Varatut: Mitä teette jos huomaatte, että joku on teihin ihastunut?
Vilkuilua, flirttiä, seuraan hakeutumista, kehuja satelee jne.
Ja olet parisuhteessa toiseen.
Kommentit (82)
En mitään. Eihän tuosta voi nyt tietää onko toinen ihastunut vai muuten vaan flirtti käytökseltään.
Vierailija kirjoitti:
Niitä ihastuksia tulee ja menee, ei se ole sen kummempaa ja jos elää parisuhteessa, luottamus ja toisen kunnioitus kuitenkin menee ihastuksen edelle ja rakastamisen tahtotila, joka luvataan jo vihkivalassa.
Eihän tässä ihastuja vissiin ollut varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän tehdä selväksi, että olen varattu, ja vältellä vähän.
Olen kerran sanonut ihan suoraan, että täällä olen töissä, mutta oikea elämäni alkaa, kun astun tuosta ovesta ulos työpäivän jälkeen.
Ei mennyt perille yhdellä sanomisella.
No ei varmaan, eihän tuossa ole mitään suoraan sanottua. Tuo vastaus itsessään ei millään tavalla käsitä sitä että olet varattu, annat pakit tai ylipäänsä muutakaan "selkeyttävää".
Sen verran hyvin tunnettiin monien työvuosien jälkeen, että tunsi kyllä puhetyylini.
Arvoituksilla puhujat ovat rasittavia, miksi ei voi vain sanoa asiaa selkeästi?
Riippuu onko kuuma. Jos on kuuma, voidaan rakastella. Jos on kiihkeää, voidaan ottaa uusinta.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi miestä on ihastunut. Ahdistaa. Yritän vältellä heitä.
Turhaan. Homotkin ovat ihan ihmisiä.
En mitään. Mitenköhän se eroaisi siitä jos olen sinkku? Ehkä pian olen, mutta ei se muuta asiaa.
Saattaisin toki sivulauseessa tuoda esille että olen varattu, olin tai en, jos toinen on tungetteleva.
Pyrin olemaan korostetun asiallinen ja ohjaamaan henkilön huomiota muualle. Tarvittaessa otan etäisyyttä.
Jos ei kerro sitä minulle, en tee mitään. Jos kertoo, vastaan, että olen imarreltu mutta varattu. Sen jälkeen ehkä otan vähän etäisyyttä ja huolehdin, ettei hänelle tule syytä uskoa että tunne olisi molemminpuolinen. Joskus se tunne perkele onkin molemminpuolinen, joten silloin välttelen ihan kunnolla.
Käyttäydyn täysin normaalisti. Olen ystävällinen ja ammattimainen, mutta sopivan välimatkan päästä.
Nuorempana juoksin pakoon. Nyt aikuisempana on tällainen ihan samantekevää, töissä on mies, joka flirttaa ja tuijottaa ja olen siis varattu. Ignooraan flirtin ja käyttäydyn ihan normaalisti, aivan kuten muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, olen ystävällinen, kuten aina ennenkin. Ei ihastumisessa ole mitään pahaa ja eihän se hänen ihastumisensa minun tunteisiini vaikuta.
Voi kun olisi minullakin noin, ettei vaikuta minun tunteisiini. Siitäkin on kokemusta, että kun toinen kertoo jatkuvasti minulle hauskoja juttuja ja on muutenkin mukava, niin kohta se onkin molemminpuolista :(
Välttelen ko. henkilöä jos mahdollista. Jos välttely ei ole mahdollista, yritän käyttäytyä mahdollisimman neutraalisti, jotta en rohkaisisi mitenkään.
Olenbtietenkin imarreltu jos tyyppi on kiva. Joskus näitä sattuu. Itsekin on joskus kiinnostunut jonkun seurasta. Se on luonnollista. Flirtti sallittakoon. En kuitenkaan etsi uutta suhdetta. Jossain vaiheessa tämän henkilön kuullen puhun perheestä ja onhan mulla sormus. Ei ole koskaan asiat edenneet hankalaksi kun lähden työpaikan pippaloista aina ajoissa ja juon ehkä maks yhden ravintola-annoksen alkoholia koko iltana.
Pitääkö tehdä jotakin? En tee mitään.
En tajua, jos joku minulle sattuukin flirttailemaan saati, että olisi ihastunut.
No en todellakaan mitään, yritän olla huomaamatta ja miettimättä asiaa! Tsiisus, elämme keskellä katastrofiaikaa, ja joku miettii libidovetoisia vamma-ajatuksia naimisissa olevasta ihmisestä. Kuolisi!
Ei ole pelkoa että joku ihastuisi.
N59
Kaksi miestä on ihastunut. Ahdistaa. Yritän vältellä heitä.