Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko käytätte samaa lasia?

Vierailija
17.12.2022 |

Minulla on ollut käytössä sama mäkkärin kokislasi nyt kolmisen viikkoa ja mielestäni se on yhä juomakelpoinen. Siinä on ollut vain sokerittomia limuja, joten se ei ole mitenkään tahmainen yms. Kokis on hieman värjännyt sitä, mutta luulisi että sitä voisi vielä viikon käyttää ja sitten heittää tiskikoneeseen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuvana käytön samaa lasia hyvinkin kauan

Vierailija
2/7 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon lasista vain vettä ja kyllä se aika monta päivää yleensä on käytössä ennen kun vaihdan.

Silloin menee vaihtoon, jos lasiin on jäänyt vettä jostain syystä, koska melko suurella todennäköisyydellä jompikumpi noista mun vesilasikyttääjäkissoistani on käynyt latkimassa siitä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin asuvana käytön samaa lasia hyvinkin kauan

Ja mä taas yksin asuvana ,astioita rakastavansa ja niitä paljon omistavansa bakteerikammoisena vain kerran tai kaksi.

Vierailija
4/7 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää-pari viikkoa, riippuu miten jaksan pestä.

Vierailija
5/7 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkkää vettä juoden, kolme-neljä kertaa, muita juomia varten otan aina puhtaan lasin.

Vierailija
6/7 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon lasista vain vettä ja kyllä se aika monta päivää yleensä on käytössä ennen kun vaihdan.

Silloin menee vaihtoon, jos lasiin on jäänyt vettä jostain syystä, koska melko suurella todennäköisyydellä jompikumpi noista mun vesilasikyttääjäkissoistani on käynyt latkimassa siitä..

Kissoista saa toksoplasmoosin - varmaan tiedät mitä se tarkoittaa!?!

Vierailija
7/7 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissoista saa toksoplasmoosin - varmaan tiedät mitä se tarkoittaa!?!

Suhtaudun asiaan niin, että tästä elämästä ei ole kukaan lopulta hengissä selvinnyt. Mulla ei ole eikä tule lapsia, joten ei kenenkään tuntemattoman tarvitse siitäkään huolehtia. Muistaakseni Suomessa noin yksi kissa sadasta kantoi toksoplasmoosia ja mun kissat on sisäkissoja, joten en edes jaksa pitää riskiä kovin suurena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan