Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12 vuotta ilman seksiä ja aviossa

Vierailija
18.12.2022 |

Meni päivä, viikko, kuukausi, ja meinasin seota, kun ei seksiä. Mies ei pystynyt kuulemma sairautensa takia. Halusin hyväksyä elämäni noin. Meni vuosia. Tuntui hirveältä. Nyt olen 52 vuotias ja tuntuu kammottavalta tajuta tämä aika. Viikonloppuna mies kertoi juovuksissa,: että olin 12 vuotta sitten loukannut häntä, enkä ollut tarpeeksi hyvin pyytänyt anteeksi. Siksi hän halusi rankaista minua seksittömyydellä. Eli hän olisi pystynyt, mutta rankaisi minua. Lapset ovat kuuri muuttamassa pois, lähden saman tien. Tuntuu hirveältä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole paritellut kuuteen vuoteen.

N31

Tää on teille helppoa. Sen kuin pyydätte, niin seksiseuraa löytyy.

Entäs seksittömässä liitossa elävälle miehelle?

On helppoa kun vetää käteen.

Vierailija
22/41 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me incelit emme ole koskaan olleet naisen kanssa sillä lailla, vaikka halua olisi. Naiset pystyisivät halutessaan helposti auttamaan meitä. Ei se kerrasta kuluisi. Rahaa ei oikein ole maksullisiinkaan.

Jos et ole naisvihaaja, niin voisin kuvitella jonkun selvästi sinua vanhemman naisen kanssa onnistuvan pysyvämpikin suhde. Kertasuhteesta tuskin kukaan nainen on kiinnostunut. Kaikki on paljolti itsestäsi kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me incelit emme ole koskaan olleet naisen kanssa sillä lailla, vaikka halua olisi. Naiset pystyisivät halutessaan helposti auttamaan meitä. Ei se kerrasta kuluisi. Rahaa ei oikein ole maksullisiinkaan.

Miksi te miehet ette koskaan mieti että teidän kuuluisi "auttaa" meitä naisia?

Vierailija
24/41 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei rankaisen itseään seksittömyydellä.

Toisinsanoen tämä aloitus on Provo.

Vierailija
25/41 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on mennyt 20 vuotta aviossa ilman seksiä. Raskausaikana kieltäydyin seksistä kerran, kun paikat oli niin kuivat ja mies päätti, että ei sitten. Ei ole sen koommin suostunut puhumaan asiasta. Mutta on meillä muuten kivaa yhdessä, harrastetaan ja matkustellaan. Siinä nelikymppisenä olisi itsellä ollut kovastikin seksihaluja, mutta ei nyt enää niinkään kuudenkympin lähestyessä.

Fiksu mies, arvostan.

Fiksu? Täysin tunnevammainen ääliö.

Vierailija
26/41 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs me tiedetään onko aapeen mies ollut ilman seksiä 12v? Onhan sillä voinut olla sivusuhde jos toinenkin tai käynyt maksullisissa ja onhan niitä haluttomia miehiäkin.

Vierailija
27/41 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kohdanto-ongelma. Tarvitsevat eivät löydä toisiaan.

Vierailija
28/41 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Entäs seksittömässä liitossa elävälle miehelle?

On helppoa kun vetää käteen.

runkkaamalla saa parhaat orkut

Vierailija
29/41 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä autan mielelläni puutteessa olevia naisia.

Olen siisti, siedettävän näköinen, hyväkäytöksinen ja elän omilla tuloillani.

Paritellen mielelläni, mutta en ole halukas pariutumaan.

Olen saanut toteuttaa kutsumustani kiitettävässä laajuudessa.

M 52

Vierailija
30/41 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Tämä on kummallinen harhaluulo, joka on levinnyt jostain amerikkalaisilta incel-sivustoilta netistä ja pöljät Suomessakin sitä toistelee kuin papukaijat.

Useimmat tuntemani naiset eivät kaipaa seksiä kenen tahansa känniääliön kanssa joka ei löydä edes omaa nenäänsä saati naisen klitorista, puhumattakaan siitä että hänen kanssaan syntyisi mitään kipinää.

Noin typeriä kommentteja ei saisi enää päästää näppäimistöltään vuonna 2022 jaa.

Vierailija
31/41 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikaan poikkis ei koskaan suostunut tekemään tarpeitaan minuun.

N45kg

Vierailija
32/41 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kohdanto-ongelma. Tarvitsevat eivät löydä toisiaan.

Ei ole. Kyseessä on asenneongelma. Eräät miehet selvästi kuvittelevat edelleen että naiset ovat syntyneet palvelemaan heitä. Unohtavat totaalisesti tosiasian että naisetkin ovat yksilöitä ja ihmisiä, joilla on omat tarpeensa.

Siksi ym. incelit eivät todellakaan sovi edes seksikumppaniksi kelleekään naiselle, koska nainen haluaa seksistä nautintoa eikä itsekeskeiselta inceliltä sitä kannata edes odottaa. Luontoäitikään ei jaksa noita tikanpoikia puuhun nostaa.

Vierailija
33/41 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45kg

Ikävää sellainen

Vierailija
34/41 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä autan mielelläni puutteessa olevia naisia.

Olen siisti, siedettävän näköinen, hyväkäytöksinen ja elän omilla tuloillani.

Paritellen mielelläni, mutta en ole halukas pariutumaan.

Olen saanut toteuttaa kutsumustani kiitettävässä laajuudessa.

M 52

No eipä sinusta ole sitten apua naiselle, jolle parisuhde tunteineen on hyvän seksin lähtökohta ja joka kaipaa sekä älykkäämpää ja nuorempaa sekä komeampaa seuraa.

Vierailija
35/41 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45kg

Ei kukaan nainen puhu seksistä sanoilla "tehdä tarpeitaan minuun". Se ei ole vaan suomen kielen väärinkäyttöä vaan myös todella YÄK.

Vierailija
36/41 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki naisille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän miehet eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?

Vierailija
37/41 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on mennyt 20 vuotta aviossa ilman seksiä. Raskausaikana kieltäydyin seksistä kerran, kun paikat oli niin kuivat ja mies päätti, että ei sitten. Ei ole sen koommin suostunut puhumaan asiasta. Mutta on meillä muuten kivaa yhdessä, harrastetaan ja matkustellaan. Siinä nelikymppisenä olisi itsellä ollut kovastikin seksihaluja, mutta ei nyt enää niinkään kuudenkympin lähestyessä.

Fiksu mies, arvostan.

Fiksu? Täysin tunnevammainen ääliö.

Ai koska  hän uskoi vaimoaan kerralla eikä jankkaa asiasta?

Vierailija
38/41 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin surullista lukea tällaisia avauksia. Minulle seksi on aina tuonut helpotusta stressistä ja nautintoa. En pystyisi olemaan ilman montakaan kuukautta.

N64

Vierailija
39/41 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin surullista lukea tällaisia avauksia. Minulle seksi on aina tuonut helpotusta stressistä ja nautintoa. En pystyisi olemaan ilman montakaan kuukautta.

N64

Mä en edes montaa viikkoa. Siksi mulla ei mitään pihtari kumppania olekaan.

Vierailija
40/41 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N64

Mä en edes montaa viikkoa. Siksi mulla ei mitään pihtari kumppania olekaan.

Monta viikkoa? Olisin kysynyt vaimolta jo 2 viikon jälkeen, missä mättää ja pitääkö lähteä hakemaan seksiä muualta. Hän olisi myös tiennyt, että olisin näin tehnyt.  Tosin tuota ongelmaa ei ikinä edes ole syntynyt, koska jos vaimolla on ollut joku kremppa pillussa, on hän siitä aina kertonut ja hoitanut paineeni antamalla suikkareita. Olen koko ikäni ollut ajantasalla hänen haluistaan ja pillun kremppoista jne... Vaimoni ottanut vastuun minun tyydyttämisestä ja minä hänen.  Me olemma harrastaneet seksiä aina toisiamme varten, eikä itseämme varten. Ei ole tullut seksitaukoja tai kylmiä kausia, kun on koko ajan ollut vastuussa puolison paineista ja tyydyttämisestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi