Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse veikkaan, että vielä tulee aika, jolloin sukupuolia ei tunnusteta olevan olemassakaan

Vierailija
17.12.2022 |

En yllättyisi yhtään, jos vaikkapa vuonna 2100 elettäisiin Suomessa, jossa sukupuolia ei enää tunnustettaisi. Missään lomakkeissa ei ole erikseen, että mies tai nainen, kaikki ovat vain ihmisiä. Parisuhteeseen aletaan ihmisen kanssa, ei sukupuolen. Ja oli sitten penis tai vagina, niin ne eivät ole erikseen miehen tai naisen sukupuolielimiä, vaan ihmisen värkkejä. Tämä voi kuulostaa oudolta nyt, mutta kun sukupolvi tai pari elää tällaista elämää, niin ei sitä kukaan enää oudoksu.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli taannoin eräs noin 25-vuotias nainen viikonloppuyönä pikkupienissään kaupungilla avautumaan tästä maailmanmenosta, kun odotettiin bussia pysäkillä. Totesi, että on käsittämätöntä että vielä vuonna 2022 hänen ajatellaan automaattisesti olevan nainen vain siksi, koska on tissit ja p i l l u. Oikeasti lähes itki, kun koki asian niin karmeaksi :D

No mikä hän sitten itse koki olevansa? 

Vierailija
22/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en veikkaa niin. Minä veikkaan että vuonna 2100 maapallolla on niin ankarat olosuhteet, että vain parhaat selviytyvät. Ne parhaat ovat yleensä myös lisääntymiskykyisiå, mutta heillä ei välttämättä ole haluja lisääntyä.

Pässi.

Itse olet. Tulemme näkemään :)

Ilmastohörhö vauhdissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli taannoin eräs noin 25-vuotias nainen viikonloppuyönä pikkupienissään kaupungilla avautumaan tästä maailmanmenosta, kun odotettiin bussia pysäkillä. Totesi, että on käsittämätöntä että vielä vuonna 2022 hänen ajatellaan automaattisesti olevan nainen vain siksi, koska on tissit ja p i l l u. Oikeasti lähes itki, kun koki asian niin karmeaksi :D

Eri, mutta se tuskin oli olennaista. Olennaista on päästä avautumaan, esittää muita parempia ilman että tarvitsee tehdä mitään ja saada draamaa aikaan. Jos joku sitten vastaa tähän idiotismiin niin pääsee uhriutumaan. Katso Renatsin hyökkäys Valtaojaa vastaan niin näet mallisuorituksen miten se tehdään tyylipuhtaasti.

Vierailija
24/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi olevansa ihminen, ei mitään sukupuolta. Seurusteli naisen kanssa, mutta ei tuntenut olevansa lesbo, koska tämä nainenkin on vain ihminen ja ihmiset seurustelevat keskenään ja sillä hyvä. Näin hän asian tuumi.

Vierailija
25/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä vaikuttaa esim tiloissa,joissa nyt on naisten ja miesten pukuhuoneet ja wc:t? Melkoisia muutoksia pitää tehdä,kun muutetaan kaikki yhteisvessat yksilökopeiksi, ja uimahallien, kuntosalien yms pukeutumistilat kaikille yhteiskäyttöönsopiviksi. Entäpä koulujen wc-tilat, liikuntatunnit ja pukeutumistilat? Johonkin asti ymmärrän sukupuolineutraaliutta, esim. työpaikoilla, mutta perinteisten asioiden uudelleen järjestäminen vie kyllä aikaa.

Vierailija
26/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä luulla mitä haluaa. Todennäköisintä on se että jo parinkymmenen vuoden päästä ajatellaan näitä nykyisiä sukupuolivapaushörhöjä täysinä idiootteina.

Vierailija
27/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi olevansa ihminen, ei mitään sukupuolta. Seurusteli naisen kanssa, mutta ei tuntenut olevansa lesbo, koska tämä nainenkin on vain ihminen ja ihmiset seurustelevat keskenään ja sillä hyvä. Näin hän asian tuumi.

Aika sekaisin. Ei ihme että masennus ja mielenterveyshäiriöt lisääntyvät kun elämä on tällaista.

Vierailija
28/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta se tuskin oli olennaista. Olennaista on päästä avautumaan, esittää muita parempia ilman että tarvitsee tehdä mitään ja saada draamaa aikaan. Jos joku sitten vastaa tähän idiotismiin niin pääsee uhriutumaan. Katso Renatsin hyökkäys Valtaojaa vastaan niin näet mallisuorituksen miten se tehdään tyylipuhtaasti.

Mitä ne erisukupuolen edustajat sitten ovat tai pikemminkin kokevat olevansa? 

Vierailija
29/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä luulla mitä haluaa. Todennäköisintä on se että jo parinkymmenen vuoden päästä ajatellaan näitä nykyisiä sukupuolivapaushörhöjä täysinä idiootteina.

Sanoisin, että valtaosa pitää niitä idiootteina jo nyt.

Vierailija
30/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan tällä palstalla, missä äärisukupuolittuneisuus on ainoa oikea ajattelutapa. 

Vierailija
31/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen et maailmanloppu on tapahtunut jo paljon ennen vuotta 2100. *odotellessa*

Vierailija
32/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen et asiat menee just toiseen suuntaan. Aina kun länsimaissa mennään johonkin älyttömään ääripään ajatteluun, niin jossain vaiheessa enemmistö ja uudet sukupolvet kyllästyy ja sitten saatetaan mennä toiseen ääripäähän kunnes taas ajan myötä siihen kyllästytään. Millään faktoilla ja tieteellä ei ole merkitystä näissä ääri-ideologioissa. Joissain sivistymättömissä maissa sitten ääri-ideologiat vallitsevat aina, eikä mikään varmaan muutu vielä satoihin vuosiin.

Vierailija
33/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan tällä palstalla, missä äärisukupuolittuneisuus on ainoa oikea ajattelutapa. 

Äärisukupuolittuneisuus? On olemassa vain kaksisukupuolta, jotka saa syntymän yhteydessä. Jos se on äärisukupuolittuneisuutta niin so be it.

Vierailija
34/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä vaikuttaa esim tiloissa,joissa nyt on naisten ja miesten pukuhuoneet ja wc:t? Melkoisia muutoksia pitää tehdä,kun muutetaan kaikki yhteisvessat yksilökopeiksi, ja uimahallien, kuntosalien yms pukeutumistilat kaikille yhteiskäyttöönsopiviksi. Entäpä koulujen wc-tilat, liikuntatunnit ja pukeutumistilat? Johonkin asti ymmärrän sukupuolineutraaliutta, esim. työpaikoilla, mutta perinteisten asioiden uudelleen järjestäminen vie kyllä aikaa.

Se vaikuttaa niin, että miehet saa luvan kanssa tulla naisten tiloihin. Naiset eivät edelleenkään uskalla miesten tiloihin väkivallan pelossa, mutta se ei haittaa sillä vain naisten kuuluu mukautua miesten mielihalujen mukaan.

Vierailija
35/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, siihen mennessä kehitysmaalaisten määrä länsimaissa on jo niin suuri, että intersektionaalisekoilusta tulee jo väestörakenteenkin myötä marginaaliajattelua, joka luultavasti kirotaan valkoisen alkuperäisväestön keskuudessa.

Vierailija
36/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, suvullisen lisääntymisen konsepti on kuitenkin aika vanha, ja luonnossakin on edelleen urokset ja naaraat. En usko, että länsimaissa keksitty neutraaliusaate elää kovin vanhaksi, jo tuleva lama sen varmaan hävittää.

Vierailija
37/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli nyt hirveän turvaton olo. Tämä palsta ei ole turvallinen tila.

Vierailija
38/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti- kirjoitti:

Enpä tiedä, suvullisen lisääntymisen konsepti on kuitenkin aika vanha, ja luonnossakin on edelleen urokset ja naaraat. En usko, että länsimaissa keksitty neutraaliusaate elää kovin vanhaksi, jo tuleva lama sen varmaan hävittää.

Varmaan muutamassa vuodessa ihmisiä alkaa vituttaa koko neutraalius ja he haluavat taas kunnon seksuaalista jännitettä sukupuolten välille ja kunnon seksiä.

Vierailija
39/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti- kirjoitti:

Ennen vanhaan avioliitto oli aivan eri asemassa se kun oli olennainen työkalu elämässä selviytymiseen. Ei ollut asumis-, toimeentulo yms. tukia. Jokaisen piti pitää itsestään huolta parhaalla katsomallaan tavalla ja kaksi ihmistä pystyi siihen paremmin kuin yksi. 

Nyt kun edessä on rahan puutteessa näiden tukiviidakkojen pakkoalasajo, niin ehkäpä tässäkin asiassa palataan vanhaan. 

Vierailija
40/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, siihen mennessä kehitysmaalaisten määrä länsimaissa on jo niin suuri, että intersektionaalisekoilusta tulee jo väestörakenteenkin myötä marginaaliajattelua, joka luultavasti kirotaan valkoisen alkuperäisväestön keskuudessa.

Valkoinen, woke-henkinen väestö ajaisi itsensä sukupuuttoon nopeasti ja lahjoittaisi elintilansa kehitysmaalaisille, jos tämä kehitys jatkuisi pidemmälle, mutta niin tuskin tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä