Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse veikkaan, että vielä tulee aika, jolloin sukupuolia ei tunnusteta olevan olemassakaan

Vierailija
17.12.2022 |

En yllättyisi yhtään, jos vaikkapa vuonna 2100 elettäisiin Suomessa, jossa sukupuolia ei enää tunnustettaisi. Missään lomakkeissa ei ole erikseen, että mies tai nainen, kaikki ovat vain ihmisiä. Parisuhteeseen aletaan ihmisen kanssa, ei sukupuolen. Ja oli sitten penis tai vagina, niin ne eivät ole erikseen miehen tai naisen sukupuolielimiä, vaan ihmisen värkkejä. Tämä voi kuulostaa oudolta nyt, mutta kun sukupolvi tai pari elää tällaista elämää, niin ei sitä kukaan enää oudoksu.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan on sitten siirryttävä pimeään verkkoon, missä saa ylläpitää miesvihaa ja sukupuolivastakkainasettelua rauhassa!

Vierailija
42/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2100 mennessä puhutaan ihmislajin uroksista, naaraista ja friikeistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en veikkaa niin. Minä veikkaan että vuonna 2100 maapallolla on niin ankarat olosuhteet, että vain parhaat selviytyvät. Ne parhaat ovat yleensä myös lisääntymiskykyisiå, mutta heillä ei välttämättä ole haluja lisääntyä.

Kummasti yleensä kriisiaikoina syntyvyys nousee. Lieköhän jotenkin poikkeuksellisen eroottista tuo taistelu elämästä ja kuolemasta.

Vierailija
44/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin ihmisillä on lisääntymiseen liittyvät primaariset sukupuoliominaisuudet, on olemassa havaittavissa oleva sukupuoli. Ei se katoa, vaikka kieltäisit sukupuolen käsitteen täysin ja eliminoisit dikotomisen sukupuolijaon  käsitteet kaikesta poliittisesta ja oikeudellisesta kielenkäytöstä. Hihhulit eivät käsitä, että ihmisiä ei olisi ilman dikotomista sukupuolijärjestelmää, joka on tuottanut itse asiassa koko ihmislajin.  Ehkä vuosisatojen tai tuhansien päästä on jäljellä enää itse itseään monistavia kyborgeja, joiden lisääntyminen ja olemassaolo ei ole enää riippuvainen binaarisesta sukupuolijärjestelmästä, mutta se aika on vielä hyvin kaukana tulevaisuudessa. Meistä tulee ehkä semikuolemattomia suvuttomasti lisääntyvien eliöiden kaltaisia olentoja, jotka tarvittaessa kloonaavat itsensä, mistä sitä tietää. 

Vierailija
45/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas näitä teinien utopioita. Biologinen sukupuoli on ja tulee olemaan, kunnes evoluutio keksii tehokkaamman tavan lisääntyä. Sukupuolistereotypiat voivat olla mennyttä aikaa, mutta en oikein usko siihenkään. Jokaisella kulttuurilla ja aikakaudella on omansa. Ehkä tulevaisuudessa ne on neutraalimpia, mutta ihan taatusti on jonkinlaisia mies- ja naissukupuoleen perustuvia odotuksia.

Vierailija
46/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli taannoin eräs noin 25-vuotias nainen viikonloppuyönä pikkupienissään kaupungilla avautumaan tästä maailmanmenosta, kun odotettiin bussia pysäkillä. Totesi, että on käsittämätöntä että vielä vuonna 2022 hänen ajatellaan automaattisesti olevan nainen vain siksi, koska on tissit ja p i l l u. Oikeasti lähes itki, kun koki asian niin karmeaksi :D

No mikä hän sitten itse koki olevansa? 

Sanoi olevansa ihminen, ei mitään sukupuolta. Seurusteli naisen kanssa, mutta ei tuntenut olevansa lesbo, koska tämä nainenkin on vain ihminen ja ihmiset seurustelevat keskenään ja sillä hyvä. Näin hän asian tuumi.

No olkoot mikä vain. Hänen asiansa. Mutta minä olen hetero, eikä sitä voi normalisoimalla tai neutralisoimallakaan muuttaa. En myöskään kärsi siitä! Pari hyvää lesbokaveria, jotka ovat ihan kivan näköisiäkin. Mutta sänkykaveriksi ei ikinä, ja sen kyllä tietävätkin. Eli en usko, että tulevaisuudessakaan kaikille olisi sukupuoli ihan sama.

Vierailija
47/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm ja vauvat viljellaan purkeissa.

Naen taman. Kaikilla kokovalkoiset koltut paalla.

Mutta vain eliitti elaa nain hulpeasti. Pakanat ovat edelleen metsasaa ydinperheena ja koyhina.

Vierailija
48/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä voisi lulla, mutta jossain vaiheessa ihmisen viisaus loppuu, ja Luoja puuttuu asiaan ja laittaa asiat uusiksi.

Vierailija
49/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkallista kuukautislomaa varten täytyy tunnustautua.

Vierailija
50/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, siihen mennessä kehitysmaalaisten määrä länsimaissa on jo niin suuri, että intersektionaalisekoilusta tulee jo väestörakenteenkin myötä marginaaliajattelua, joka luultavasti kirotaan valkoisen alkuperäisväestön keskuudessa.

Valkoinen, woke-henkinen väestö ajaisi itsensä sukupuuttoon nopeasti ja lahjoittaisi elintilansa kehitysmaalaisille, jos tämä kehitys jatkuisi pidemmälle, mutta niin tuskin tapahtuu.

Niinhän se tekisi, mutta se ei ehdi tehdä sitä kun länsi on jo pirstaloitunut, puolikehitysmaalaistunut, hajonnut rinnakkaisyhteiskuntiin ja islamisoitunut siinä vaiheessa.

Vierailija
51/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän sukupuolia ole olemassakaan. On vain ihmisiä. Kohdullisia ja peniksellisiä.

Ja sukupuoli määräytyy sen mukaan kumman nisäkäs (myös ihminen) omistaa.

Vierailija
52/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen tämän tapahtuvan jo 2030.

Meiltä kielletään sukupuolet, et saa kutsua miestä työmieheksi, esimieheksi tai ukoksi. Naisille tämä tapahtuu jo aikaisemmin, et saa kutsua naista naiseksi, äidiksi, tädiksi tai millään ammattinimillä, joista kävisi ilmi sukupuoli. Ihmiset tullaan ensin typistämään sukupuolielimiksi ja sitten sukupuolet kielletään kokonaan.

Vierailija
53/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintynyttä paskaa

Vierailija
54/62 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs siitä sitten - eihän se kenenkään olemista muuttaisi. Varmaan silloin jokainen voisi olla sitä mitä on, kun ei olisi sukupuoliroolista mitään taakkaa, ja kumppaniksi toki valikoituu sellainen, johon tuntee vetoa. Ehkä silloin ei tiedostaisi tai ajattelisi tuntevansa vetoa naiseen/mieheen, mutta mikäli henkilö nykykäsityksen mukaan olisi hetero, hän päätyisi meidän käsityksen mukaiseen heterosuhteeseen.

Vierailija
55/62 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti näin tapahtuu. Kaiken maailman persut toki yrittää tätäkin asiaa jarruttaa, mutta ei tule onnistumaan.

Vierailija
56/62 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taisteluhelikopteri pl su jolloin olen raitiovaunu nimenomaan se punainen joka tuli, Tampereelle niiiih.

Vierailija
57/62 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä.

(laukesin tässä muuten nautinnollisesti tänä aamuna peppuuni!)

Vierailija
58/62 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä.

(laukesin tässä muuten nautinnollisesti tänä aamuna peppuuni!)

Vierailija
59/62 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihminen tuhoaa itse itsensä?

Vierailija
60/62 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Tämä on vain tässä maailman ajassa olevaa touhotusta. 20 vuoden päästä touhotetaan jotain muuta ja 20100 -luvulla joku voimakkaampi ja elinvoimaisempi kulttuuri on vallannut pullamössöisen populaation elintilan. Miksi? No koska lisääntyvät perinteisesti. Kulttuureita on aina tullut ja mennyt ja me todistamme parhaillaan länsimaisen kulttuurin auringonlaskua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi