Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajua. Aina kun olen sairas, mies muuttuu ilkeäksi ja kylmäksi

Vierailija
19.12.2022 |

Sitä selkeästi ärsyttää sairastumiseni ja sen todella näyttää. Tuntuu pahalta :( Ihan kuin olisi minun vika, että satun saamaan flunssan. Heittäytyy marttyyriksi ja suureen ääneen voivottelee "no kaipa hänen sitten täytyy tämäkin tehdä, kun ei musta siihen ole".

Ei minkäänlaista sympatiaa, kun makaan sängyssä kuumeessa.

Onko teillä muilla vastaavaa vai olenko voittanut mieslotossa uniikin kultakimpaleen?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin voi ärsyttää toisen "heikkous" jos ei ole vaikka kotona saanut heikkoutta tai väsymystä näyttää

Vierailija
42/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies aina tulee kipeäksi sillä sekunnilla itsekkin kun kuulee että minä olen kipeä. Tulee reippaana töistä, näkee minut sohvalla niistämässä ja alkaa samantien valittaa miten hänellä on kyllä särkenyt pää koko päivän, että varmaan olen hänet nyt sitten tartuttanut! Ja menee lepäämään, koti ja lapset jäävät minun hoidettaviksi. Joka kerta sama homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä harkitsen Tinderiin menoa (olen eronnut, joten pitkät suhteet on tuttuja. Nämä keskustelut on kyllä omiaan muistuttamaan, miten paljon pahaa mieltä parisuhteista tulee. En taas hetkeen erehdy sellaista kaipaamaan.

N38

Vierailija
44/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies aina tulee kipeäksi sillä sekunnilla itsekkin kun kuulee että minä olen kipeä. Tulee reippaana töistä, näkee minut sohvalla niistämässä ja alkaa samantien valittaa miten hänellä on kyllä särkenyt pää koko päivän, että varmaan olen hänet nyt sitten tartuttanut! Ja menee lepäämään, koti ja lapset jäävät minun hoidettaviksi. Joka kerta sama homma.

Meillä toisinpäin. Toivottavasti ette mammat loukkaannu XD

Vierailija
45/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennen tuommoinen, harmi kyllä en huomannut ajoissa, kun olin nuorena aika terve. Kun kerran tulin aika vajaassa kunnossa sairaalasta, otti hatkat eikä jättänyt mitään syötävää kotiin. Nykyään olen normaalisti tuntevan ja toimivan kanssa (ei löytynyt tinderistä), on aika iso ero.

Vierailija
46/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä toisinpäin. Toivottavasti ette mammat loukkaannu XD

Emme loukkaannu. Aina joskus harvakseltaan tällaisista naisistakin kuulee.

Vierailija
47/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu meillä! Mies oli täysin terve, minä olin kuumeessa ja tosi kipeä, kävin koronatestissä. Tuli viesti että korona on positiivinen, niin välittömästi mies oli että "voi että olo on kipeä, mullaki varmasti korona" ja arvatkaa vaan miten kävi kotitöiden kanssa?

Vierailija
48/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu meillä! Mies oli täysin terve, minä olin kuumeessa ja tosi kipeä, kävin koronatestissä. Tuli viesti että korona on positiivinen, niin välittömästi mies oli että "voi että olo on kipeä, mullaki varmasti korona" ja arvatkaa vaan miten kävi kotitöiden kanssa?

Minua kiinnosti enemmänkin se koronan tulos, kuin ne kotityöt, mutta jos oli taas ajatuksena valittaa, niin..

Vierailija
49/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos paikalla on sinkkuja naisia. Älä ota miestä.

Vierailija
50/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnosti enemmänkin se koronan tulos, kuin ne kotityöt, mutta jos oli taas ajatuksena valittaa, niin..

Niin siis minulla oli oireita, jolla korona testi positiivinen. Miehellä ei ollut mitään oireita, mutta kun kuuli että minulla korona niin yhtäkkiä "heittäytyi" sairaaksi.

Vierailija
51/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukotus ja 0/5.

Miesvastaisuus kukoistaa.

Vierailija
52/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää naiset sitä ylivertaista sosiaalista älyänne siihen, että valitsette miehenne paremmin. Idiootit.

Vierailija
53/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imekää miehet suurta kullia. Idioottit.

Vierailija
54/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas ilahduttavaa kuulla, etten ole ainoa. Ihana mies muuten ja huomioiva. Lapsia on ja nekin hoitaa tunnollisesti. Ainoa miinus tosiaan tuo, miten minua kohtelee, kun olen sairas :( Voi hyvinkin liittyä lapsuuteen.

No, sitten vinkkejä kehiin, miten toimin, kun mies sairastuu? Voisin olettaa hänen saavan tämän saman taudin.

Ap

Avoin ja rauhallinen keskustelu asiasta kannattaa, mieluiten silloin kun olette molemmat terveitä.

Vierailija
55/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoitus! Eksälläni oli juuri samanlainen piirre. Tapaa olla tietyssä persoonallisuushäiriössä yleinen, missä muita ihmisiä pidetään vain hyödykkeinä, joilla on pelkkä käyttöarvo. 

Jus tulossa sanomaan samaa, ap: sun mies on tod. näk. narsku. Puuttuu empatiakyky. Mulla eksä kans teki tota ja luulin pitkään että oli vain joku trauma, mutta olin vain hyväuskoinenen vaikka merkkejä oli lukuisia muitakin.

Vierailija
56/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ns. luulosairautta (neuroottisuutta) jos siis on kuitenkin ymmärtäväinen että toinenkin on kipeä.

Vierailija
57/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäkää naiset sitä ylivertaista sosiaalista älyänne siihen, että valitsette miehenne paremmin. Idiootit.

Voi kun teikäläisissä on niin vähän hyviä valittaviksi. Parhaamme teemme.

Vierailija
58/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puolustele miehen käytöstä, mutta haluan kuitenkin muistuttaa, että joistakin lapsuuden kokemuksista ja malleista on tosi vaikeaa päästä eroon. Äitini oli hysteerisen pöpökammoinen - suuttui aina kun joku yski, niisti, tai aivasteli. Siis meillä kotona, miten niitä olisi flunssaisena voinut välttää! Tästä valitettavasti on itsellekin jäänyt malli, että ärsyttää aina kun puoliso yskii. Toki parhaani mukaan aina yritän niellä (turhan) kiukkuni. Sanoinpa vaan tällaisen näkökulman.

Vierailija
59/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hellii ja hoivaa. Peittelee, ottaa kainaloon, silittelee, tekee ruuat ja pitää huolen, ettei multa puutu mitään.

Miksi tyytyä vähempään, kun tällaisia oikeita aarteitakin on olemassa?

Vierailija
60/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse olen hieman samanlainen kuin ap:n mies. Meillä mies on jotenkin hirmu dramaattinen sairaana: Voivottelee ääneen, huokailee ja kävelee ihan kyyryssä, kun minä olen katsomassa. Minä taas en jaksaisi ollenkaan katsoa sitä teatteria, joka alkaa ihan tavallisessa flunssassakin. Mies kyllä on tosi empaattinen minua kohtaan, kun olen kipeänä, joten tunnen huonoa omatuntoa, mutta jostain syystä kaikki dramaattisuus ärsyttää minua suunnattomasti. Olen ihan varma, että kun minä lähden pois katsomasta, niin huokailu ja voivottelu loppuu siihen paikkaan :D