Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajua. Aina kun olen sairas, mies muuttuu ilkeäksi ja kylmäksi

Vierailija
19.12.2022 |

Sitä selkeästi ärsyttää sairastumiseni ja sen todella näyttää. Tuntuu pahalta :( Ihan kuin olisi minun vika, että satun saamaan flunssan. Heittäytyy marttyyriksi ja suureen ääneen voivottelee "no kaipa hänen sitten täytyy tämäkin tehdä, kun ei musta siihen ole".

Ei minkäänlaista sympatiaa, kun makaan sängyssä kuumeessa.

Onko teillä muilla vastaavaa vai olenko voittanut mieslotossa uniikin kultakimpaleen?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sulla on ollut niin usein "päänsärkyä" kun pitäisi harrastaa seksiä, niin on miestä alkanut kaikki "sairaudet" harmittamaan. peruspsykologiaa.

tämä sai pajon alapeukkuja, joita kutsun "totuus satuttaa-peukuiksi"

Vierailija
62/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on pahantuulinen ja kenkku kipeänä ollessaan. Siksi häntä on ikävä hoitaa.

Itse olen sairaana pikemminkin sääliä aiheuttava, sellainen reppana. En ole kiukkuinen, vaan vain surkea ja hellyydenkipeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä aina isompi vaiva kuin minulla, jos mulla on kipeä selkä niin hänellä on vähintään kantapää kipeä. Jos tarttesin apua huonekalun siirtämisessä, niin hänelle tulee just ripuli ja vatsa kipeä on mentävä vessaan. En tiedä mistä johtuu, mutta hänellä on aina kaikki paljon pahempaa kuin mulla.

Vierailija
64/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukotus ja 0/5.

Miesvastaisuus kukoistaa.

Miesvastaisuudelle voisi antaa nimen. Sanna Marin. Toki, jos olet homo, musta, tai muuhun vähemmistöön kuuluva mies, niin et kuulu joukkoon.

Vierailija
65/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vika on ihan itsessäsi. Yrität saada ylimääräistä huomiota itsellesi, sekä sääliä ja paijausta. Näkeehän sellaisen läpi

Vierailija
66/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä siedätte tuollaisia vätyksiä? :o Eihän noita voi edes sanoa miehiksi! Jos minä en saa tasan samaa panosta parisuhteessa mieheltä, mitä minä annan hänelle, suhde ei ole sen arvoinen koska se ei paranna elämäni laatua sinkkuuteen nähden vaan huonontaa sitä. Eli, olen mieluummin yksin.

Vierailija
67/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä aina isompi vaiva kuin minulla, jos mulla on kipeä selkä niin hänellä on vähintään kantapää kipeä. Jos tarttesin apua huonekalun siirtämisessä, niin hänelle tulee just ripuli ja vatsa kipeä on mentävä vessaan. En tiedä mistä johtuu, mutta hänellä on aina kaikki paljon pahempaa kuin mulla.

Ja kun pitäisi maksaa jotain, niin naisilla on tili aina tyhjä.

Vierailija
68/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naiset, joilla on tällainen kontrolloiva kumppani, että sinä et saa olla sairas, kun hän on niin päättänyt. Käteen kirja Why Does He Do That? Inside The Minds of Angry and Controlling Men. Löytyy esim. Adlibrikseltä.

Vierailija
69/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imekää miehet suurta kullia. Idioottit.

Olipa älykäs kommentti.

Edelleenkin miesvastaisuus kukoistaa.

Siinähän alapeukutatte.

Vierailija
70/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun pitäisi maksaa jotain, niin naisilla on tili aina tyhjä.

Oma vikasi, jos etsit naisia, jotka haluavat vain hyötyä sinusta ja käytät rahojasi moiseen naiseen, vaikka et haluaisi. Fiksujakin on tarjolla.

Jos valitsee olla huonon seuralaisen kanssa, se on aina oma valinta. Voi olla myös yksin ja etsiä parempaa seuraa, sekä miehet että naiset.

Vierailija
71/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyvytön. Narsisti.

Vierailija
72/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tervejärkinen, kumppaniaan rakastava mies ei heittäydy uhriksi heti, kun oma puoliso on sairaana, vaan tekee parhaansa auttaakseen tätä. Vai heittäytyisittekö naiset itse tällaisiksi miehen ollessa sairaana? Miksi se on OK miehille ja te sallitte sen? Millaisen mallin perheen lapset saavat omaan aikuisuuteen parisuhteista?

Vierailija
73/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa välittömästi, tunnevammaissen ihmisen piirre. Oma isäni oli täysin samanlainen kun olin lapsi, jopa matki miten yskin! Ja jouduin itse hakemaan kaikki ruuat kaapista ja pilkkasi kokoajan kun olin kipeä, juokse!

Vierailija
74/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestä tai älä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen. Siis oma ei vänise eikä marttyroi, mutta näyttää jotenkin olettavan, että sairaslomalla pitäisi olla puuhakas. Mua taas ei vois puuhailu enempää napata 39 asteen kuumeessa. Kiva herätä, tulla keittiöön ja hokata, että kultamussulla on tällä välin hirttänyt kiinni ja astiapino ulottuu noin kattoon eikä ainuttakan puhdasta lusikkaa ole jäljellä. Mistä näitä sikiää? Onko tää joku yhteiskuntaluokkajuttu? 

Ei ole luokkajuttu, kaikissa näitä löytyy. Minulla on samanlainen, lasken usein voittavatko tyypin hyvät puolet nämä patologiset - toistaiseksi ehkä juu. Yritä jaksaa.

Samoin sinulle. Yritetään jaksaa. Katsotaan se kirjanpito noin kokonaisuudessaan, plussat ja miinukset. 

Vierailija
75/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ollut samanlainen ja hänellä diagnosoitiin narsistinen persoonallisuushäiriö. Minäkin kuvittelin vuosia, että hän on ihana, kultainen mies jota nyt vain sattuu kiukuttamaan mun sairastuminen kunnes mun silmät aukesi.

Vierailija
76/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaisivat itse olla niitä vahvoja mutta eivät kuitenkaan osaa asettua suojelemaan sitä heikompaa.

Vierailija
77/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on samanlainen mies. Ei mitään empatiaa jossei suru/sairaus ym kohdistu häneen. On todella aggressiivinen jopa pelottava jos mä sairastun. Tai lapset.

Mun isäni kuoli yllättäen ja sain siitä puhelimitse tiedon, en saanut henkeä ja tipuin polvilleni ehkä joku paniikkikohtaus. Mies katseli vieressä halveksuvasti ja puhelun loputtua aloitti tavaroiden paiskomisen ja huudon kuinka hänen??? elämä on täyttä paskaa?!!!

Ei yhtään lohdutuksen sanaa kuullut häneltä silloin. Pappani hautajaisiin ei nyt kesällä edes vaivautunut. Mitä hän siellä tekee sanoi 😢

Vierailija
78/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies aina tulee kipeäksi sillä sekunnilla itsekkin kun kuulee että minä olen kipeä. Tulee reippaana töistä, näkee minut sohvalla niistämässä ja alkaa samantien valittaa miten hänellä on kyllä särkenyt pää koko päivän, että varmaan olen hänet nyt sitten tartuttanut! Ja menee lepäämään, koti ja lapset jäävät minun hoidettaviksi. Joka kerta sama homma.

Meillä toisinpäin. Toivottavasti ette mammat loukkaannu XD

Emme loukkaannu. Aina joskus harvakseltaan tällaisista naisistakin kuulee.

TÄH! :D Eka joka myöntää jotain faktoja :D

Vierailija
79/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies hellii ja hoivaa. Peittelee, ottaa kainaloon, silittelee, tekee ruuat ja pitää huolen, ettei multa puutu mitään.

Miksi tyytyä vähempään, kun tällaisia oikeita aarteitakin on olemassa?

Kuka mistäkin tykkää. Minä ainakin haluan vain nukkua rauhassa kipeänä ollessani. En jaksaisi yhtään moista hössötystä. Kipulääkkeet ja vesilasin osaan itse ottaa.

Vierailija
80/80 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on samanlainen mies. Ei mitään empatiaa jossei suru/sairaus ym kohdistu häneen. On todella aggressiivinen jopa pelottava jos mä sairastun. Tai lapset.

Mun isäni kuoli yllättäen ja sain siitä puhelimitse tiedon, en saanut henkeä ja tipuin polvilleni ehkä joku paniikkikohtaus. Mies katseli vieressä halveksuvasti ja puhelun loputtua aloitti tavaroiden paiskomisen ja huudon kuinka hänen??? elämä on täyttä paskaa?!!!

Ei yhtään lohdutuksen sanaa kuullut häneltä silloin. Pappani hautajaisiin ei nyt kesällä edes vaivautunut. Mitä hän siellä tekee sanoi 😢

Tota, et kai oikeasti jatka suhdetta tuollaisen kanssa? Mieti nyt tarkkaan, että mitä saat tuosta suhteesta ja kuinka suuri riski, että joku kerta se toistaiseksi tavaroihin kohdistunut väkivalta kohdistuu sinuun.