Kuinka monen naapurin näet pitävän jouluvaloja pihallaan nyt?
Kommentit (10)
Päivä valjennut ja vieläkin parit valot päällä.
Paljon pitää sähkön maksaa että tää päivällä valojen polttelu loppuu?
Ei näytä yksikään naapuri pitävän jouluvaloja. Kaikilla ne pysyy erikseen pitämättä.
Kolmella näyttää olevan, yhdellä ihan överit ja kahdella samat kuin viime vuonna. Asumme omakotitalossa.
Meillä ei ole mitään joulukoristeita vieläkään. Yleensä olemme laittaneet ne jo joulukuun alussa, mutta nyt emme ole jaksaneet, viitsineet ja halunneet. Maisema ikkunasta oli ilman ylimääräisiä valojakin niin kaunis eiliseen aamuun asti, että se riitti. Torstaina tulee kuusi sisälle, se on haettu jo viikko sitten.
Olen kyllä ihmetellyt sitä miten moni on laittanut. Ehkä vähän myöhemmin ilmestyivät tänä vuonna. Itse olin miettinyt että laittaisin joulupäivien ajaksi mutta olenkin porukoilla, joten en laita ollenkaan tänä vuonna. Ihan sähkön säästämisen vuoksi.
Nyt bongaamaan myyntiin tulevat talot. Ei jouluvaloja - rahat loppu.
Mulla on valot, mutta mulla ei muuten ole ulkovaloja pihalla. Jouluvalot on siis sitä varten, että näkee kolata, näkee tulla kotiin ja liikkua pihalla. Parit naapurit on sammuttaneet kaikki pihavalonsa ja mä ihmettelen, että onko se niin kiva pimeässä lähteä töihin, tulla kotiin, tehdä lumityöt jne. Ehkä niillä paistaa katulamppu just silleen, että näkee kaivella avaimet esille ja avata oven :D
Ei meiltä näe yhdenkään naapurin pihaan tai taloon.
Kaupunkilaisia äänestämässä?