Mitä siellä taivasten valtakunnassa tehdään?
Kommentit (222)
Valitettavasti uskontojen otteessa olevat ihmiset pilaavat elämänsä ja välinsä tässä reaalimaailmassa, kun kuvittelevat viettävänsä iäisyyden taivaassa.
Olettavat saavuttavansa "iäisyyden herrassa" kohtelemalla ei uskovaisia ylimielisesti ja arvostelevasti. Hellareiden henkinen väkivalta ja manipulointi ihmissuhteissa on vailla vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jumala on olemassa niin viimeistäin nyt ois reilua laittaa edes jokin viesti! ja tarttua toimeen!
On jo laittanut ,kirjan.Siinä on kaikki tarvittava tieto.[/quo
Näillä mennään. Oman kokemuksen mukaan meitä ja sanomisia ei kukaan edes muista muutaman 10 jälkeen.
.Mullan alla ollaan kumpanenki.
Olen aina ihmetellyt samaa, että mitä hemmettiä olisi tarkoitus tehdä iäisyys kuoleman jälkeen? Vähänkö kävisi aika pitkäksi. Jaksaisiko sitä selvinpäin?
On sääli kun uskovaiset jättää elämänsä elämättä ja taivaassa onkin sitten vain sitä harpun soittoa ja naapurin epävireisen soiton kuuntelemista. 😄
Vierailija kirjoitti:
On sääli kun uskovaiset jättää elämänsä elämättä ja taivaassa onkin sitten vain sitä harpun soittoa ja naapurin epävireisen soiton kuuntelemista. 😄
Tämä kommentti vahvistaa käsitystäni siitä, että uskovien pilkkaajat ovat elämässään helpolla päässeitä, jotkut vähän tylsistyneitä jne. Ei osata kuvitella että joillain on sellaista helvettiä, ettei siinä ajattele "elämän jäämistä elämättä", kunhan selviytyy. Ja Jeesuksen apu on tullut sitä kautta tutuksi. :) Pilkkaajat joilla elämä aina ollut helppoa, huutelevat sitten Jumalaa todistamaan itseään. Ja en missään nimessä jätä elämää elämättä, päinvastoin. Arvostan elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jumala on olemassa niin viimeistäin nyt ois reilua laittaa edes jokin viesti! ja tarttua toimeen!
On jo laittanut ,kirjan.Siinä on kaikki tarvittava tieto.[/quo
Näillä mennään. Oman kokemuksen mukaan meitä ja sanomisia ei kukaan edes muista muutaman 10 jälkeen.
.Mullan alla ollaan kumpanenki.
Mutta sana pysyy iäti.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt samaa, että mitä hemmettiä olisi tarkoitus tehdä iäisyys kuoleman jälkeen? Vähänkö kävisi aika pitkäksi. Jaksaisiko sitä selvinpäin?
Taivaassa ei ole ollenkaan aikaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko tarkemmin?
Kysyin kerran jehovan todistajilta, että jos eläisin ikuisesti mitä tekisin luonnontieteilijänä. Vastaus oli, että tutkisin maailman saloja. Kysyin sen jälkeen, mitä sitten, kun olen tutkinut ne kaikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kiire vaan jatkuu? Koska sitä pääsee vapaaksi tästä elämänpyörästä jos kuolemakaan ei vapauta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko tarkemmin?
Aika on vaan maanpäällinen mitta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fyysisestihän taivaassa ei varmasti olla, se lienee kaikille selvää. jos aikaa ei ole niin miten siellää vois tunnistaa edesmennenneitä sukukulaisia jne.
Hyvässä paikassa on , vain sinne päässeet. Tylsä ja nihkeä paikka.
Ei iloa, jännitystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kiire vaan jatkuu? Koska sitä pääsee vapaaksi tästä elämänpyörästä jos kuolemakaan ei vapauta?
Ei tunneta sellasta kun kiire. täydellisyydessä.
Miten SYDÄN liittyy taivasten valtakuntaan?
Rakastuneena jotkut sanoo "kuin aika pysähtyi" tms vai
Raamatun mukaan Jumala on luonut ihmisen omaksi kuvakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tunneta sellasta kun kiire. täydellisyydessä.
No vaikka sana kiire puuttuisi taivaassa, miksi se todellisuus muuttuu jos ei ole aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fyysisestihän taivaassa ei varmasti olla, se lienee kaikille selvää. jos aikaa ei ole niin miten siellää vois tunnistaa edesmennenneitä sukukulaisia jne.
Taivaassa on kaikki n.30 v. Kaikki tunnetaan täysin.
Soitetaan säkkipilliä.