Lemon curdista pitävä, paljasta paras kaupan Lemon curd
Kommentit (17)
Ei pysty syömään hampaiden mikromurtumien takia.
Saako tuota maaseudulla kaupoista vai vaan isoissa kaupungeissa?
Vierailija kirjoitti:
Saako tuota maaseudulla kaupoista vai vaan isoissa kaupungeissa?
Asun pienellä paikkakunnalla ja meidän S-marketista löytyy.
Dan Sukkerin ohje on helppo ja hyvä.
Tuote jota en ole eläissäni maistanut. Ei siinä, tykkään kyllä sitruunasta mutta eikö tuo ole pääasiassa sokeritahnaa?
Onkohan epäterveellisempää asiaa olemassakaan?
Vierailija kirjoitti:
Auts! Suunnittelin laittavani tätä juhlakakun väliin, mutta onko sittenkin huono idea? Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts! Suunnittelin laittavani tätä juhlakakun väliin, mutta onko sittenkin huono idea? Ap
Ei ole huono idea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Ap
Ole hyvä :)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan epäterveellisempää asiaa olemassakaan?
Harvoin sitä kilotolkulla syödään,sipaisu esim. paahtoleivälle ja kakun väliin ei ketään tapa.
Vierailija kirjoitti:
Tuote jota en ole eläissäni maistanut. Ei siinä, tykkään kyllä sitruunasta mutta eikö tuo ole pääasiassa sokeritahnaa?
En tiedä mutta maistoin tuota kerran skotlannissa käydessäni ja olen haaveillut siitä siitä asti. Nyt mietin että jospa vihdoin muistaisin ja saisin aikaiseksi hankkia tuon kakun verukkeella. Ap
Suomesta ei taida kovin montaa laatua löytyä kun Tescon tuotteitakaan ei ole enää S-ketjulla myynnissä, tuo aiemmin mainittu Mackays on oikein hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta maistoin tuota kerran skotlannissa käydessäni ja olen haaveillut siitä siitä asti. Nyt mietin että jospa vihdoin muistaisin ja saisin aikaiseksi hankkia tuon kakun verukkeella. Ap
Robertsson on mun mielestä hyää. Olen myös itse käyttänyt nimenomaan leivonnassa ja hyvää on tullut
Kyllä se kannattaa tehdä itse.
Sehän on sairaan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robertsson on mun mielestä hyää. Olen myös itse käyttänyt nimenomaan leivonnassa ja hyvää on tullut
Mackays käyttää voita, luulisin että maistuu paremmalle kuin margariiniversio.
Parhaasta en tiedä mutta käytän Mackays Sitruunatahna 340g kun meidän kaupassa ei muuta ole,on ihan ok.