Onko taivaassa pakko soittaa harppua?
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Taivaassa on ihanaa.
Sinne pääsee turvautumalla Jeesukseen.
Amen!💟
Basistit ylösnousevat ukkosen jumalina 🦹
Kyllä meijän isä ainakin vetää siellä haitarilla Metsäkukkia.
Ei kaikki lapsiperheet ole mitenkään köyhiä. Tunnen monta vaurasta lapsiperhettä .
Ennen Koronaa kun oli vielä varaa matkustaa kerran vuodessa etelään, oli kone täynnä lapsiperheitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki lapsiperheet ole mitenkään köyhiä. Tunnen monta vaurasta lapsiperhettä .
Ennen Koronaa kun oli vielä varaa matkustaa kerran vuodessa etelään, oli kone täynnä lapsiperheitä.
Hups! Nyt tuli väärään ketjuun tämä teksti, anteeksi!😉
Vierailija kirjoitti:
Voihan taivaallinen harmonia ja yhteishenki! Voisinko mä mennä jollekin toiselle taivasosastolle, kun mulla on vaikeuksia kestää haitarilla soitettuja Metsäkukkia? En halua olla epäkohtelias isääsi kohtaan, joten sanon hänelle, että minulla on ollut vaikea lapsuus eikä edes puuleluja, joten mun täytyy päästä jonnekin puronsolinan ääreen.
Oman tietämyksen mukaan ihmisiä kuollut. ab alusta tähän päivään.. noin 107 miljardia.
Ajatus oli että soitellaan kaikki taivaassa Harppua?
Vierailija kirjoitti:
Oman tietämyksen mukaan ihmisiä kuollut. ab alusta tähän päivään.. noin 107 miljardia.
No osa ei ole taivaassa, ja osasta tulee niitä harppuja. Vai ovatko jo eläessään sitten. Ja kai se taivas on niin iso ettei vieri vieressä siltikään soitella.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kai siellä vetäisee hanurista metsäkukkia, kaikki on niin ihanaa ja hyväntuoksuista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No osa ei ole taivaassa, ja osasta tulee niitä harppuja. Vai ovatko jo eläessään sitten. Ja kai se taivas on niin iso ettei vieri vieressä siltikään soitella.
Henkenä huono soitella harppuja kun sormiakaan ole :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkenä huono soitella harppuja kun sormiakaan ole :)
Älähän nyt, hyvä hakija, vaivu pessimismiin. Eivät taivaalliset harputkaan ole samanlaisia kuin täällä, missä kaikki pitää valmistaa jostain aineista. Myös taivaallinen harppu on aineeton ja soi paljon monipuolisemmin kuin maallinen harppu.
Onko se sitten taivas, jos joutuu tuota harpun pimputusta kuuntelemaan päivät pitkät?
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko se kone matkalla harpputaivaaseen?
Suuttuukohan porukat siellä jos soittaa vaan suutaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen kaiken varalta harjoitellut soittelua munaleikkurilla.
Ostin uuden munaleikkurin 20vuotta sitten ehdolla, ettei sitä rämpytetä. Ei ole rämpytetty, mutta just ymmärsin, että olisi pitänyt olla vähän armollisempi, ja tosiaan taivasta silmälläpitäen olisi pitänyt antaa harjoitella. Nyt mulla on rämpyttämätön munaleikkuri, mutta lapsein meni ihan ilman soittoharjoittelua taivaaseen. Toivottavasti hän on oppinut soittaa kuitenkin harppua, kun täällä kuitenkin soitti kitaraa. Mutta kyllä mua kuitenkin harmittaa oma ehdottomuus.
Onko taivaassa rokote pakko?
Aukeaako taivaan portti jollain sovelluksella?
Ootko AP vähän pipi?
LÄÄKKEET! 🤔
Taivaassa naiset soittavat nokkahuilua ja miehet huuliharppua! 😂🤣
Taivaassa on ihanaa.
Sinne pääsee turvautumalla Jeesukseen.