Mitä ET toivo joululahjaksi?
Kommentit (28)
Varmaan matkan kotiin
ET haluaa kotiin
ET
The Extra Terrestial... tai jotain
Kukkia. Pliis älkäää ostako niitä mulle. Säälin niitä aina enkä pysty heittämään pois. Nuorempana mulla oli vuosia takuulla metrin levyinen joulutähti riesanani, joka ei tietysti edes kukkinut koskaan.
En tartten mitään, mutta jos joku on jotain ostanut, villasukat olis kiva.
En halua mitään Joululahjaa.
Meillä on ollut sovittuna suvun kanssa jo vuosia,että aikuisille ei osteta yhtään Joululahjaa .
Lapsille ja nuorille ( alle parikymppisille) ostamme.
Ja se on sitten siinä.
Mikä ihana helpotus ja rauha maassa.
Tämä on todellakin iso helpotus kaikille .
Olen iät ja ajat toivonut, että ei vaihdettaisi lahjoja. Musta on tosi ikävää ottaa vastaan tavaraa, jolle ei ole käyttöä ja vaikka jonkun asiakkaan antaman suklaarasian takana on kaunis ajatus, niin vegaanina niitä ei tule syötyä. Samoin viinit lahjoitan pääsääntöisesti eteenpäin. En myöskään halua kosmetiikkaa, sitä on vaikea antaa eteenpäin ja kun on julmetun herkkä iho, niin ne omalle ihotyypille sopivat eettiset tuotteetkin tulee osteltua mieluiten itse. En käy kampaamoissa tai kasvohoidossa, hierontalahjakortti on varmaan ainoa, jolle olisi käyttöä.
Ja kun vietän työn puolesta reissun päällä noin kolmanneksen vuodesta, niin kylpylä/hotellilahjakorttikaan ei kyllä ole se osuvin, en halua vapaa-ajallani lusia yhdessäkään hotellihuonessa jos ei ole pakko.
En mitään, en kertakaikkiaan mitään. Ja uskon, että meitä on muitakin. Onhan? Joten,te "antamisen ilosta" nauttivat, muitakaa nyös, että kaikki eivät ihan oikeasti halua mitään.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, en kertakaikkiaan mitään. Ja uskon, että meitä on muitakin. Onhan? Joten,te "antamisen ilosta" nauttivat, muitakaa nyös, että kaikki eivät ihan oikeasti halua mitään.
Ottamisen ilosta puhutaan liian vähän yhteiskunnassamme.
Mitään hemmotteluhoitoja yms.