Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse veikkaan, että vielä tulee aika, jolloin sukupuolia ei tunnusteta olevan olemassakaan

Vierailija
17.12.2022 |

En yllättyisi yhtään, jos vaikkapa vuonna 2100 elettäisiin Suomessa, jossa sukupuolia ei enää tunnustettaisi. Missään lomakkeissa ei ole erikseen, että mies tai nainen, kaikki ovat vain ihmisiä. Parisuhteeseen aletaan ihmisen kanssa, ei sukupuolen. Ja oli sitten penis tai vagina, niin ne eivät ole erikseen miehen tai naisen sukupuolielimiä, vaan ihmisen värkkejä. Tämä voi kuulostaa oudolta nyt, mutta kun sukupolvi tai pari elää tällaista elämää, niin ei sitä kukaan enää oudoksu.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks hitossa ne pitäisi "tunnustaa" yhtään sen enempää kuin hiusten värikään?

Vierailija
2/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks hitossa ne pitäisi "tunnustaa" yhtään sen enempää kuin hiusten värikään?

Oletko i d i o o t t i vai muuten vain karannut jostain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sukupuolia ole olemassakaan. On vain ihmisiä. Kohdullisia ja peniksellisiä.

Vierailija
4/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä vain unohtuu se, että oikeasti kyky tunnistaa ihmisen sukupuoli (samoin kuin ikä) onnistuu jo vauvoilta.

Vierailija
5/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin sukupolven jälkeen ei ole enää ketään jäljellä jos elämä jatkuu intersektionaalisena.

Vierailija
6/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että ei ketään sitten saa sanoa ihmisiksikään, koska kukaan ei voi tietää, että onko joku toinen ihminen vai ei. Tai siis kokeeko hän olevansa ihminen.

Vierailija
7/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kaksi ihmistä hinkkaa hilloviivojaan vastakkain ja ihmettelevät kun eivät saa jälkikasvua.

Vierailija
8/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvi sitä olla näkemässä.

Vierailija
9/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolet tulevat olemaan aina. Mun puolesta sekopäät voi leikki ettei ihmisillä ole eri varustuksia jalkojen välissä, mutta lapseni kyllä tulevat tietämään eron ja teen kaikkeni ettei tuollainen sekopäisyys tartu heihin.

Vierailija
10/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkeologit ihmettelevät tulevaisuudessa, miksi niin monella miehen pääkallolla on hiottu leukaluu.

Vierailija
11/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen jo kuollut 2100 mennessä

Vierailija
12/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti persut taistelee silloinkin luonnon puolesta, luonnottomuutta vastaan.

Vierailija
13/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sen sukupuolen määrittely olekaan millään muulla tavalla tärkeää kuin sillä tavalla että tiedetään perusteettomasti ylentää miehiä ja perusteettomasti alistaa naisia.

Vierailija
14/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi kuulostaa oudolta nyt, mutta kun sukupolvi tai pari elää tällaista elämää, niin ei sitä kukaan enää oudoksu.

Vähemmistöt voivat elää ihan minkälaista elämään tykkäävät, mutta ei tarvitse kuitenkaan kuvitella, että kaikki omaksuvat nuo samat höpötykset 

Vierailija
15/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en veikkaa niin. Minä veikkaan että vuonna 2100 maapallolla on niin ankarat olosuhteet, että vain parhaat selviytyvät. Ne parhaat ovat yleensä myös lisääntymiskykyisiå, mutta heillä ei välttämättä ole haluja lisääntyä.

Vierailija
16/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eikä oo myökään maiden välisiä rajoja, uskontoja, it's easy if you try.

Vierailija
17/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli taannoin eräs noin 25-vuotias nainen viikonloppuyönä pikkupienissään kaupungilla avautumaan tästä maailmanmenosta, kun odotettiin bussia pysäkillä. Totesi, että on käsittämätöntä että vielä vuonna 2022 hänen ajatellaan automaattisesti olevan nainen vain siksi, koska on tissit ja p i l l u. Oikeasti lähes itki, kun koki asian niin karmeaksi :D

Vierailija
18/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en veikkaa niin. Minä veikkaan että vuonna 2100 maapallolla on niin ankarat olosuhteet, että vain parhaat selviytyvät. Ne parhaat ovat yleensä myös lisääntymiskykyisiå, mutta heillä ei välttämättä ole haluja lisääntyä.

Pässi.

Vierailija
19/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän mukavaa. Osa sairauksista oireilee eri tavalla sukupuolesta riippuen, mutta mennään miestyyppisen oireilun mukaan. Naiset sietää kuolla pois siis mielestäsi?

Vierailija
20/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pässi.

Itse olet. Tulemme näkemään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän