nykynainen harvoin etsii "elättäjää".

Voimaantunut nykynainen yksinhuoltajana elättää lapsensa ja siinä ohella vaihtuvia mieslapsia sun muita hyväksikäyttäjiä? Perheestä huolehtiminen on molempien vanhempien juttu. Miksi väheksyt miehen vastuuta?