Vatsa selkäkipu kohtaukset jotka tulee parin päivän välein??
Alatvatsaa nipistellyt jo viikon.. SItten tulee "kohtaus" joka kestää 5 min, puristaa vyötäröstä ja säteilee selkään. Sattuu hitosti!! Mikään asento ei ole hyvä. Kipulääke ai auta. Ei kuumetta, pissa kakka ok, olen perusterve 30v nuori nainen. En juo tai tupakoi. Pääsen vasta huomenna sairaalan mutta mistähän voi olla kyse??
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla eilen ollut sama teksti tällä?Normaali ihminen tilaa ajan terveyskeskus, jos on kyseiset vaivat ? Luulen valehtelet. Hyvää yötä!
Tilasin tänään. Pääsen huomenna
No mihin kierron vaiheeseen tämä ajoittuu?
Vierailija kirjoitti:
No mihin kierron vaiheeseen tämä ajoittuu?
kierto mennyt ohi jo???
Missä maassa terkkari on auki sunnuntaisin?
Ei kukaan mene suoraan sairaalaan kun sairastuu. Ensin käydään lääkärillä, joka antaa lähetteen sinne. Eihän siitä mitään tulisi, jos sairaalan saisi saapastella kuka tahansa potemaan vaivojaan.
Eikä sinun kannata vaivautua edes sinne lääkärille, sillä kuvauksesi perusteella voin kertoa, että sairastat haimasyöpää, joka on jo edennyt niin pitkälle, että sille ei voi enää mitään.
Virtsatieinfektio, vaikka et muita oireita virtsaamisen liittyen kokisikaan.
Tuleeko syömisen tai kahvinjuonnin jälkeen? Rengasmainen kipu vyötäröllä voisi olla sappivaivat.
Eikö sinulla eilen ollut sama teksti tällä?Normaali ihminen tilaa ajan terveyskeskus, jos on kyseiset vaivat ? Luulen valehtelet. Hyvää yötä!