Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12 vuotta ilman seksiä ja aviossa

Vierailija
18.12.2022 |

Meni päivä, viikko, kuukausi, ja meinasin seota, kun ei seksiä. Mies ei pystynyt kuulemma sairautensa takia. Halusin hyväksyä elämäni noin. Meni vuosia. Tuntui hirveältä. Nyt olen 52 vuotias ja tuntuu kammottavalta tajuta tämä aika. Viikonloppuna mies kertoi juovuksissa,: että olin 12 vuotta sitten loukannut häntä, enkä ollut tarpeeksi hyvin pyytänyt anteeksi. Siksi hän halusi rankaista minua seksittömyydellä. Eli hän olisi pystynyt, mutta rankaisi minua. Lapset ovat kuuri muuttamassa pois, lähden saman tien. Tuntuu hirveältä.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin surullista lukea tällaisia avauksia. Minulle seksi on aina tuonut helpotusta stressistä ja nautintoa. En pystyisi olemaan ilman montakaan kuukautta.

N64

Mä en edes montaa viikkoa. Siksi mulla ei mitään pihtari kumppania olekaan.

Monta viikkoa? Olisin kysynyt vaimolta jo 2 viikon jälkeen, missä mättää ja pitääkö lähteä hakemaan seksiä muualta. Hän olisi myös tiennyt, että olisin näin tehnyt.  Tosin tuota ongelmaa ei ikinä edes ole syntynyt, koska jos vaimolla on ollut joku kremppa pillussa, on hän siitä aina kertonut ja hoitanut paineeni antamalla suikkareita. Olen koko ikäni ollut ajantasalla hänen haluistaan ja pillun kremppoista jne... Vaimoni ottanut vastuun minun tyydyttämisestä ja minä hänen.  Me olemma harrastaneet seksiä aina toisiamme varten, eikä itseämme varten. Ei ole tullut seksitaukoja tai kylmiä kausia, kun on koko ajan ollut vastuussa puolison paineista ja tyydyttämisestä. 

Vau, sinä supermies. Kaikkia parempi tässä universumissa.

Ilmeisesti teillä roikutaan toistenne seurassa 24/7. Meillä joskus kesäloma-aikaan oltu kaksikin viikkoa erillään. Mä kotona ja akkaväki esim. mummolassa. Siinäkö olisi jo pitänyt lähteä panemaan vierasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi