Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu kiusasi työpaikaltaan pois työkaverin ja nyt v.ttuilee sille että on yhteiskunnan elätti

Vierailija
19.12.2022 |

Mun mielestä on ihan ok että nyt elättää poiskiusatun joka ei tuota yhteiskunnalle mitään. Nämä kiusaajat vasta kalliita on yhteiskunnalle.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kiusattu voi nyt? Tunnetko?

Vierailija
2/13 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo kiusaaja sammuu saunaan jouluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen. On kuulemma ihanaa kun on heittänyt pois kaikki yhteiskunnan vaatimukset ja odotukset. Saa kuulemma vapaasti olla ns. luuseri miksi tuttu häntä haukkuu. Eipä ne oravanpyörässä olevat kovin onnellisilta vaikuta. Ja senhän huomasi kiusaajasta että mielentervesongelmia on kun pitää kiusata.

Vierailija
4/13 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko ap itse tuo kiusattu?

Vierailija
5/13 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on työpaikkakiusaamisen kärkimaita. Pahoinvointivaltio mitä tulee työ"hyvinvointiin".

Vierailija
6/13 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röh röh, kehopositiivista joulua, siskot! Älkää antako koskaan minkään terveysintoilijan, tai edes lääkärin, tulla teille kertomaan ylettömän mässäilyn ja liikkumattomuuden aiheuttamista vakavista terveysriskeistä, syövistä, tuki- ja liikuntaelinvaivoista, sydän- ja verisuonitaudeista, läskihalvauksista... Koska ei ole naisellisempaa näkyä kuin hyllyvän hytkyvä ihrainen neitokainen ahmimassa jo neljättä konvehtirasiaa samana päivänä ruskea kuola valuen pitkin suupieliä... röh röh.

Vierailija
7/13 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen. On kuulemma ihanaa kun on heittänyt pois kaikki yhteiskunnan vaatimukset ja odotukset. Saa kuulemma vapaasti olla ns. luuseri miksi tuttu häntä haukkuu. Eipä ne oravanpyörässä olevat kovin onnellisilta vaikuta. Ja senhän huomasi kiusaajasta että mielentervesongelmia on kun pitää kiusata.

Tämä. Ihana nukkua aamulla pitkään ja on aikaa harrastukselleen. Velat on maksettu aikoja sitten ja rahasta ei huolta. Olen luuseri ja ylpeä siitä 😅

Vierailija
8/13 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kiusaamisen vuoksi poissa työelämästä jo kolmattatoistavuotta. Ei päivääkään töitä tänä aikana. Mä saan jopa traumakohtauksia, joissa multa menee täysin muisti kuka on ollut edessäni ja mitä olen tehnyt. Siis kiusaamistilanteissa tai kiusaajan kohdatessa. Toinen kertoi minulle miten juuri huusin täyttähuutoa eräälle naiselle. Itse muistin vain jonkun tulleen vastaan ja oletus, että oli kiusaajani. Sitten on filmi pimeä enkä muista mitään. Jonkunlainen psykoosin kaltainen tila. Itseäni pelottaa, jos joku kerta teen jotain vakavaa tuossa tilassa. Kiitos kiusaajille, jos joku päivä psykoosissa tapan jonkun. 

Vierailija
9/13 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on työpaikkakiusaamisen kärkimaita. Pahoinvointivaltio mitä tulee työ"hyvinvointiin".

Pahoinvointivaltio, mitä tulee tuon lisäksi muutamaan muuhunkin asiaan.

Vierailija
10/13 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen luonne..

Vierailija
11/13 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kulemma ihan toimettomana ollut vaan on kirjoittanut kokemuksistaan kirjan. On valmis, miettii vielä julkaiseeko sen omakustanteena vai ei. Siinä voi monella maine mennä jos näin tekee.

Ap

Vierailija
12/13 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen satuiitta tänään.

Vierailija
13/13 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: