Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset on todella alkaneet säästää vettä

Vierailija
17.12.2022 |

Niin karmean hajuisia ihmisiä lähiaikoina tullut vastaan. Kollegakin haisi niin eltaantuneelle talille, että olin hengittämättä, jos jouduin menemään häntä metriä lähemmäs.

Hyvät ihmiset, peseytykää ja peskää vaatteitanne! Ei ole tarkoitus vetää täysin överiksi koko hommaa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun kohta ei ole enää ihan oikeasti varaa niihin sähkö- ja vesilaskuihin?

Vierailija
2/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta asunnot homeessa kun lämmöt liian alhaalla, lattialämmöt poissa

Kiitos vihreät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten joudut/ joudumme vain tottumaan hajuun. Sitähän se elämä ennen oli. Eipä taida maailma tästä enää aivan ennalleen palata.

Vierailija
4/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Meillä on työpaikalla pukuhuoneissa suihkut ja kotonakin voi peseytyä hyvin pienellä määrällä vettä. Oikeasti köyhät saavat asumiskuluihinsa toimeentulotukea.

Ap

Vierailija
5/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vihreät

Hallituksen syytä nämä kaikki sähkö-, energia-, inflaatiokriisit...

Ilmastokriisi on huijaus. Vihreäsiirtymä 🥴😳🤢

Ilman fossiilisia polttoaineita ei pärjää täällä pohjolassa.

En tarkoita ettei ole mitään väliä vaan övedit ovat liikaa.

Vierailija
6/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole mitään syytä säästää vettä. Ainoastaan LÄMMINTÄ vettä tulisi nyt säästää.

Vierailija
7/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotakaan ei kaikki tule ajatelleeksi että joillain asumiskustannukset voivat nousta kohtuuttomiksi, niiden pitäessä kaikkea itsestäänselvyytenä. 

Vierailija
8/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran, missä ap oikein asut ja työtäsi teet, jos ympärilläsi olevat ihmiset haisevat?

Vai olisiko sinulla joku erityisherkkyys, joka saa sinut ihan hysteeriseksi kaikesta?

Vierailija
9/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutikset kajahti. Sähkölaskut ymmärrän, mutta että vesilasku? Oletusarvoisesti suurin osa köyhistä asuu kerrostalossa. Mistä vesi maksetaan? No yhtiövastikkeesta tietenkin. Miten se maksetaan? No vesimaksuna. Maksaako se sinulle merkittävästi enemmän, jos käyt edes joka toinen päivä suihkussa? No ei maksa.

Vierailija
10/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai huomautit kollegalle? Eihän sitä itse huomaa. Tuskin tahallaan haisi!

Vierailija
11/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*5 ...överit

Mahatautilainen kuumeihminen ei meinaa osata kirjoittaa.

Vierailija
12/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mene kauaa, kun maksamme pörssivedestä mm. Afrikan kuivuustilanteen perusteella määrytyvää pörssihintaa.

Vierailija
13/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vihreät

Miksi talot homehtuu jos lattialämmöt ei oke päällä. Kattialämmitys on 90-luvun keksintö, joten meillä ei sitten pitäisi olla sitä vanhempia taloja pystyssä.m

Nää lattia lämpö homehtujat OVAT PROPAGANDAN UHREJA!

Vierailija
14/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todella huomauttanut. En halua pahoittaa kenenkään mieltä pamauttamalla tuollaista päin naamaa.

Ap

Vierailija
15/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todella huomauttanut. En halua pahoittaa kenenkään mieltä pamauttamalla tuollaista päin naamaa.

Ap

Minä ainakin haluaisin tietää. En todellakaan tahallani olisi haisevissa vaatteissa töissä, mutta eihän sitä oikeasti itse huomaa. Ihan älytöntä vain selän takana valittaa. 

Vierailija
16/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän kuten tähänkin asti en niinkuin aivopesty lammas joka odottaa jatkuvasti uusia keksittyjä ohjeita tyhjäpäähallitukselta:D kyllä ihmiset on sitten tyhmiä! Perusasioissakin odotetaan "lupaa":D

Vierailija
17/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vihreät

Miksi talot homehtuu jos lattialämmöt ei oke päällä. Kattialämmitys on 90-luvun keksintö, joten meillä ei sitten pitäisi olla sitä vanhempia taloja pystyssä.m

Nää lattia lämpö homehtujat OVAT PROPAGANDAN UHREJA!

Vanhoissa taloissa pesutilat ovat saunojen sisällä tai saunat erillisissä saunarakennuksissa tai sitten käytiin kylvyssä. Vasta joskus 70-luvulla alkoi tulla suihkuhuoneita ja kaikki tiedämme minkälaisia homepommeja tuon ajan talot ovat.

Vierailija
18/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä ainakin haluaisin tietää. En todellakaan tahallani olisi haisevissa vaatteissa töissä, mutta eihän sitä oikeasti itse huomaa. Ihan älytöntä vain selän takana valittaa. 

Mutta et ole vielä tuohon ikään mennessä oppinut, että jos käyttää viikon samoja vaatteita niin ne haisevat. Etkä tietenkään itse haista mitään?

Ap

Vierailija
19/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia koronaan lisättiin ominaisuus, joka heikentää hajuaistia.

Vierailija
20/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta et ole vielä tuohon ikään mennessä oppinut, että jos käyttää viikon samoja vaatteita niin ne haisevat. Etkä tietenkään itse haista mitään?

Ap

En tiedä mistä luit ikäni. 

Tämä aloitus vaan osui tosi lähelle koska juuri eilen (oli 20 astetta pakkasta aamulla) kaivoin kaapista päälleni villapaidan, joka oli varmaan sen vuoden siellä kaapissa ollut. Toki pestynä sinne laitettu mutta silti mietin, että haiseekohan tämä kaapille. Itse en huomannut mitään mutta koko päivän oli vähän epämukava olo. Olisi pitänyt kysyä joltain kollegalta että haisenko. Ehkä kysyessä kertoisivat.