12 vuotta ilman seksiä ja aviossa
Meni päivä, viikko, kuukausi, ja meinasin seota, kun ei seksiä. Mies ei pystynyt kuulemma sairautensa takia. Halusin hyväksyä elämäni noin. Meni vuosia. Tuntui hirveältä. Nyt olen 52 vuotias ja tuntuu kammottavalta tajuta tämä aika. Viikonloppuna mies kertoi juovuksissa,: että olin 12 vuotta sitten loukannut häntä, enkä ollut tarpeeksi hyvin pyytänyt anteeksi. Siksi hän halusi rankaista minua seksittömyydellä. Eli hän olisi pystynyt, mutta rankaisi minua. Lapset ovat kuuri muuttamassa pois, lähden saman tien. Tuntuu hirveältä.
Kommentit (41)
No eikö se miehesi voinut sitä aikaisemmin sinulle kertoa? Luuleeko sinun olevan joku ajatusten lukija ei jeesus...
43 vuotta eikä ikinä harrastanut seksiä
En ole paritellut kuuteen vuoteen.
N31
Vierailija kirjoitti:
N31
runk kaatko?
Me incelit emme ole koskaan olleet naisen kanssa sillä lailla, vaikka halua olisi. Naiset pystyisivät halutessaan helposti auttamaan meitä. Ei se kerrasta kuluisi. Rahaa ei oikein ole maksullisiinkaan.
Olen koko parisuhteeni ajan elänyt tunneköyhässä liitossa enkä ole edes ymmärtänyt sitä. Kurjat oli nekin olosuhteet missä parisuhteeseen aikoinaan aloin. Ja se asetelma mahdollisti tuon vinouman. En saanut koskaan tukea puolisolta tiukassa tilanteessa ja suuret asiat, kuten lasten kouluvaikeudet, kannoin yksin. Tosin ikäisiäni miehiä katsoessa välittyy tunne, että ihan samanlaista tuo olisi ollut muidenkin kanssa. Mutta löytyy joukosta ihan aikuiseksikin kasvaneen oloisia. Yllätyin miesten suhteen ( tarkoitan nyt työkavereita, joiden ajatusmaailmaan tutustui työarjessa) ensimmäisiä kertoja joskus jo kolmikymppisenä. Aika usein ne fiksut ja tasapainoiset miehet olivat sinkkuja. En oikein koskaan ymmärtänyt miten se oli mahdollista eikä mulla ollut ketään jonka kanssa tätä ihmetelläkään. Ehkä parisuhteen tarkoitus onkin joku muu kuin rakkaus ja kiintymys ja olen vain väärässä kunbolen muuta kuvitellut.
Vierailija kirjoitti:
No eikö se miehesi voinut sitä aikaisemmin sinulle kertoa? Luuleeko sinun olevan joku ajatusten lukija ei jeesus...
Tämä. Melkein sekosin kun sairas sekopäälapseni ei kertonut mitä niin pahaa olen tehnyt ettei halua olla tekemisissä. Ajatustenlukijako saatana olen! Jollain on vaan se pää niin pahasti pipi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31
runk kaatko?
Kymmeniä kertoja joka päivä :)
Noh, jätä takamuksesi menneeseen... Ei kun mennyt taaksesi. Uusi elämä, uudet kujeet, nyt!
Meillä on mennyt 20 vuotta aviossa ilman seksiä. Raskausaikana kieltäydyin seksistä kerran, kun paikat oli niin kuivat ja mies päätti, että ei sitten. Ei ole sen koommin suostunut puhumaan asiasta. Mutta on meillä muuten kivaa yhdessä, harrastetaan ja matkustellaan. Siinä nelikymppisenä olisi itsellä ollut kovastikin seksihaluja, mutta ei nyt enää niinkään kuudenkympin lähestyessä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on mennyt 20 vuotta aviossa ilman seksiä. Raskausaikana kieltäydyin seksistä kerran, kun paikat oli niin kuivat ja mies päätti, että ei sitten. Ei ole sen koommin suostunut puhumaan asiasta. Mutta on meillä muuten kivaa yhdessä, harrastetaan ja matkustellaan. Siinä nelikymppisenä olisi itsellä ollut kovastikin seksihaluja, mutta ei nyt enää niinkään kuudenkympin lähestyessä.
Jos on lapsia tehnyt kärsimään niin ei heitä pidä seksuaalisesti häiritä paritteluillaan.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies, arvostan.
Eikö ole hienoa kun miehet osoittavat "miehiä kiinnostaa vain seksi" väitteet valheiksi?
Hohhoijaa...
ei seksittömyydella rangaista naista, se on palkinto.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa...
ei seksittömyydella rangaista naista, se on palkinto.
Kummalle? En minäkään omaa miestäni halunnut, muita kyllä.
12 päivää on jo keskustelun paikka, joskus on 1,2kk mennyt vakavan sairauden aiheuttaman stressin takia. Toiste ei mene.
Vierailija kirjoitti:
N31
Tää on teille helppoa. Sen kuin pyydätte, niin seksiseuraa löytyy.
Entäs seksittömässä liitossa elävälle miehelle?
Hirviö-mies mielestäni. Tuhlasit elämäsi.