Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatut: Mitä teette jos huomaatte, että joku on teihin ihastunut?

Vierailija
18.12.2022 |

Vilkuilua, flirttiä, seuraan hakeutumista, kehuja satelee jne.
Ja olet parisuhteessa toiseen.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri on tilanne että yksi työkaverini on ihastunut minuun (pikkujouluissa tunnusti, valitettavasti ihan kaikkien kuullen.. :D)

Suhtauduin huvittuneesti, mutta ihan ystävällinen olen, tyyppi on kuitenkin ollut ihan asiallinen tunnustuksestaan huolimatta, ei mitään kähmimisiä tai ehdotteluja tms.

Tietää kyllä että olen varattu, ja pikkujoulujen jälkeen olen vähän enemmän suitsuttanut puolisoani hänen kuulten, ettei nyt saa sen kummemmin lisäpontta ihastumiseensa.

Eiköhän se siitä laannu ajan myötä.

Vierailija
62/82 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäisen mahdollisimman seksikkäällä äänellä: V*ttuuks siinä kyttäät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri on tilanne että yksi työkaverini on ihastunut minuun (pikkujouluissa tunnusti, valitettavasti ihan kaikkien kuullen.. :D)

Suhtauduin huvittuneesti, mutta ihan ystävällinen olen, tyyppi on kuitenkin ollut ihan asiallinen tunnustuksestaan huolimatta, ei mitään kähmimisiä tai ehdotteluja tms.

Tietää kyllä että olen varattu, ja pikkujoulujen jälkeen olen vähän enemmän suitsuttanut puolisoani hänen kuulten, ettei nyt saa sen kummemmin lisäpontta ihastumiseensa.

Eiköhän se siitä laannu ajan myötä.

Vaimosta puhuminen on muuten yleisesti noloa. Pelailua.

Vierailija
64/82 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattukin voi ihastua.

Vierailija
65/82 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fückkaan righttinä püssyyn.

Vierailija
66/82 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka kuuma tapaus se ihastuja on 😉 ei kai se pahaa tee jos kerran koittaa eikä vaimolle sen kummemmin asiasta mainitse.

Vierailija
67/82 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän tehdä selväksi, että olen varattu, ja vältellä vähän.

Olen kerran sanonut ihan suoraan, että täällä olen töissä, mutta oikea elämäni alkaa, kun astun tuosta ovesta ulos työpäivän jälkeen.

Ei mennyt perille yhdellä sanomisella.

Eli et sanonut suoraan. Olisit sanonut, että olen varattu enkä halua sivusuhdetta.

Vierailija
68/82 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattukin voi ihastua.

Niin ja lisään, että silloin ei tehdä mitään.

Vierailija
69/82 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä mitään. Mitäpä mulle jonkun random hepun tunteet kuuluu.

Vierailija
70/82 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tulen ylpeäksi!

Vierailija
71/82 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, välttelen.

Vierailija
72/82 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nämä miehet kyllä ovat ihastuneita itsekin, varatut siis, ja oikein ruokkivat tilannetta.

Vierailija
73/82 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla seisoo ja joudun runkkaamaan veskissä työaikana. Kerran pomo tuli paikalle kun ähelsin kullinikanssa pöntöllä, alkoi rupatella niitä näitä ja mulkkupystyssä kopista vastailin.

Vierailija
74/82 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ihastuu moni nainen. Olen sellaisessa asemassa, että toimin auktoriteettinä ja esiinnyn paljon. Huomaan kyllä, kuinka nuoret naiset minua ihailevat. Ja osa saattaa esim. sosiaalisen median kautta viestitelläkin aika suorasukaisesti. Olen kyllä varattu ja puolisoni on minulle rakas, mutta kyllähän tämä huomio hivelee. Hieman pelottaa, menenkö kuitenkin joskus pidemmälle jonkun kanssa. Jos se joku on vaikka sellainen upea nuori ja kurvikas nainen, joka minua vielä silminnähden palvoo. Vaikeaa tämä on!

Vierailija
75/82 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun ihastuu moni nainen. Olen sellaisessa asemassa, että toimin auktoriteettinä ja esiinnyn paljon. Huomaan kyllä, kuinka nuoret naiset minua ihailevat. Ja osa saattaa esim. sosiaalisen median kautta viestitelläkin aika suorasukaisesti. Olen kyllä varattu ja puolisoni on minulle rakas, mutta kyllähän tämä huomio hivelee. Hieman pelottaa, menenkö kuitenkin joskus pidemmälle jonkun kanssa. Jos se joku on vaikka sellainen upea nuori ja kurvikas nainen, joka minua vielä silminnähden palvoo. Vaikeaa tämä on!

Moi Jartsa, ei se Mariska nyt niin kurvikas ole, eikä edes nuori.

Vierailija
76/82 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska todennäköisesti vain kuvittelen että minuun on ihastuttu. Näin on ollut teinistä asti. Kaikissa työ- ja opiskelupaikoissa, harrastuksissa yms. olen ollut aina pikkuhiljaa varma että n. 2-5 ihmistä on ihastunut minuun. Ihmiset vaihtelee välillä.  Kuvittelen välillä jonkun ihastumisen menneen ohi ja että joku uusi on ihastunut. Mutta koko ajan koen että suurinpiirtein n. 2-5 on ihastunut. Oikeasti ne tuskin on, koska kerran sinkkuna tein aloitteen sellaiselle, jonka ihastumisesta olin täysin sataprosenttisen varma. Olin vielä varma, että se on vielä tosi pahasti ihastunut. Niin eihän se oikeasti tuntenut mitään mua kohtaan. Sen jälkeen en ole välittänyt. Eri asia sitten jos joku tulee tunteensa kertomaan. Vasta sitten uskon.

Vierailija
77/82 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Eihän tuosta voi nyt tietää onko toinen ihastunut vai muuten vaan flirtti käytökseltään.

Tämä. Hyvä huomio.

Vierailija
78/82 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee mitään. Jos tyyppi on kiva, niin saatan kaveerata, mutta pidän huolen, että toinen tietää minun olevan perheellinen ja on ellisesti naimisissa.

Tämä nimenomaan.

Työkaverini oli/on ihastunut minuun, mutta hänelle selvisi nopeasti että olen naimisissa. Sen jälkeen hänen puolelta selkeät flirtit ja seuraan hakeutuminen väheni. Hyvin pystyn olemaan hänen seurassaan kun tiedostan että toinen kunnioittaa avioliittoani.

On tullut kuitenkin ihmisiä vastaan, jotka eivät millään meinaa jättää rauhaan. Silloin vaan en tee asialle mitään, en ole heidän kanssaan tekemisissä.

Vierailija
79/82 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa vai yleensä?

Ravintolassa käyn vetämässä handuun. Muutoin ihan vaan mielissään ajattelen naintia sen kanssa.

-ap

Vierailija
80/82 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen nukkumaan.

https://tinyurl.com/v9tzz5na

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan