G: Monetko kengät miehelläsi on eteisessä/tuulikaapissa?
Entä muilla perheenjäsenillä?
Siivosin äsken tuulikaapin ja rupesi nyppimään kun miehellä on niin paljon kenkiä. Kahdeksat kengät tuulikaapin kenkähyllyssä! Itselläni on kolmet, lapsilla kahdet tai kolmet kullakin. Ja miehellä kahdeksat!
Mikä miestäni vaivaa!
Nimim. Olenko vahingossa mennyt naimisiin Imelda Marcosin kanssa?
Kommentit (18)
sekin tekee jo seitsemän kenkäparia. Loput sitten komeroissa.
kesällä kyllä on sandaalitkin, työkengät on oppinut jättämään oven ulkopuolelle tai autoon. meillä lähinnä minun kengät tuottaa päänvaivaa :)
Hauska kysely. Miehellä 11 paria kenkiä eteisessä ja omassa kaapissaan on vielä lisäksi kenkiä ja sitten talvikengät on vielä kellarissa. Kohta kamalaa aikaa, kun on sekä syyskengät että talvikengät oltava esillä.
Mulla ja pojalla varmaan jotain samaa luokkaa. Pojalla ei ihan noin paljon kenkiä, mutta hällä jo syyskenkien ohella talvikenkiä esillä.
mulla eteisen hyllyssä kuudet kaapista en jaksa edes laskea. Lapsilla on noin viidet molemmilla molemmissa paikoissa.
Ja tuulikaapin kaapissa saman verran. Ja loput vaatekaapissa.
ja lisäksi kattoon asti oleva kaappi täynnä molempien kenkiä eteisessä. mutta ei näkyville kuin tuo 4/hlö
Miehellä eteisessä kahdet kengät ja minulla samoin. Ei meillä taida lisäksi sitten käytössä muita tähän vuodenaikaan ollakaan. Kävelyikäisellä lapsella eteisessä kahdet kengät ja kumpparit.
Lapsien (4kpl) kenkiä on sitten tuulikaappi täynnä. Jokaisella on lenkkarit, kumisaappaat ja vielä paremmat kengät, joten lasten kenkiä toi tullikaappi pursuaa. Toki miehellä on paremmat kengät jossain, en vaan tiedä minne on ne jemmannut. Mulla on kaksi paria muita kenkiä vaatehuoneessa.
Hyvä kysely... piti ihan käydä katsomassa mitä meilläkin siellä on, kun tuntuu että tuulikaappi on aina niin täynnä kenkiä. Ja sieltä löytyi miehen:
-mustat nahkaiset kesä/syyskengät
-musta-ruskeat nahkakengät
-mustat nahkakengät (remonttikenkinä)
-lenkkarit
-vaelluskengät
-urheilusandaalit
-sisäpelikengät
-nahkaiset talvikengät
ja tuossa eteisen kaapissa on muistaakseni ainakin parit mustat juhlakengät. Varastossa on sitten saappaita ym. remonttikenkiä ja ties mitä.
olen tätä aina välillä laskeskellut ja keskiarvo on 7-9 paria! Nyrppii lasten kanssa kompastella niiden yli. Eikä tuulikaappimme ole suurensuuri. Mukava huomata, etten ole yksin ; )
Lapset kun käyttää aina lempikenkänsä loppuun ja ostetaan uudet tilalle.
seitsemän paria!
sandaalit, pistokkaat, vanhemmat kävelykengät, uudet kävelykengät, lenkkarit, työkengät ja talvikengät..
Muiden en jaksa enää laskea.. liikaa kaiklla ja pikkueteinen täynnä =)
Normaalisti olisi parit tuulikaapissa, parit kuraeteisessä ja loput kaapissa. Lasten kengät ovat kaikki kuraeteisessä tai kaapissa ja minulla kuraeteisessä parit kengät ja parit tuulikaapissa ja loput kaapissa. Mutta nyt tosiaan kaikki kengät kaapeissa.
Jättää aina ne tuulikaappiin ja sitten on naulakko sikin sokin hänen kenkiä täynnä... kolmet siihen on " budjetoitu" mutta viidet siinä yleensä on.
Miehellä:
4:t cowboy bootsit
Itselläni:
4:t cowboy bootsit
Lapsilla:
4:t erilaiset kengät per lapsi (8 lasta).
Lapsilla on lisäksi yhdet supikkaat per lapsi ja meillä vanhemmilla on kahdet supikkaat per vanhempi.
Ja meillä aikuisilla ei ole kuin bootseja ja kesäksi yhdet sandaalit, muuten kuljetaan bootseissa.
Minä luulin, että puhisen ongelmani kanssa yksin. Herra on kenkäfriikki ja ostelee kenkiä vähän turhan usein. Sitten se kehtaa motkottaa minulle käsilaukuista (kaikki muka samanlaisia, halooooo!:-)). Mutta joo, kenkiä kuppelehtii kaikki paikat täynnä.
eli miehellä 3 lenkkarit (yhdet vapaa-ajan lenkkarit ja kahdet oikeat lenkkikengät millä juostaan), kahdet mustat pukukengät, yhdet ruskeat " mokkasiinit" farkkujen kanssa.
Vaatehuoneessa sitten ne mitä ei tällä hetkellä just tarvita eli parit kesäsandaalit, talvikenkiä kaksi paria, juhlavia pukukenkiä parit ja lakerikengät (kerran vuodessa käyttää). Harrastuksen puolesta on suunnistusenkiä ja metsällä käydessä useita erilaisia kumisaappaita, lämpimällä vuorilla ja ilman...
Onhan noita pelkästään miehellä, puhumattakaan omista ja lasten kengistä.
on 2-3 paria kenkiä.
Minulla on eteisessä varmaan 20 paria. Inhottavan ahdasta, eikä kenkiä saa oiekin muuallekaan, onneksi uudessa asunnossamme on ikkunallinen vaatekomero.