Mitä vaimolle vuosipäivän kunniaksi?
Huomasin juuri kalenterista, että tasan viikon päästä on minun ja vaimoni vuosipäivä. Olemme olleet yhdessä jo pitkään, ja haluaisin antaa hänelle jotain erityistä lahjaksi. Olen aina ollut hieman huono lahjojen antamisessa, joten tarvitsisin teiltä apua.
Mikä olisi hyvä huomenlahja naiselle? Olisi mukava, jos voisitte antaa jotain vinkkejä tai ideoita, jotka olisivat henkilökohtaisia ja merkityksellisiä. Kiitos jo etukäteen avusta!
Kommentit (502)
Onko tää teistä enää normaalia?
Mun mies yllätti mut 20-vuotishääpäivänä hankkimalla konserttiliput mun fanittaman laulajan keikalle, sitä ennen käytiin ihan vaan leivoskahvilla. Sen jälkeen mentiin vielä seuraavana päivänä yhdessä kylpylään kahdeksi yöksi. Oli oikein mukavaa, kun oltiin paljussa ja saunassa ja uitiin, syötiin, nukuttiin kainalokkain päikkärit ja jotain muutakin :)
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti esimerkiksi johonkin elämykseen, kuten vaikkapa laskuvarjohypylle tai viinitastingiin. T. M40
Jos googlaat tarpeeksi niin kaikkiin noihin laskuvarjopaikkoihin liittyy kuolemantapauksia. Itse en viitis ottaa turhaa riskiä.
Uusi pölynimuri. Ja osta Miele, on hyvä.
Ylimielistä lässytystä ei kukaan jaksa kuunnella.
Onko opettajilla muka oikeus käskeä ottamaan pipo pois tunnilla? Eihän laki kiellä pitämästä pipoa sisätiloissa?
Tuli syrran kaa jotai biiffii ku frendi oli nyysiny sen rintsikat.
VIINA ON VIINAA VIISASTEN AIVOILLE
Miksi kiskotte herneen nenään totuuden sanomisesta?
Luepa Raamatusta Ilmestyskirjan 13.luku.
Lähetäänkö fiilisteleen pikku kruisailulle!
Anna sen käydä vieraissa. Jos sen jälkeen jää luoksesi, tiedät markkina-arvosi. Jos olet epävarma arvostasi, niin sitten ehkä et anna lupaa...