Vaihtoehto perinteiselle hääpuvulle? Millaisissa asuissa tiedätte mentäneen naimisiin?
Tuskin koskaan tulen " kunnollisia" häitä saamaan/viettämään. Mietin, että jos nyt jotkut bileet kuitenkin pitäisi, niin minkä henkisiä vaatteita sitä voisi suunnitella.
Lisäksi mun mielestä hääpuvut ovat naurettavan kalliita, en suostuisi maksamaan asukokonaisuudesta missään nimessä enempää kuin korkeintaan 500¿, sekin on jo paljon!
Kommentit (6)
Hiukset kammattu kauniisti ja kaunis panta päässä. Miehellä rennot housut, kauluspaita ja liivi
googlaa hääsivustoja, monet laittavat hääkuviaan nettiin
Vihertävää kangasta, Jyväskylän Sokokselta pukeutumisneuvoja kanssa valittu. Tosin olin silloin kuudennella kuulla raskaana, joka ' hieman' rajoitti vaatevaihtoehtoja :)
Menimme kirkossa naimisiin, mutta läsnä ei ollut kuin molempien vanhemmat sekä tietty pappi. Ei edes kanttoria, sakastista käveltiin alttarille. Mutta kirkko oli iso :)
Ja sitten vain hääpäivälliselle koko porukka.
Mulla oli värillinen silkkinen mekko päällä. Varmaan oli joku iltapuku. Exän veljen vaimo oli puolestaan kaksiosaisessa metsänvihreässä puvussa omissa häissään.
Häät nyt ei saa jäädä puvusta kiinni. Jokainen omalla tavallaan.
Lisäksi mies ei erityisesti pidä hääjutuista, hän on eronnut.
Olemme molemmat aika pihejä, eli mitkään kalliit häät eivät ole kummankaan mieleen. Lisäksi toi hääpuvusta perittävä hinta on käsittämätön.
Ja kun miehelle on jo tokat häät, niin tuskin tässä aletaan edes odottaa, että vanhemmat osallistuisivat kustannuksiin :P
keskiaika, jne...
Iltapuku tai muu kiva mekko