Mitä siellä taivasten valtakunnassa tehdään?
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt samaa, että mitä hemmettiä olisi tarkoitus tehdä iäisyys kuoleman jälkeen? Vähänkö kävisi aika pitkäksi. Jaksaisiko sitä selvinpäin?
Taivaassa ei ole ollenkaan aikaa .
Fyysisestihän taivaassa ei varmasti olla, se lienee kaikille selvää. jos aikaa ei ole niin miten siellää vois tunnistaa edesmennenneitä sukukulaisia jne.
Taivaassa on kaikki n.30 v. Kaikki tunnetaan täysin.
Ttu mä tutuille tai sukulaisille mun kaikkia salaisuuksia halua paljastaa. Noinko oikeasti käy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt samaa, että mitä hemmettiä olisi tarkoitus tehdä iäisyys kuoleman jälkeen? Vähänkö kävisi aika pitkäksi. Jaksaisiko sitä selvinpäin?
Fyysisestihän taivaassa ei varmasti olla, se lienee kaikille selvää. jos aikaa ei ole niin miten siellää vois tunnistaa edesmennenneitä sukukulaisia jne.
Ttu mä tutuille tai sukulaisille mun kaikkia salaisuuksia halua paljastaa. Noinko oikeasti käy?
Ei kaikki sukulaisesi kuitenkaan sinne pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mutta melko varma että se taivasten valtakunta liittyy sydämeen ja siellä ei ilkeä sukulainen tongi asioita vaan kaikki on hyvin
Läheisyyttä, synnit anteeksi, hyvällä tavalla tunteminen
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäkää nyt et kuollaan jokainen uskonnosta tai muusta riippumatta oikeasti kun aika on.
ja eläkää sen mukaan. On vain yksi elämä.
Ikuinen sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä ei ole mitään salattavaa eikä syntiä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäkää nyt et kuollaan jokainen uskonnosta tai muusta riippumatta oikeasti kun aika on.
ja eläkää sen mukaan. On vain yksi elämä.
Ikuinen sellainen.
Niin sielu elää
?
Vierailija kirjoitti:
Se on niinkun ruotsinlaiva, mutta virsikaraokella.
Tunnelma riippuu myös siitä pääseekö tai joutuuko protestanttiselle vaiko katolisella puolelle taivasta:
Siellä toteutuu se alkuperäinen tarkoitus.
Muuri oli rakennettu jaspiskivestä, ja kaupunki oli kimmeltävää, lasinkirkasta kultaa. 19
Kaupunginmuurin perustukset oli kaunistettu kaikenlaisilla kalliilla kivillä. Ensimmäisenä peruskivenä oli jaspis, toisena safiiri, kolmantena kalsedoni, neljäntenä smaragdi, 20viidentenä sardonyksi, kuudentena karneoli, seitsemäntenä krysoliitti, kahdeksantena berylli, yhdeksäntenä topaasi, kymmenentenä krysopraasi, yhdentenätoista hyasinttikivi ja kahdentenatoista ametisti. 21Porttitorneina oli kaksitoista helmeä – kukin kahdestatoista tornista oli tehty yhdestä helmestä. Kaupungin valtakatu oli kultaa, puhdasta kuin läpinäkyvä lasi.
22Temppeliä en kaupungissa nähnyt, sillä sen temppelinä on Herra Jumala, Kaikkivaltias, hän ja Karitsa. 23
Kaupunki ei myöskään tarvitse valokseen aurinkoa eikä kuuta, sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppuna on Karitsa. 24
Kansat kulkevat sen valossa, ja maailman kuninkaat tuovat sinne mahtinsa kaiken loiston. 25
Sen portteja ei suljeta päiväsaikaan, ja yötä siellä ei olekaan. 26Kaikki kansojen kalleudet ja ihanuudet tuodaan sinne. 27
Mitään epäpuhdasta ei sinne päästetä, ei ainoatakaan iljettävän valheen palvelijaa, vaan ainoastaan ne, joiden nimet on kirjoitettu Karitsan elämänkirjaan.
ilmestyskirja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et sä kiroilusta päätellen sinne ole matkallakaan, joten älä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on alkuperäinen tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tila mikä oli ensinmäisillä ihmisillä paratiisissa.
Samaa kuin nytkin. Palvellaan Jumalaa.
Tapahtukoon sinun tahtosi, myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Pestyään heidän jalkansa Jeesus puki viitan ylleen ja asettui taas aterialle. Hän sanoi heille: "Ymmärrättekö te, mitä teille tein? Te puhuttelette minua opettajaksi ja herraksi, ja oikein teette: sehän minä olen. Jos nyt minä, teidän herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, tulee myös teidän pestä toistenne jalat. Minä annoin teille esimerkin, jotta tekisitte saman minkä minä tein teille. Totisesti, totisesti: ei palvelija ole herraansa suurempi eikä lähettiläs lähettäjäänsä suurempi. Kun te tämän tiedätte ja myös toimitte sen mukaisesti, te olette autuaat.
'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
"Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Tässä on laki ja profeetat."
Suurempaa rakkautta ei kukaan voi osoittaa, kuin että antaa henkensä ystäviensä puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tila mikä oli ensinmäisillä ihmisillä paratiisissa.
Voi ratsastaa leijonalla ja dinolla. Kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Eräs VL saarnamies oli sanonut että kun taivaassa olevat kurkistavat helvetin tuliseen mereen ja näkevät siellä ikuisesti kärsivät jotka ovat aivan samanlaisia kuin he, heidän ilonsa moninkertaistuu kun he ymmärtävät kuinka pienestä se oli kiinni. Eli pitää olla siis tarkkana minkä seurakunnan jäsenyys tulee hankittua, ja sääli tietysti kaikkiin muihin uskontoihin kuuluvia ja alkuasukkaita jotka eivät sattuneet asiasta kuulemaan, mutta se oli Jumalan tahto, että vain harvat ja valitut pääsevät taivaaseen...
En usko tuota- kuka voisi Taivaassa iloita nähden toisten kärsimyksen? Taivaassa ylistetään Herraa,syntiinlankeemuksessa tullut synti on pois kokonaan.
Siellä tunnetaan toisemme ,on ikuinen loppumaton rauha ja ilo. Minkään srk:n jäsenyys ei pelasta vaan tulee uudestisyntyä . Se tarkoittaa että kun taivasasiat alkavat kiinnostaa,tulee ottaa vaari asiasta ,anoa Herralta uskoa. Kun Herra on sen antanut eli olet uudestisyntynyt tulee lähteä myös vaeltamaan Herran yhteydessä. Hän ohjaa ,miten tulee elää,Sanansa kautta. Seurakunnassa toisten yhteydessä tulee käydä Sanan kuulossa ja rukouksenkin Herra vaikuttaa. Itse ei taida Taivastietä kulkea,mutta näin Herra itse ohjaa ja kantaa em. asioiden kautta. Ne,jotka eivät ole koskaan Herrasta kuulleet,tuomitaan käsittääkseni sen mukaan,mitä ovat tehneet,valinneetko hyvän vai pahan.
Mietin vaan tuota Herra-hommaa kun täällä maan päällä niin monilla naisilla on negatiivisia kokemuksia miehistä, niin sitten pitäisi pystyä rakastamaan ja ylistämään miespuolista Jumalaa. Jos muuten elää moitteettomasti elämänsä ja on hyvä ihminen, mutta ei pysty rakastamaan "Herraa" niin joutuuko silloin helvettiin?
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan tuota Herra-hommaa kun täällä maan päällä niin monilla naisilla on negatiivisia kokemuksia miehistä, niin sitten pitäisi pystyä rakastamaan ja ylistämään miespuolista Jumalaa. Jos muuten elää moitteettomasti elämänsä ja on hyvä ihminen, mutta ei pysty rakastamaan "Herraa" niin joutuuko silloin helvettiin?
Jeesus onkin vähän eri asia
Jumalan rakastaminen on hänen käskyjensä noudattamista, näin taitaa lukea raamatussa
Se on kokonaan eri todellisuus ,kun materialistinen.