Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatteletko näyttäväsi painavemmalta tai kevyemmältä kuin olet?

Vierailija
19.12.2022 |

Olen aina ajatellut että näytän 10kg hoikemmalta. Ja että painoni on oma pieni salaisuuteni. Nyt on käynyt ilmi, että ihmiset näkevät minut juuri sen painoisena kuin olen.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, eikä niin kiinnostakaan.

Pienenä mua pidetään, olen normaalipainon alapäässä.

Vierailija
2/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen usein etten voi painaa yli 80. Todellisuudessa painan 91 kiloa :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ja hoikkana luulin olevani paljon painavampi kuin olin. Nyt keski-ikäisenä läskinä luulen olevani vielä hoikka :D

Vierailija
4/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lihoin 11 kiloa ja luulin, ettei kukaan huomaa sitä. Sitten työkaveri yhtäkkiä töksäytti että olet lihonut ainakin kymmenen kiloa. Se tuntui pahalta. Ei pitäisi koskaan kommentoida toisen painoa.

Vierailija
5/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaisissa vaatteissa näytän hoikemmalta mitä olen :D Reidet on paksut ja vähän mahaakin löytyy, olen lyhyehkö ja painan n.63 kiloa.

Vierailija
6/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen olevani hoikempi kuin oikeasti olen. Valokuvat yleensä palauttaa maan pinnalle :D

Vierailija
7/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kevyemmältä, kun mittojeni ollessa 170/64, psykiatri väitti että olen alipainoinen. Väitti myös että en osaa käydä kaupassa tai TEHDÄ KAUPPALISTAA ITSE, koska en selvästi syö kunnolla.

Vierailija
8/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaa kevyemmäksi kuin olen. Olen pitkä ja hoikka, mutta lihasmassaa on sen verran, että painoakin on yli 60 kg.

Vierailija
9/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidetään lyhyyteni vuoksi pienenä, vaikka todellisuudessa olen keskikokoista painavampi ja käytän L/XL-kokoisia vaatteita. Aika usein minulle tarjotaan sovitettavaksi aivan liian pieniä vaatteita. Päättelen siitä, että näytän pienemmältä kuin olen.

Vierailija
10/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla lihava, jos on raskaat luut ja hyvinkehittynyt lihaksisto.

Vierailija
11/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä näytän isolta ja tunnenkin itseni sellaiseksi. Mulla on 15 kiloa ylipainoa. Lääkäri toisaalta ei uskonut painoani, vaan halusi että käyn varmistamassa sen vaa'alla. Mä olen toisaalta kehonkoostumukseltani varmaan aika erilainen kuin keskiverto 43-vuotias nainen, koska olen kolmisen vuotta harrastanut voimanostoa ja treenailen sitä ihan puolivakavissani. Mulla on siis läskin alla oikesti lihaksia. Mutta en mä itteeni hoikkana tosiaankaan pidä.

Vierailija
12/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta otin kohteliaisuutena, kun työterveydenhoitaja asetti tasapainovaa'an aluksi 70 kiloon ja näytti hieman epäuskoiselta, kun vaaka ei asettunutkaan sille kymmenelle, vaan piti 84,8 kg:n asti siirtää punnuksia.

Vierailija
13/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olen pulska, mutta mies sanoi, etten ole pulska vaan ihanan kurvikas. Muiden kanssa en ole koostani jutellut.

Vierailija
14/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on ihan törkeän huonoja kyllä arvioimaan painoa. Mua on useampaan otteeseen arvioitu alle 50-kiloiseksi (ja olen hitto vieköön 175 cm, eli tuossa arviossa ei ole lähtökohtaisesti mitään järkeä). Olen suhteellisen rasvaton, kropaltani kapea ja vähän kuivan kesän orava kiitos harrastusten, mutta kun työterveystarkastuksessa hoitaja alkoi ihan tosiaan pitämään vaakaa rikkinäisenä sen näyttäessä 60 kiloa ja risat, niin olihan se koomista. Jouduin monta kertaa toteamaan, että ihan samaa lukemaa saan kotivaa'altakin, kyllä se oikein on. Mutta kun vaatekoon 34 ihminen ei voi painaa noin paljon..

Vierailija
15/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kummallista käytöstä ihmiseltä, joka työkseen punnitsee muita. Luulisi siinä työssä olevan silmän jo kehittynyt.

Vierailija
16/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röh röh, kehopositiivista joulua ap:lle.

Vierailija
17/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI on normipainon ja lievän ylipainon rajalla, heittäen aamulla normipainoa ja illalla lievää ylipainoa. Näytän laihalta. Ja tähän pystyy vaikuttamaan myös pukeutumisella. M27

Vierailija
18/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran lihoin 11 kiloa ja luulin, ettei kukaan huomaa sitä. Sitten työkaveri yhtäkkiä töksäytti että olet lihonut ainakin kymmenen kiloa. Se tuntui pahalta. Ei pitäisi koskaan kommentoida toisen painoa.

Kamalaa. Minulla vähän samanlainen kokemus, kun olin lihonut 15 kiloa, sukulainen kommentoi, että oletpa pyöristynyt, painat varmasti jo yli 80 kiloa. Olin juuri sinä aamuna punninnut itseni 83 kg. En sanonut mitään.

Vierailija
19/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen näyttäväni painavammalta. Mutta sitten kun näen itsestäni otettuja valokuvia niin hämmästyn, kuinka hoikalta näytän. 

Vierailija
20/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyemmältä näytän. 167cm ja 63-65kg painan. Moni sanoo hoikaksi tai pieneksi. Itse koen olevani roteva/pyöreä.