Kumman kaa: Messi vai Mbappe?
Kaksi maailmanmestaria, entinen ja hallitseva.
Elävä legenda vai nuori, nousukiidossa oleva supertähti? Kumman valitset?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Ronaldo. Kaikkien aikojen komein.
Ronaldo on puppelipoikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronaldo. Kaikkien aikojen komein.
Ronaldo on puppelipoikia.
Taitaa olla Mbappekin.
Nuorena olin ihastunu siihen pitkähiuksiseen Argentiina pelaajaan, joku Claudio se oli
Vierailija kirjoitti:
Nuorena olin ihastunu siihen pitkähiuksiseen Argentiina pelaajaan, joku Claudio se oli
Claudio Caniggia? Ihan jees mutta kyllä nuori Gabriel Batistuta on komein jalkapalloilija kautta aikain.
Babbe on liian tirskuva teinimutanttikilpikonna, eilen näin eka kertaa vakavana. Messi näistä. Ronaldo ei ei. Griezmann on söpö mutta ehkä hänkin söpön Macronin pari mielummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Claudio Caniggia? Ihan jees mutta kyllä nuori Gabriel Batistuta on komein jalkapalloilija kautta aikain.
https://www.facebook.com/117377301673563/photos/a.185065708238055/13757…
Bati vaan paranee vanhetessaan
Mihin pitäisi valita?
Kylian on kyllä aika nuori palstamammojen kanssa petihommiin, jos sitä ap ajaa takaa.
Vierailija kirjoitti:
Litti. Menee kolmekyrpäsestä.
:)
Ranskaa kannatin, joten Mbappé on valintani.
En osaa ranskaa, joten en tiedä mitä hänen kanssaan pitäisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan, vaan Antoine Griezmann.
Samoin! Toivottavasti Griezmann pysyy Ranskan maajoukkueessa vielä kauan.
Vierailija kirjoitti:
Mbappe. En ymmärrä miksi hänestä ei puhuttu melkein mitään, vaan keskityttiin vain Argentiinaan. :( Uskomaton suoritus.
Kaksi pilkkua ei ole uskomaton suoritus kun muuten ihan näkymätön
Naisten ainoa syy katsoa miesten jalkapalloa: miljonääri ja ulkonäkö. Kuola valuu sekä suusta että p.....
Onneksi olen itse heteromies, niin voin keskittyä vain jalkapalloon.
OT. Noiden jalkapalloilijoiden keskinäinen tunteiden osoittaminen näyttää hienolta. Syleilevät, hellivät ja suutelevat. Ilman mitään taka-ajatuksia totean, että todella mahtavaa ja varmaan noille pelaajille suuria yhteenkuuluvuuden hetkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ronaldo. Kaikkien aikojen komein aataminomena.
Tyhmä kyssäri. Tumma mies tietty<3