Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tesla model X kulutus talvella

Loimaan Taisto ja Thaimaan loisto
16.12.2022 |

Työjoa ja kaupunkiajoa nyt kaksi viikkoa takana. Keskikulutus tällaisessa kaupunkiajossa jossa pisin siirtyminen oli alle 20 kilometria.

Keskikulutus 33,42kwh. Esilämmitystä käytetty muutaman kerran.
Keli testatessa ollut - 2 asteesta - 18 asteeseen.

Tähäm ei ole laskettu lataushäviötä tai muuta vaan data auton tietokoneelta.

Maksan kotisähköstä tällähetkellä 0,28e/kwh + siirto 0,067e/kwh

Eli yhsteensä 0,347e/kwh

0,342 x 33,47kwh = 11,4 euroa satasella. + lataushäviöstä aiheutunut kulutus mikä on noin 15-20% tuosta.

Eli reilu 13 euroa maksaa 100km.

Kommentit (325)

Vierailija
61/325 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teppo on siis homo 😀

Vierailija
62/325 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin itselleni tuli vähän puskista sähköauton kulut. Jo pelkästään hankintahinta on kova. Sitten kaikki latausongelmat ja reissaaminen on hankalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/325 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teppo on siis homo 😀

Perheriita meneillään ja siksi trollaa, kun mies ajelee teslalla - ja tämäpä teppo sieppaa 😂

Vierailija
64/325 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin itselleni tuli vähän puskista sähköauton kulut. Jo pelkästään hankintahinta on kova. Sitten kaikki latausongelmat ja reissaaminen on hankalaa.

Oletko avohoidossa?

Vierailija
65/325 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin mieheltä että paljonko meidän model X vie satasella ja se sanoin että 30-35 kilovattia suurinpiirtein.

Teppo: mikä sun miehen nimi on?

Kyllä täällä on muitakin kirjoittajia kuin vain sinä ja minä. Tämä on ensimmäinen viestini tähän ketjuun.

Vierailija
66/325 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teppo: kysyitkö tätäkin mieheltäsi?

Vierailija
67/325 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sähköauto ja diesel bemari. Kyllä sillä Bemmillä on mukavampi ajella ja meinataan nyt vaihtaa seuraavaksi sähkis takasi polttomoottoriautoon.

Meille riitti kokeilu.

Vierailija
68/325 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sähköauto ja diesel bemari. Kyllä sillä Bemmillä on mukavampi ajella ja meinataan nyt vaihtaa seuraavaksi sähkis takasi polttomoottoriautoon.

Meille riitti kokeilu.

Eli Tepon mies ajaa sähköautolla

Vierailija
69/325 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Tämä Tepoista ja keijuista höpöttävä avohoitopotilas päätti tulla myrkyttämään tämänkin ketjun.

Vierailija
70/325 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla nopeasti niin että sähköautot unohtuu ja niistä tulee riesa käyttäjälleen. Käy kuten bitcoinilla.

Vierailija
71/325 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teppo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin mieheltä että paljonko meidän model X vie satasella ja se sanoin että 30-35 kilovattia suurinpiirtein.

Kyllä täällä on muitakin kirjoittajia kuin vain sinä ja minä. Tämä on ensimmäinen viestini tähän ketjuun.

Hah - just joo Teppo 😂

Olet trollannut tänään(kin) satoja viestejä ja olet ainoa trolli tällä foorumille 😆

Vierailija
72/325 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla nopeasti niin että sähköautot unohtuu ja niistä tulee riesa käyttäjälleen. Käy kuten bitcoinilla.

Teppo: sijoittaako sun mies bitcoiniin?

Vierailija
73/325 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille riitti kokeilu.

Olet kyllä aika huvittava. Keksit sille "tepollesi" koko ajan uusia ominaisuuksia ja hyvää mustamaalaamista ja valehtelua harrastat myös. Ihan narsistin peruskäytöstä siis.

Ilmeisesti olet samaa jatkanut jo muutaman vuosikymmenen? Ja tapasitte siis mielisairaalassa, jossa olit alkoholipsykoosien takia? Eikös se niin ollut, sähkö-sebbo?

Vierailija
74/325 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Tämä Tepoista ja keijuista höpöttävä avohoitopotilas päätti tulla myrkyttämään tämänkin ketjun.

Jep, tämän takia nämä keskustelut käydään ihan muilla foorumeilla.

Tämä on pelkkää perseilyä.

Vierailija
75/325 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille riitti kokeilu.

Olet kyllä aika huvittava. Keksit sille "tepollesi" koko ajan uusia ominaisuuksia ja hyvää mustamaalaamista ja valehtelua harrastat myös. Ihan narsistin peruskäytöstä siis.

Ilmeisesti olet samaa jatkanut jo muutaman vuosikymmenen? Ja tapasitte siis mielisairaalassa, jossa olit alkoholipsykoosien takia? Eikös se niin ollut, sähkö-sebbo?

Taisi olla vuonna 1998 kun ajauduin toiseen psykoosiini. Sairaalassa, jossa olin lepäämässä parisen viikkoa, tapasin keski-ikäisen kroonikkopotilaan, johon tutustuin.

Oli kesä, istun pihalla keskustellen tämän kroonikkopotilaan kanssa, joka kertoili minulle teorioitaan maailmasta ja todellisuudesta sen takana.

Hänen mukaansa humanoidit hakevat Suomestakin vettä, jota aluksien käyttövoimaksi tarvitaan, ja maailma on näiden olentojen tutkimuslaitos. Eli sama asia, jonka itse Jouko Pallarikin kerran täällä esitti ohimennen, tajuamatta varmaan itse kuinka lähelle hän omassa skitsossa teoriassaan osuikaan.

Vierailija
76/325 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teppo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah - just joo Teppo 😂

Olet trollannut tänään(kin) satoja viestejä ja olet ainoa trolli tällä foorumille 😆

Ihan sama mitä mielisairaana uskot. Minulla on muutakin elämää kuin vauva-palsta. Päinvastoin kuin sinulla, sebbo.

Vierailija
77/325 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille riitti kokeilu.

Taisi olla vuonna 1998 kun ajauduin toiseen psykoosiini. Sairaalassa, jossa olin lepäämässä parisen viikkoa, tapasin keski-ikäisen kroonikkopotilaan, johon tutustuin.

Oli kesä, istun pihalla keskustellen tämän kroonikkopotilaan kanssa, joka kertoili minulle teorioitaan maailmasta ja todellisuudesta sen takana.

Hänen mukaansa humanoidit hakevat Suomestakin vettä, jota aluksien käyttövoimaksi tarvitaan, ja maailma on näiden olentojen tutkimuslaitos. Eli sama asia, jonka itse Jouko Pallarikin kerran täällä esitti ohimennen, tajuamatta varmaan itse kuinka lähelle hän omassa skitsossa teoriassaan osuikaan.

Kyllä, sähkö-sebbo. Olet kertonut jo moneenkin kertaan, että tapasit jonkun toisen potilaan mielisairaalassa yli 20 vuotta sitten, ja olit hoidossa alkoholipsykoosin takia. Vieläkö juot yhtä paljon?

Vierailija
78/325 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teppo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teppo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah - just joo Teppo 😂

Ihan sama mitä mielisairaana uskot. Minulla on muutakin elämää kuin vauva-palsta. Päinvastoin kuin sinulla, sebbo.

Aivan, sinulla on myös Suomi24 ja sähköautolla ajava miesystävä

Vierailija
79/325 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiiatilla pääsee halvemmalla ja fiiatti on kestänyt 25 v.

Vierailija
80/325 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tähän asti vaikuttaa sähköautoja ostaneen vain ne joilla on kiinnostusta testailla kaikkea uutta. Suurimmalle osalle auton pitää kuitenkin olla jotain ihan muuta ja hidas lataus ja huono kantama tekevät autosta heti lähes käyttökelvottoman kun sen ensimmäinen funktio on arjen helpottaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi