Tarvitseeko hygieniapassin töiden tekemiseen mäkkärissä?
Jos tarvitsee niin tarvitseeko näyttää vai voiko käytännössä valehdella.
Kommentit (26)
Hygieniapassin saa opiskella itsenäisesti, ei ole vaikeaa, ja sitten voi käydä suorittamassa kokeen, minkä jälkeen saa todistuksen.
Vierailija kirjoitti:
Hygieniapassin saa opiskella itsenäisesti, ei ole vaikeaa, ja sitten voi käydä suorittamassa kokeen, minkä jälkeen saa todistuksen.
Ei muuten aiheuttaisi ongelmaa mutta väitin jo omaavani hygieniapassin
-ap
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tarvii!
Ei kiinnosta moraisointi laisinkaan, mutta olen ollut sukuni ykköskokki vuosia eikä mitään ongelmaa ole ollut. Toisin olisi pitänyt asia hoitaa, mutta nyt on liian myöhäistä.
-ap
Hain töitä hesburgeriin ja valehtelin tottumuksesta. Olen tällä hetkellä humalassa jos joku ihmettelee miksi kirjoitan näin.
-ap
Entäs jos tapat jonkun ruokamyrkytyksellä? Menetkö haudalle pyytämään anteeksi valehteluasi?
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos tapat jonkun ruokamyrkytyksellä? Menetkö haudalle pyytämään anteeksi valehteluasi?
Olen tehnyt ruokaa itselleni ja läheisilleni ties kuinka monta kertaa ilman yhtäkään ruokamyrkytystä olen parempi kuin 99% väestöstä.
-ap
Sitä vaatii jo viranomaisetkin kaikilta elintarvikealan työntekijöiltä, melkeinpä väittäisin että siksi haluavat ihan kopion todistuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaatii jo viranomaisetkin kaikilta elintarvikealan työntekijöiltä, melkeinpä väittäisin että siksi haluavat ihan kopion todistuksesta.
Hyvä valhe on aina uskottavampi niin totuus.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä valhe on aina uskottavampi niin totuus.
-ap
Tuskinpa pystyt valehtelemaan kovin vakuuttavasti kun et edes osaa kirjoittaa yhtä kokonaista lausetta.
Jos et olisi valehdellut niin olisivat luultavasti maksaneet sinulle koulutuksen ja testin. Nyt saat maksaa sen ihan itse jos haluat sen työn.
Salmonellatodistuksen tarviit myös! Ei muuta ku terveysasemalle käymään.
Aina kun käsitellään elintarvikkeita pitää olla hygieniapassi suoritettu. Sillä ei ole merkitystä osaako valmistaa ruokaa.
Jospa taas puhuttaisi asiaa.
Jos et ole yksin vuorossa, etkä tee vastaavana töitä niin et tarvitse.
Ja tämä muuten fakta, vaikka varmasti moni kokisi olonsa turvallisemmaksi jos kaikilla olisi jotka koskevat ruokaasi
Kyllä tarvitsee Mäkkärille. Ja tämä on tieto, tytär siellä töissä ja aloittaessaan vuosi sitten vaadittiin että passi on hankittava 3 kk sisällä aloittamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tarvitsee Mäkkärille. Ja tämä on tieto, tytär siellä töissä ja aloittaessaan vuosi sitten vaadittiin että passi on hankittava 3 kk sisällä aloittamisesta.
Tämä itseasiassa voi olla totta, mutta on sitten mäkkärin oma linjaus, ei valtakunnallinen määräys elintarvikealalla.
En tiedä miksi aikaisempi viestini sai ala peukkuja, kun kerroin että riittää että vuorossa olevalla vastaavalla on. Se kun ihan oikeasti on fakta :D nimimerkillä tehnyt töitä elintarvikevirastolle
Olisi muuten täydellinen työpaikka