Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittäisikö kerran viikossa sinulle pitkässä parisuhteessa?

Vierailija
19.12.2022 |

Olisiko kerran viikossa harrastettu seksi riittävää vai liian vähän? Ikä ja sukupuoli olisi myös kiva tietää.

Pitkä parisuhde tässä tapauksessa esim. yli viisi vuotta.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lahnojen miehet ilmaisee toiveita lahnalle?

Ei ole väliä. Mikään niistä ei tuo tulosta.

Vierailija
22/49 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väliä. Mikään niistä ei tuo tulosta.

Tulos tai ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää hyvin. Elämässä on niin paljon muutakin näin yli nelikymppisenä. Sen sijaan 25-vuotiaana ei olisi riittänyt.

Vierailija
24/49 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli säännöllistä seksiä ja paljon, jos kerran viikossa olisi.

Mies on viimeksi halunnut vuosi sitten.

N53

Vierailija
25/49 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on viikko kulunut ja aivan jäätävä panetus. Toivottavasti vaimo on halukkaalla päällä eikä ajattele liikaa joulujuttuja. Joskus on venynyt Jouluun asti kun ajoitus on kussut. Jos sinne niin pyydän suikkaria helpotukseksi. Sen vaimo antaa aina mielellään näissä tapauksissa.

Vierailija
26/49 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nainen ei ole lahna, jos mies saa naisen kiiman herätettyä ja haluamaan itseään. Jos ei saa, niin on ihan miehen oma vika. Jossain meni pieleen. Aina kun mies väittää naista lahnaksi om mies epäonnistunut itse tai kädetön herättämään naisensa halut.

Jos ei itse kykene ei kannata olla sellaisen naisen kanssa.

....ja keneltäköhän se onnistuisi kertakaikkisen lahnan kiimaan herättely, vai onnistuuko keneltäkään....?

No tietysti onnistuu, kunhan vain on ylivertaista taitoa ja kykyä toisin kuin piilohomoilla ja vässyköillä, eli vastaus on tietysti Paavo Panomies!!!!

Siinä paatuneemman lahnankin pillu huutaisi hoosiannaa ja söisi kädestä, se on selvää!!!

Vierailija
27/49 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nainen ei ole lahna, jos mies saa naisen kiiman herätettyä ja haluamaan itseään. Jos ei saa, niin on ihan miehen oma vika. Jossain meni pieleen. Aina kun mies väittää naista lahnaksi om mies epäonnistunut itse tai kädetön herättämään naisensa halut.

....ja keneltäköhän se onnistuisi kertakaikkisen lahnan kiimaan herättely, vai onnistuuko keneltäkään....?

No tietysti onnistuu, kunhan vain on ylivertaista taitoa ja kykyä toisin kuin piilohomoilla ja vässyköillä, eli vastaus on tietysti Paavo Panomies!!!!

Siinä paatuneemman lahnankin pillu huutaisi hoosiannaa ja söisi kädestä, se on selvää!!!

Olet varmaan ymmärtänyt väärin. Nainen ei ole lahna jos saat hänet haluamaan itseäsi ja kiimaan. Eikä varsinkaan jos saat hänelle orgasmeja. Lahna termi on vain kädettömien miesten käyttämä termi. Joku toinen mies saa varmasti naisen kiimaan. Nainen voi kyllä hyvää hyvyyttään antautua miehen mieliksi, mutta silloinkin mies on jo epäonnistunut naisen kiihoittamisessa.

Ymmärrän kyllä, että joillekin aiheuttaa tuskaa jos oma nainen tai naisen pillu ei on herää.

Vierailija
28/49 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu elämäntilanteesta. Kun lapset oli pieniä, niin hyvinkin. Nyt taas tuntuisi hiukan vähältä, 2-3 kertaa viikossa on nykyään meillä, lapset teinejä.

Vierailija
29/49 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittäisi, saisin 50 kertaa enemmän ensi vuonna.

Älä nyt, vuotta on vielä jäljellä, voit ehtiä saamaan toisenkin kerran. Ja jos sen kertoisi 50:llä, niin ollaan jo ihan hyvissä lukemissa. 

Jos ja jos, mutta koita vielä ajatella positiivisesti. 

Yrittää kyllä aion. On tässä tosin oltu kipeänäkin paljon nyt, mutta nyt voisi olla jo saumaa.

Vierailija
30/49 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan olisi paljon kun vertaa nykyiseen tilanteeseen. Saan mieheltäni ehkä kerran kahteen kuukauteen. No vähintään kerran / vrk teen sen itse itselleni Yhdessä oltu 35v

Vierailija
31/49 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerta viikossa olis ok. aika lähellä sitä nyt (keskimäärin). m49. 25 v. yhdessä.

Vierailija
32/49 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle riittää,minulle ei joten vieraat ja maksulliset 2-3 krt viikossa sitten käytössä

Vierailija
33/49 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli säännöllistä seksiä ja paljon, jos kerran viikossa olisi.

Mies on viimeksi halunnut vuosi sitten.

N53

Lähes samat sanat täällä, puoli vuotta sitten.

Eli olisi melkoinen parannus, jos siihen kerta viikossa pääsisi.

T. M53 (luulisin, että eri kehen viittaat).

Vierailija
34/49 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittäisi oikein hyvin. Sellainen 2-3 kertaa kuussa olisi mielestäni sopiva tahti. N30

Huh. Jos meillä olisi ollut noin nuorena noin vähän olisi parisuhde kaatunut siihen. Meillä oli jo viikossa enemmän, vuodesta toiseen.

Meillä taas arvostetaan sitä että ollaan esim. jo tässä iässä töissä ja luottamustehtävissä melko hyvissä rooleissa ja johtotehtävissä ja elämä on sen verran kiireistä että seksi ei kummallakaan usein edes mahdu kalenteriin tai ajatuksiin. Meidän parisuhdettamme pitää kunnossa muut asiat, seksi on vain yksi osa-alue eikä kovin tärkeä sellainen. Eikö olekin mahtavaa että olemme niin erilaisia kaikki.

Vierailija
35/49 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittäisi oikein hyvin. Sellainen 2-3 kertaa kuussa olisi mielestäni sopiva tahti. N30

Huh. Jos meillä olisi ollut noin nuorena noin vähän olisi parisuhde kaatunut siihen. Meillä oli jo viikossa enemmän, vuodesta toiseen.

Meillä taas arvostetaan sitä että ollaan esim. jo tässä iässä töissä ja luottamustehtävissä melko hyvissä rooleissa ja johtotehtävissä ja elämä on sen verran kiireistä että seksi ei kummallakaan usein edes mahdu kalenteriin tai ajatuksiin. Meidän parisuhdettamme pitää kunnossa muut asiat, seksi on vain yksi osa-alue eikä kovin tärkeä sellainen. Eikö olekin mahtavaa että olemme niin erilaisia kaikki.

No näinpä. Mulle henkinen elämä ja hyvinvointi, eli rakkaus vaimoon, seksiin ja intohimoisiin harrastuksiin on ollut aina tärkeintä, lapsia unohtamatta. Työuralla ja mammonalla ollu pskankaan merkitystä. Ennemmin pakko olla töissä, jotta pystynyt keskittymään todelliseen elämään.  Vaikka välillä ollutkin puotipuksusta TJ:hin ja omaan yritykseen jne...  Siten vaimo,seksi ja harrastuksen olleet pysyviä ja noita vähemmän tärkeitä voinut vaihtaa tarvittaessa.  Siten elänyt omaa elämää täysillä ja  nyt eläkeelle siirryttyä tuntuu, että oli oikea ratkaisu. 

Vierailija
36/49 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näinpä. Mulle henkinen elämä ja hyvinvointi, eli rakkaus vaimoon, seksiin ja intohimoisiin harrastuksiin on ollut aina tärkeintä, lapsia unohtamatta. Työuralla ja mammonalla ollu pskankaan merkitystä. Ennemmin pakko olla töissä, jotta pystynyt keskittymään todelliseen elämään.  Vaikka välillä ollutkin puotipuksusta TJ:hin ja omaan yritykseen jne...  Siten vaimo,seksi ja harrastuksen olleet pysyviä ja noita vähemmän tärkeitä voinut vaihtaa tarvittaessa.  Siten elänyt omaa elämää täysillä ja  nyt eläkeelle siirryttyä tuntuu, että oli oikea ratkaisu. 

Hyvä Pate.

Sun vaan on pakko. Se et vai voi olla tekemättä sitä.

Vierailija
37/49 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli aina kun nainen väittää miestä huonoksi sängyssä, nainen on epäonnistunut itse, tai on kädetön, koska ei saa miestä kiinnostumaan naisen nautinnosta tarpeeksi hyvin.

Vierailija
38/49 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli aina kun nainen väittää miestä huonoksi sängyssä, nainen on epäonnistunut itse, tai on kädetön, koska ei saa miestä kiinnostumaan naisen nautinnosta tarpeeksi hyvin.

Se on muuten just näin. Tommoseen lahnaan vielä kassit tyhjentää, mutta sen enempää ei kyllä jaksa panostaa.

Vierailija
39/49 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä pidä ollenkaan paikkaansa. Kyllä seksissä on sama kuin kaikissa muissakin asioissa, että on pieni joukko todella osaavia ja halukkaita ja pieni joukko todella surkeita ja haluttomia. Suurin osa jotain siltä väliltä. Gaussin käyrän mukaan menee. 

Vierailija
40/49 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä pidä ollenkaan paikkaansa. Kyllä seksissä on sama kuin kaikissa muissakin asioissa, että on pieni joukko todella osaavia ja halukkaita ja pieni joukko todella surkeita ja haluttomia. Suurin osa jotain siltä väliltä. Gaussin käyrän mukaan menee. 

Lahna mikä lahna. Käyristä viis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme