Kuinka lakata pitämästä toisesta ihmisestä?
Olen alkanut pitämään henkilöstä jota en voi saada. En osaa lakata ajattelemasta häntä. Näen jopa unia hänestä.
Onko unohtamiseen jotain nopeaa keinoa? Keinoa jolla huijata aivoja olemaan tykkäämästä toisesta?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne. Olen naimisissa enkä edes haluaisi vaihtaa puolisoani häneen, mutta silti hän on koko ajan mielessä.
Miksi et halua vaihtaa?
Vaikka hän onkin ihana, on oma puolisoni järjellä ajatellen kaikin puolin parempi. Vetovoimaa on molempien puolelta, mutta ei tämä toinenkaan varmasti halua vaihtaa puolisoaan.
Oletko kysynyt asiasta? Onko teillä ikäeroa paljon vai miksi ei toimisi?
Nonni, nyt korkit kiinni mammat. Hampaiden pesulle sekä nukkumaan, muuta neuvoa ei tänään enää tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne. Olen naimisissa enkä edes haluaisi vaihtaa puolisoani häneen, mutta silti hän on koko ajan mielessä.
Miksi et halua vaihtaa?
Vaikka hän onkin ihana, on oma puolisoni järjellä ajatellen kaikin puolin parempi. Vetovoimaa on molempien puolelta, mutta ei tämä toinenkaan varmasti halua vaihtaa puolisoaan.
Ei ole erityistä ikäeroa. Ei toimisi, kun molemmilla puolisot ja lapset. Arki ei varmasti järjestyisi yhtä mukavasti kuin nykyisen kanssa, vaikka suhde onkin ajan myötä vähän laimentunut.
En halua kysyä toisen ajatuksia vaihtamisesta, koska itse en halua vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne työkaverin kanssa eli välttely ei onnistu
Onko tilanne muuttumaton? Nykyään vaihtuvuus on suurta.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä lakkaan pitämästä ihmisistä kun tutustun häneen edes pintapuolisesti.
Eli pidät aluksi ulkonäöstä vai yleisesti ajatuksesta ihmisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua vaihtaa?
Ei ole erityistä ikäeroa. Ei toimisi, kun molemmilla puolisot ja lapset. Arki ei varmasti järjestyisi yhtä mukavasti kuin nykyisen kanssa, vaikka suhde onkin ajan myötä vähän laimentunut.
Saanko kysyä oletteko miten vanhoja? Itsellä tismalleen sama tilanne. Nyt elättelen toiveita, että kyseessä sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua vaihtaa?
Saanko kysyä oletteko miten vanhoja? Itsellä tismalleen sama tilanne. Nyt elättelen toiveita, että kyseessä sama.
Samassa tilanteessa aika moni, me ollaan 30+
Todennäköisesti olet tehnyt päässäsi sellaisen "ihanneversion" tästä ihastuksestasi. Kun ymmärrät, ettei tämä ihanneversio päässäsi ole se oikea henkilö, vaan sinun omaa mielikuvitustasi niin saatat pikkuhiljaa menettää kiinnostuksen kohdetta.
Ja jos henkilö on varattu, niin mieti jos itse olisti hänen puoliso ja miltä tuntuisi, jos toiset naiset olisi ihan pihkassa mieheesi ja toivoo saavansa miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en voi saada erästä omista mielenterveysongelmistani johtuen. Hulluinta on, että hän on jopa halunnut kanssani olla, mutta minä en vain kykene. Olisi väärin että tällainen hullu pilaisi toisen elämän.
Heeei, älä ajattele noin. Voisitte olla yhdessä onnellisia, et ole hullu vaan erilainen. Kaikilla meillä on haasteemme. 😥
Samaa mieltä, olet jalo päätöksessäsi, mutta jos molemmat toistenne kanssa olisitte viihtyneet niin antaa mennä!
Hanki muita (kaukaa tai läheltä) seurattavia tyyppejä tai turvallisia uusia kontakteja. Joku päivä kohde vaihtuu. Tai sitten seuraat sitä jota ei saavuta, ehkä monet tekevät niin. Mutta ei ole kiva jos tulee itku, jos hlö poistuu vaikka somesta. Mutta sellaista se vähän on, elämä.
Ei muuta kuin sänkyyn, kokemus tulee olemaan pettymys. Lähtee pois mielestä. Ja sitten jos osuu siihen yhteen prosenttiin että, on parempi sitten se on menoa parempaan suhteeseeen.
Heeei, älä ajattele noin. Voisitte olla yhdessä onnellisia, et ole hullu vaan erilainen. Kaikilla meillä on haasteemme. 😥