Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatut: Mitä teette jos huomaatte, että joku on teihin ihastunut?

Vierailija
18.12.2022 |

Vilkuilua, flirttiä, seuraan hakeutumista, kehuja satelee jne.
Ja olet parisuhteessa toiseen.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja; saat täällä vastauksia mammoilta, jotka pelkäävät, että liehittelet heidän miehiään. He vastaavat muka miehenä takaisin, että rakastavat vain vaimoaan, eikä kannata yrittää mitään. :'D

Vierailija
22/82 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun on tarvinnut varautua tuohon yhtä paljon, kuin meteoriitin osumaan päähän. Enhän mä edes huomaa tuollaisia asioita."

Sama juttu, olen aina itse tehnyt aloitteet, toki erään kerran harmitti vietävästi kun erään tytön äiti kertoi tyttärensä ihastumisesta minuun, enkä itse huomannut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan hänen maistella suonikasta sykkivää rakkaudensauvaani.

Niin siis, jotkut miehet todella toimii näin, aina otollisen tilaisuuden tullen!

Jos joku on heihin ihastunut niin kokevat oikeudekseen saada tuolta ihastuneelta seksiä! Sama se vaikka ihastunut olisi naimisissa ja pienten lasten äiti, tai henkisesti heiveröinen tms. ja ihastuksen kohde itse naimisissa yms. Omistushalu ja seksinjano iskee kun ihastuminen tulee ilmi.

Varokaa naiset, näin on, oikeasti.

Vierailija
24/82 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

samantien kotiin vaatekaappiin runkkaa 

Vierailija
25/82 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varattu, mutta olen huomannut varatun työkaverin katselevan minua melko intensiivisesti läsnäpalavereissa. En tee mitään, vain nautin huomiosta :) Ennen kun joku vetää glögit väärään kurkkuun, en ole kiinnostunut varatuista tyypeistä, moraali vielä tallella enkä nyt ole toki aina ollut sinkkuna.

Vierailija
26/82 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn panemassa 🙂😀 Ja sit unohdan, ellei ollut helvetin hyvä. Sitten jatkan, kunnes löydän vielä paremman.

Vierailija
27/82 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on persehuora taas sekaisin!varokaa näitä mitkä on siinä tilassa että simenestettä tarvitaan ilman kumia

Vierailija
28/82 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Mitä pitäisi tehdä? Sattuuhan noita.

Minusta on loukkaavaa, ettei kunnioiteta henkilökohtaisia elämänvalintojani vaan oletetaan, että olen samanlainen k*sipää kuin tuo (itsekin varattu) ahdistelija.

Ihastunut ihminen on aika hölmö. Aika perusjuttuja, että sitä toivoo tunteen olevan molemminpuolinen. Taidat olla aika lapsellinen.

Vierailija
29/82 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosi surkea tunnistamaan naisen ihastusta. Oma vaimokin sai suurinpiirtein rautalangasta vääntää. Todenäköisimmin kävisi siis niin, että mulla menisi naisen ihastus ohi, jos ei sitten sanoisi suoraan ja vähän epäilen, että tässä iässä ei tuollaista enää tapahdu, kun olen kuitenkin vain tavallinen mies.

Vierailija
30/82 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailen ja annan itseni nauttia ylimääräisestä huomiosta. Mitään salattavaa ei siviilisäädyssäni ole ja juttelen miehestäni normaalisti. Paistattelen kuitenkin hänen ihailussaan ja hauskahan se on iloisesti rupatella ja kikatella puolituhmia, jos mies on ihan jees. Jos ei ole miellyttävä kaikin puolin, niin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
31/82 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Voi olla ihan normaalisti ystävällinen ja jutella.

Ihastus on vain tunne.

En harrasta pettämistä, varattuja Enkä seksisuhteita.

Vierailija
32/82 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Vähän saatan vältellä, että varmistun tilanteesta.

Jos toimeen selkeästi ilmaisee, että haluaa minusta enemmän niin kerron, että ei onnistu olen varattu.

Mutta tuskin huomaisin edes mitään merkkejä toisen ihastumisesta.

Vierailija
33/82 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn panemassa 🙂😀 Ja sit unohdan, ellei ollut helvetin hyvä. Sitten jatkan, kunnes löydän vielä paremman.

Aika törkeää ihastuneen tunteilla leikkimistä. Toivottavasti käräyttävät.

Vierailija
34/82 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ystävällinen kuten muillekin. Hyödynnän sen "ihastumis-energian", mutten mitään sen kummempaa.

Vierailija
35/82 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Saahan minua ihastella. 

Vierailija
36/82 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa minuakin, muttei häiritä.

Kun aletaan soitella kotipuhelimeen vapaa-ajallani, alkaa v1tuttaa.

Vierailija
37/82 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta noloa tilannetta on tullut, kun joku tampio on itserakkauksissaan luullut, että heihin on ihastuttu, vaikka oikeasti ei olla. 

Vierailija
38/82 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän tehdä selväksi, että olen varattu, ja vältellä vähän.

Olen kerran sanonut ihan suoraan, että täällä olen töissä, mutta oikea elämäni alkaa, kun astun tuosta ovesta ulos työpäivän jälkeen.

Ei mennyt perille yhdellä sanomisella.

Olisihan sen asian voinut selkokielisemminkin sanoa. Toihan oli kuin jostain harlekiini-kirjasta.

Vierailija
39/82 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa minuakin, muttei häiritä.

Kun aletaan soitella kotipuhelimeen vapaa-ajallani, alkaa v1tuttaa.

Kannattaa ehkä puhua suoraan. Sitten kannattaa puhua poliisille. Täällä väninä ei oikein auta. 

Vierailija
40/82 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ihastuksia tulee ja menee, ei se ole sen kummempaa ja jos elää parisuhteessa, luottamus ja toisen kunnioitus kuitenkin menee ihastuksen edelle ja rakastamisen tahtotila, joka luvataan jo vihkivalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme