Mitä vaimolle vuosipäivän kunniaksi?
Huomasin juuri kalenterista, että tasan viikon päästä on minun ja vaimoni vuosipäivä. Olemme olleet yhdessä jo pitkään, ja haluaisin antaa hänelle jotain erityistä lahjaksi. Olen aina ollut hieman huono lahjojen antamisessa, joten tarvitsisin teiltä apua.
Mikä olisi hyvä huomenlahja naiselle? Olisi mukava, jos voisitte antaa jotain vinkkejä tai ideoita, jotka olisivat henkilökohtaisia ja merkityksellisiä. Kiitos jo etukäteen avusta!
Kommentit (502)
miksei voi vaan pitää sovitusta kiinni..
Miksei palsta ole niin suosittu kuin ennen? Koska kaikki ovat siirtyneet takaisin MySpacen pariin.
Tuntuu hyvältä mies tässä sitä maataan kaakkois-helsingin saariston merellisessä miljoonatalossa lungisti omassa huoneessa. Mites teillä?
Anaaliseksi on aina mieluinen yllätys.
Teillä ei taida olla paljon muuta elämää kuin kommentoida Vauva-palstalla?
Ja minä luotan erääseen AV-mammaan joka kertoi luottavansa erääseen Harvardin psykiatriin...
Nakkikastiketta. Minä olen siinä erittäin haka ja voin tehdä sitä sinulle hintaan 22 euroa (alv.) litra.
Noi samat temput nähny monta kertaa
Tai ehkä ap:lta vaan puuttuu huumorintaju.
Syö järkevämmin ja lopeta tupakointi
Vihjasin itse että morsiusaamun rullakebab on kaunis vanha perinne muttei mennyt läpi
Vierailija kirjoitti:
Vie johonkin hienoon ravintolaan syömään !
Tämä vieminen aina jaksaa ihmetyttää. Kuinka usein miestä tarvitsee "viedä" johonkin?
No mikä tässä sitten on ongelma.