Ansaitsetko yli 60690 euroa vuodessa, eli kuulutko Suomen suurituloisimpaan kymmenykseen?
Kommentit (156)
En ansaitse. Viime vuoden vuosiansiot oli n.37 000€.
Tänä vuonna kuuluin, kun bisnekset meni putkeen. Yleensä en.
Käsittämätöntä että tässä maassa lasketaan suurituloiseksi ihminen joka tienaa tollaisia karkkirahoja. Siis eihän toi ole kuin vähä reilu 3000e nettona kuussa.
Ja itse tienaan n. 40 000e/vuosi
Ansaitsen, joitakin tonneja tuon rajan yli.
Tottakai...!
T: peruspäivärahalla oleva pesunkestävä kommunisti
Pääomatuloja yli 60 000 € vuonna 2022. Kuulun sitten tuohon prosenttiin.
Kyllä kuulun. Onko tilastot julkaistu, kiinnostaa suurituloisimman 5% ja 1%:n rajat.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä että tässä maassa lasketaan suurituloiseksi ihminen joka tienaa tollaisia karkkirahoja. Siis eihän toi ole kuin vähä reilu 3000e nettona kuussa.
Minulla on pääomatuloja tuon verran. Raaskin tilata Kohinoorin kultakorvikset juuri ja juuri.
En ihan. Muutamalla tonnilla jäi alle.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin näillä elinkustannuksilla, tuolla tulee perheellisenä vain ihan ok toimeen ja täytyy säästää ja laskea.
Vissiin. Palkkatulot ennen veroja 48000 euroa vuodessa, ja pääomatulot on noin 35000. Jälkimmäisessä on kyse faijan jättämästä perinnöstä. Ei tässä nyt kyllä itseään mitenkään jättituloiseksi tunne, kun tuosta verot napataan.....
Kyllä. Niukasti.
Palkkatulot viime vuonna noin 62.000 e. Lukion opettaja.
Tänä vuonna menee noin 67.000e kun pieniä lisäkorvauksia tullut, kuten ryhmänohjaajan lisä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Niukasti.
Palkkatulot viime vuonna noin 62.000 e. Lukion opettaja.Tänä vuonna menee noin 67.000e kun pieniä lisäkorvauksia tullut, kuten ryhmänohjaajan lisä.
Entäs se opettajien palkkakuoppa???
vähääkösesullekuuluu
😝