Kumman kaa: Messi vai Mbappe?
Kaksi maailmanmestaria, entinen ja hallitseva.
Elävä legenda vai nuori, nousukiidossa oleva supertähti? Kumman valitset?
Kommentit (70)
Jos luonteen takia jonkun ottaisin niin Modricin. Mitä olen hänestä juttuja lukenut niin on luotettava vastuunkantaja eikä diivaile yhtään. Nuori Fernando Torres oli aivan ihana. Nykyään kun on hurahtanut lihasten kasvattamiseen niin en enää tykkää. En ottaisi Mbappea enkä Messiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mbappe komeampi, upeat reidet.
Vai reidet. Sillä on koko Gallian suurin meisseli.
Se on musta, ja tappaa laakista.
Kamerunilaisten lerssit lienevät siedettävän kokoisia. Nigerialaiset taitavat vetää tuossa kisassa pisimmän "korren"...
Messi
Mbappe ei tykkää ihan tavallisista naisista: https://www.marca.com/en/world-cup/2022/12/16/639c050fca4741da138b45a9…
Mmmmpap, dippadap pap mmmpam dilipappap mmpap, tottakai! <3
Jotkut ei taas ymmärrä kysymystä ;) Kyse on kummankaa, silloin on valittava toinen. Tämä on sarjasta kumman kaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronaldo. Kaikkien aikojen komein aataminomena.
Luonnoton kaula vaatiin luonnottoman kokoisen omenan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ainoa syy katsoa miesten jalkapalloa: miljonääri ja ulkonäkö. Kuola valuu sekä suusta että p.....
Onneksi olen itse heteromies, niin voin keskittyä vain jalkapalloon.
Sinä oletkin putkiaivoinen mies ja pystyt keskittymään yhteen asiaan kerrallaan. Naisten tippaleipäaivoilla kaikki sujuu yhtä aikaa, niin pelin seuraaminen kuin jänteikkäiden vartaloiden ihailu.
Homot on vissiin sitten myös tippaleipäaivoja? Mikä saa aivot muuttumaan tippaleiviksi miehellä, joka tykkääkin yhtäkkiä miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Mbappe komeampi, upeat reidet.
Slerban pituus ratkaisee.
mbappe on lapseni ikäinen ja messi taas ei vastaa yhtään millään tavalla miesihannettani, joten valitsen Messin vaimon.