Kerro 10 asiaa mitä laittaisit joulun herkkukoriin ja muut peukuttavat olisiko kori mieleinen vai ei
Kommentit (62)
Pandan juhlakonvehtirasia
Kahvipaketti tai jotain hyvää teetä - kumpaa lahjakorin saaja juo
Fazerin luumupitko
Jotain maustettua kovaa juustoa
Kuohuviinipullo
Saaristoleipää
Aurajuustoa tai valkohomejuustoa
Ananas
Pestoa
Hilloa
Hernekeittoa
Sinappia
Olutta pari pulloa
Kahvia
Makaronia
Jauhenlihaa paketti
Hyydykekakku
Vanukkaita 2 kpl
Punaviini
leipäjuusto
kuningatarhillo
juustolajitelma
suolakeksi
viinirypäleitä
M
Marinoituja valkosipulinkynsiä
Siemennäkkäriä
Aurinkokuivattuja tomaatteja
Oliiviöljy
Sellainen laadukkaampi risottopussi, jossa on jo valmiima yrtit, sienet ja muut seassa
Viinipullo
Pistaasipähkinöitä
Leipätikkuja
Hunaja tai marmeladi
Biscotti-keksejä (mantelikeksejä)
Jotain tällaista, jos ei voi laittaa kylmätuotteita tai mitään tuoretta.
Joululeipä, mandariineja, taatelipalloja, joulutorttuja, juliasuklaata, castello homejuustoa, lakkahillo, juustokeksejä, kuivattuja hedelmiä, konvehtirasia.
Faith kirjoitti:
Itse haluaisin tällaisen:
- jotain parempaa glögiä (alkoholiton)
- taatelikakku
- kirsikkahilloa
- pala Kastelholm-kermajuustoa
- Ritz-suolakeksejä
- muutama klementiini
- pieni pakkaus Vihreitä kuulia
- kaksikerroksinen suklaakonvehtirasia (Fazerin tai Pandan)
- viininpunainen pöytäkynttilä
- cappuccino-pikakahvia (tai jotain muuta erikoispikakahvia)
Melkeen meidän tavallisen viikonlopun ostoslista... Pöytäkynttiän tosin ostin noin 15v sitten ja se ei vaan suostu loppumaan :)
2 pakastepizzaa ja 3 viinipulloa, 5 olutta.
Vierailija kirjoitti:
Vaativaa
jengiä täällä.
Tummapaahtoista paikallispaahtimon kahvia
Itsetehtyjä pikkuleipiä
Pähkinöitä
Pullo hyvää punaviiniä tai kuohuviiniä
Suklaalevy (jotain muuta kuin perus fazerin sinistä)
Laadukasta alkoholitonta glögiä
Tuoreita hedelmiä
Tuore kokonainen leipä
Jokin lämpimässä säilyvä levite leivälle
Pikkelöityä punasipulia tms.
Ei siis kylmätuotteita mielellään koriin koska ei tiedä milloin sen saa kylmään, ja laatuun hyvä panostaa, ei siis mitään perus arkituotteita. Itsetehdyt syötävät on kivoja myös.
Vierailija kirjoitti:
Tummapaahtoista paikallispaahtimon kahvia
Itsetehtyjä pikkuleipiä
Pähkinöitä
Pullo hyvää punaviiniä tai kuohuviiniä
Suklaalevy (jotain muuta kuin perus fazerin sinistä)
Laadukasta alkoholitonta glögiä
Tuoreita hedelmiä
Tuore kokonainen leipä
Jokin lämpimässä säilyvä levite leivälle
Pikkelöityä punasipulia tms.Ei siis kylmätuotteita mielellään koriin koska ei tiedä milloin sen saa kylmään, ja laatuun hyvä panostaa, ei siis mitään perus arkituotteita. Itsetehdyt syötävät on kivoja myös.
Tämä on ensimmäinen ketjussa mainittu josta tykkäisin! :) En ymmärrä miksi olisi väkisin tungettava mukaan jotain homejuustoja koriin lämpenemään enkä kahvistakaan välitä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä miettisin asioita mitkä siis säilyvät huoneenlämmössä. Olin siis lapsilleni tekemässä sitä koria. Toki heille juustotkin maistuisi, mutta en viitsi kylmäsäilytystavaraa laittaa.
Mitkään kahvit, piparit ja glögit eivät maistu kuten ei minullekaan. Mutta jotain "luxus" hyödyllisiä haluaisin sinne laittaa kun opiskelijoita ovat, mutta en mitään purkkipapuja vaikka hyviä ovatkin.
Kai niillä nyt jääkaappi on vaikka ovat opiskelijoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä miettisin asioita mitkä siis säilyvät huoneenlämmössä. Olin siis lapsilleni tekemässä sitä koria. Toki heille juustotkin maistuisi, mutta en viitsi kylmäsäilytystavaraa laittaa.
Mitkään kahvit, piparit ja glögit eivät maistu kuten ei minullekaan. Mutta jotain "luxus" hyödyllisiä haluaisin sinne laittaa kun opiskelijoita ovat, mutta en mitään purkkipapuja vaikka hyviä ovatkin.Kai niillä nyt jääkaappi on vaikka ovat opiskelijoita?
No, jos kylmäketju katkeaa välillä, haloo? Ja lämpimässä säilyvä säilyy muutenkin yleensä pidempään, ei tarvitse heti käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkään kahvit, piparit ja glögit eivät maistu kuten ei minullekaan. Mutta jotain "luxus" hyödyllisiä haluaisin sinne laittaa kun opiskelijoita ovat, mutta en mitään purkkipapuja vaikka hyviä ovatkin.No sitä sulatejuustoa joka on lämpimässä.
Kinkku, rapu...
Miksi ei? Kaikki alapeukuttavat?
Vierailija kirjoitti:
Hernekeittoa
Sinappia
Olutta pari pulloa
Kahvia
Makaronia
Jauhenlihaa paketti
Hyydykekakku
Vanukkaita 2 kpl
Lisäksi vielä ainekset raikkaisiin voileipiin.
Kuivahedelmiä muutamaa eri sorttia
Siemeniä/ pähkinöitä
Varrasleipää/ ruislastuja
Marjamehua
Hunajaa
Teetä
Kahvia
Cheddarkeksit kuulostivat hyviltä. Miksi kori ei voisi olla luomutuotekori jossa on myös luomukosmetiikkaa, siis sitä oikeasti ekoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkään kahvit, piparit ja glögit eivät maistu kuten ei minullekaan. Mutta jotain "luxus" hyödyllisiä haluaisin sinne laittaa kun opiskelijoita ovat, mutta en mitään purkkipapuja vaikka hyviä ovatkin.No sitä sulatejuustoa joka on lämpimässä.
Kinkku, rapu...Miksi ei? Kaikki alapeukuttavat?
Koska vauvapalstalaisillakin on makuaisti? Mielummin ilman sitten ilmam juustoja ja tilalle jokin pesto tai vastaava. Nuo sulatejuustot on aika inhottavia, sekä maku että koostumus. Lahjaksi en kehtaisi antaa.
No sitä sulatejuustoa joka on lämpimässä.
Kinkku, rapu...