Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on kysymys teille ketkä aina valittaa, että pitäisi tehdä jotain omalle kunnolle.. Teille jotka sanotte aina, että kaikki on koitettu ja alapeukutatte kaikki liikuntaan liittyvät kommentit ja aloitukset. Lukekaa sisältö.

Vierailija
16.12.2022 |

Olen miettinyt, kun näen tätä useasti täällä.. Ihmiset siis valittavat painoaan, ja että haluaa laihtua ja ties mitä, olla hyvässä kunnossa. Sitten joku antaakin neuvoja niin naamalle syletään ja sanotaan, että "KOKEILTU ON!"....
Kysymys on tämä: Miksi en näe teitä koskaan lenkkipoluilla? itse kuljen sielä jokaikinen päivä ja näen vain ja ainoastaan ihmisiä kenestä paistaa, että heille liikkuminen on elämäntapa.
Eikö minun pitäisi nähdä enemmän teitä huonompikuntoisia? jos kerta yritätte kaikkenne? miksi en näe koskaan isompikokoista ihmistä lenkkarit jalassa?
Valaiskaa.
Aloitus ei ole provo, eikä sillä ole tarkoitus loukata ketään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä kysymys. 

Vierailija
2/14 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin Suomen pinta-alan olevan aika suuri ja vauva-palstalaisten asuvan eri puolilla Suomea.

En tiennyt, että me kaikki elämme nimenomaan sinun asuntosi lähettyvillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon miettinyt monesti.. Mukaan vaan!

Vierailija
4/14 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a :D nytkun miettii niin harvoin näkee. 

Vierailija
5/14 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittajat ja tekijät on erikseen. 

Vierailija
6/14 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lyllerrän metsäpoluilla enkä näe juuri koskaan yhtään ketään.

Mitäs jos ap keksisit jotain, mistä voisit paheksua itseäsi?

"Parempien" ihmisten valitus vain kasvattaa vastarintaa.

Vierailija
7/14 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät liiku samaan aikaan, toiset käy jumpassa, kuntosalilla, uimassa yms. Et voi tietää mitä missäkin kunnassa tehdään

Vierailija
8/14 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juurikin ihminen, jolla on ongelmaa painonsa tai kuntonsa kanssa, kokee myös miellyttävämmäksi liikkua siellä ulkona silloin, kun on mahdollisesti vähemmän väkeä.

Itsekin tykkään käydä koiran kanssa viikonloppuaamuisin jo kuuden-seitsemän aikaan ulkona, nautin siitä, ettei ole muita kulkijoita.

Olemme erilaisia, toiset haluaa olla mahdollisuuksien mukaan mahdollisimman itsekseen, suodaan heille se 🙏

Vierailija
9/14 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ylipainoinen, vain huonokuntoinen. Lenkkipolulla minua ei näy julkisten paikkojen kammon vuoksi.

Vierailija
10/14 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyystaso on taas nähtävissä, jokainen kellä on aivot päässä kyllä tajuaa pointin aloituksessa. 

Joten miksi turha näsäviisastelu " en asu samassa kaupungissa" lol

Vierailija
11/14 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele otsikointi ja tule sitten saarnaamaan.

Vierailija
12/14 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni vain puhuu ja valittaa, mutta ei oikeesti yritä yhtään mitään. Se totuus myös sattuu tälläsiä ihmisiä kun sen heille sanoo. 

13/14 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä juurikin ihminen, jolla on ongelmaa painonsa tai kuntonsa kanssa, kokee myös miellyttävämmäksi liikkua siellä ulkona silloin, kun on mahdollisesti vähemmän väkeä.

Itsekin tykkään käydä koiran kanssa viikonloppuaamuisin jo kuuden-seitsemän aikaan ulkona, nautin siitä, ettei ole muita kulkijoita.

Olemme erilaisia, toiset haluaa olla mahdollisuuksien mukaan mahdollisimman itsekseen, suodaan heille se 🙏

Tämä! Mä olen aina ollut laiska liikkumaan. Poislukien nuoruus, jolloin rakastin tanssimista. Mulla tanssiminen loppui kuitenkin kuin seinään, kun sairastuin nivelreumaan. Kun sain reumadiagnoosin, hankin isokokoisen koiran. Koira pakotti mut liikkumaan. 3 kertaa päivässä. Satoi tai paistoi. Mutta en mä silloinkaan käynyt lenkkipoluilla, koska mun silloinen koirani vihasi lenkkeilijöitä. Ja hiihtäjiä. Koiran kuoltua olin 2 vuotta ilman koiraa ja myös liikkumiseni loppui siihen. Otin uuden - jälleen isohkon koiran - jonka kanssa on pakko käydä 3 kertaa päivässä ulkona. Satoi tai paistoi. Mutta en mä tämänkään koiran kanssa käy lenkkipoluilla. Ihan siksi, että on paljon ihmisiä, jotka eivät yksinkertaisesti tykkää siitä, että lenkkipoluilla on koiria. Joskus olisi kiva mennä hiihtämään (täällä on upeat ladut), mutta laduilla liikkuu sellaisia himohiihtäjiä, että en viitsi mennä ärsyttämään heitä murtsikkasuksieni kanssa. 

Vierailija
14/14 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kuntoilen säännöllisesti, mutta heti tulee mieleen ainakin kolme asiaa miksi lihavia ei näy lenkkipolulla:

- Häpeävät lihavuuttaan ja haluavat vältellä paikkoja missä kohtaa urheilullisia ihmisiä

- Jos ylipainoa on paljon, juokseminen ei ole nivelien ja polvien kannalta ollenkaan järkevin tapa kuntoilla. Pyöräily, crosstrainer tai kävely ovat silloin parempia vaihtoehtoja aerobiselle kuntoilulle.

- Lihavilla ei välttämättä yksinkertaisesti riitä kunto juoksemiseen. Siinäkin tapauksessa joku kevyempi liikuntamuoto on parempi aloittaa kuntoilu.