Mitä vaimolle vuosipäivän kunniaksi?
Huomasin juuri kalenterista, että tasan viikon päästä on minun ja vaimoni vuosipäivä. Olemme olleet yhdessä jo pitkään, ja haluaisin antaa hänelle jotain erityistä lahjaksi. Olen aina ollut hieman huono lahjojen antamisessa, joten tarvitsisin teiltä apua.
Mikä olisi hyvä huomenlahja naiselle? Olisi mukava, jos voisitte antaa jotain vinkkejä tai ideoita, jotka olisivat henkilökohtaisia ja merkityksellisiä. Kiitos jo etukäteen avusta!
Kommentit (502)
Onko sinusta OK tarjota vauvalle ruuaksi ranskalaisia?
Sinulla taitaa olla hieman liian vähän mielekästä tekemistä elämässäsi hukatessasi sitä kirjoittelemalla tälläistä vauva-keskustelufoorumilla.
Säälittävintä vaan tuossa aloituksessa on että sen kirjoittaja on joku tällä palstalla vakituisesti pyörivä... Ja myös moni vastaaja sen verran hyvin oli jutut tiedossa ;)
Miksi ap puhuu huomenlahjasta, jos on ollut jo pitkään parisuhteessa eikä häät olleet edellisenä päivänä?
Tulen hyväosaisesta perheestä ja olen itse myös hyväosainen. Miksi se on niin vaikea ymmärtää?
En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!
Asiat ovat kuin ne sanotaan eivät kuin ne tehdään.
Huomenlahja on häiden jälkeisenä päivänä annettu lahja. Sinun vuosijuhlassasi ei enää ole kyse huomenlahjasta.
Hyvä mieli on puolet terveydestä.